Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycji pn. Modernizacja i remont budynku dydaktycznego F dla potrzeb Instytutu Ochrony Zdrowia

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64-920 Piła, ul. Podchorążych 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 3522632 , fax. 067 3522609
  • Data zamieszczenia: 2012-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa
    ul. Podchorążych 10 10
    64-920 Piła, woj. wielkopolskie
    tel. 067 3522632, fax. 067 3522609
    REGON: 57088912400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestycji pn. Modernizacja i remont budynku dydaktycznego F dla potrzeb Instytutu Ochrony Zdrowia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa związana z przyjęciem funkcji Inspektora nadzoru zadania inwestycyjnego w zakresie pełnienia pełnego nadzoru inwestorskiego we wszystkich branżach. Inwestycja obejmuje drugi etap prac budowlanych związanych z modernizacją i remontem budynku F. W pierwszym etapie, część projektu obejmującą salę audytoryjną z pomieszczeniami towarzyszącymi, która jest zrealizowana i oddana do użytkowana. Część z salami wykładowymi i laboratoryjnymi, zrealizowano w stanie surowym zamkniętym. W drugim etapie planuje się wykończenie dydaktycznej części budynku wraz z wykonaniem zagospodarowania terenu przed budynkiem. Przewidziane prace do wykonania to m.in.: 1) roboty montażowe, 2) elementy konstrukcyjne, 3) tynki wewnętrzne i okładziny, 4) ścianki działowe, 5) roboty malarskie, 6) stolarka drzwiowa i okienna, 7) posadzki, 8) rozdzielnie, 9) wewnętrzna instalacja elektryczna, 10) system monitoringu, 11) system swin, 12) instalacja okablowania strukturalnego, 13) wewnętrzna instalacja co, 14) wewnętrzna instalacja cw i wod.-kan., 15) wentylacja, 16) specjalistyczne wyposażenie, 17) zagospodarowanie terenu. Dane charakteryzujące budynek Powierzchnia zabudowy istniejącego budynku - 1 907,60 m2 Powierzchnia zabudowy łącznie - 1 924,20 m2 Powierzchnia Użytkowa całego budynku - 2 896,50 m2 Kubatura - 14 606,00 m3 Szczegółowe prace do wykonania w etapie II zawarte zostały w dokumentacji projektowej oraz przedmiarach robót stanowiących załącznik do SIWZ. Do zadań Inspektora Nadzoru należeć będzie: 1. Reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2. Prowadzenie regularnych inspekcji na terenie budowy w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganymi specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej, praktyką inżynierską oraz stosownymi przepisami - nie mniej niż dwa razy w tygodniu, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy oraz na każde uzasadnione wezwanie kierownika budowy, Wykonawcy i Zamawiającego. 3. Sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 4. Sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorowych i przekazywanie ich do użytkowania. 5. Potwierdzenie faktycznie wykonanych robót oraz kontrola usunięcia wad. 6. Wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wpisów o konieczności wykonania prób i badań. 7. Żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja powodowała zagrożenia bądź powodowała by niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należeć będzie również: 1. Kontrolowanie szczegółowych rozliczeń robót budowlanych zgodnie z zapisami umownymi z Wykonawcą robót. 2. Kontrolowanie ilości i terminowości wykonania robót oraz potwierdzanie rzeczowe i finansowe zrealizowanych robot zgodnie z Harmonogramem Rzeczowo - Terminowo - Finansowym, w tym potwierdzanie robót na fakturach wystawianych przez Wykonawcę robót budowlanych. 3. Udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót. 4. Kontrolowanie wykonania robót i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej. 5. Informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów oraz proponowanie sposobów ich zapobiegania. 6. Nadzór nad skompletowaniem i sprawdzeniem dokumentacji odbiorowej. 7. Nadzór nad skompletowaniem i sprawdzeniem dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie oraz udzielenie Zamawiającemu wszelkiej pomocy w tym zakresie. 8. Uczestnictwa w przeglądach w okresie rękojmi i gwarancji. Zamawiający powiadomi Inżyniera o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu. 9. Wykonanie czynności odnoszących się do realizacji uprawnień z tytułu rękojmi za wady wykonanych robót. 10. Uczestnictwo w pracach komisji przetargowej jako biegły, sprawdzanie i ocena kosztorysów ofertowych złożonych w postępowaniu przetargowym na realizację zadania inwestycyjnego. Inspektor nie może podejmować decyzji, które wymagałyby zwiększenia nakładów finansowych przewidzianych w umowie z Wykonawcą robót. Jeżeli takie sytuacje wystąpią, zwiększenie kosztów musi być zatwierdzone przez Zamawiającego. Wyjątkiem od tej zasady są przypadki, gdy zaniechanie wykonania robót innych niż wymienione w umowie z Wykonawcą mogłoby spowodować zagrożenie dla życia ludzi lub katastrofę budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: pwsz.pila.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach