Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. „Rozbudowa wraz z modernizacją budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21” dot. projektu pn.: „Rozbudowa, termomodernizacja i doposażenie budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21”

Powiat Goleniowski ogłasza przetarg

  • Adres: 72100 Goleniów, ul. Dworcowa
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 471 02 65 , fax. 91 471 02 00
  • Data zamieszczenia: 2018-03-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Goleniowski
    ul. Dworcowa 1
    72100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 471 02 65, fax. 91 471 02 00
    REGON: 81168412000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-goleniowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. „Rozbudowa wraz z modernizacją budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21” dot. projektu pn.: „Rozbudowa, termomodernizacja i doposażenie budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. „Rozbudowa wraz z modernizacją budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21 w ramach projektu pn.: „Rozbudowa, termomodernizacja i doposażenie budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych”. Zakres sprawowanego nadzoru obejmuje: Zakres prac będzie obejmował rozbudowę i przebudowę budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie przy ul. przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21 w Nowogardzie Projektowana rozbudowa będzie zlokalizowana pomiędzy zapleczem kuchennym a częścią dydaktyczną szkoły. Zostanie ona połączona z częścią dydaktyczną przy pomocy projektowanych korytarzy i klatki schodowej. Dobudowana część będzie trzykondygnacyjna, zakończona stropodachem niewentylowanym. W dobudowanej części zlokalizowane będą dwa gabinety oraz cztery izby lekcyjne z zapleczem gospodarczym. Teren jest w pełni uzbrojony-nie wymaga wykonania nowych przyłączy. Zestawienie danych charakteryzujących projektowaną rozbudowę i przebudowę budynku głównego. Powierzchnia zabudowy 161,0 m2 Powierzchnia całkowita: - parteru 132,1 m2 - I piętra 136,4 m2 - II pietra 123,9 m2 Łącznie 392,4 m2 Powierzchnia użytkowa: - parteru 120,3 m2 - I piętra 124,6 m2 - II pietra 123,9 m2 Łącznie 368,8 m2 Kubatura 1787,0 m3 Wysokość budynku 11,66 m. Zestawienie danych charakteryzujących modernizację budynku: - usunięcie wewnętrznej stolarki drzwiowej, - usunięcie okładzin podłogowych, - usunięcie instalacji elektrycznych, opraw oświetleniowych, - usunięcie gniazd wtyczkowych, - usunięcie białego montażu, - usunięcie okładzin ściennych z glazury, - demontaż wszystkich grzejników - wykonanie nowych instalacji elektrycznych wg. Dokumentacji branży elektrycznej, - montaż nowych opraw oświetleniowych (LED), - montaż nowych gniazd wtyczkowych, - montaż nowej Tablicy Głównej, - wykonanie nowych okładzin podłogowych z wykładziny pcv, - tynkowanie ścian i sufitów, - malowanie ścian, - wykonanie nowych lamperii z olejnicy do wysokości 1,5 m, - montaż nowych drzwi w okładzinie CPL i zabezpieczonych listwą dolną ze stali nierdzewnej, - zabezpieczenie naroży listwami, - rozbudowę i przebudowę instalacji hydrantowej, - zakrycie płyt OSB płytą gk, - montaż nowych szafek hydrantowych z wężem i gaśnicą, - montaż nowych grzejników, - wykonanie osobnej instalacji c.o. dla III pietra budynku szkoły (internat), - odmalowanie pionów. Do obowiązków Wykonawcy należą wszystkie czynności określone w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 poz. 1332) jak też dokonanie wszelkich czynności związanych z rozliczeniem robót. Inspektor nadzoru jest w granicach posiadanego umocowania umową o pełnienie nadzoru inwestorskiego przedstawicielem Zamawiającego w ramach umowy zawartej z Wykonawcą o wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie wraz modernizacją budynku Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Nowogardzie przy ul. Ks. J. Poniatowskiego 21. Ustala się tryb przejściowego i częściowego rozliczania robót objętych nadzorem na podstawie procentowego, szacunkowego stanu zawansowania robót budowlanych. Wynagrodzenie Wykonawcy zapłacone zostanie na podstawie pięciu faktur VAT: - pierwszej (przejściowej) – wystawionej przez Wykonawcę nie wcześniej niż po zrealizowaniu 20 % robót budowlanych objętych nadzorem – faktura opiewać będzie na kwotę nie wyższą niż 20% wynagrodzenia brutto określonego w umowie, - drugiej (przejściowej) – wystawionej przez Wykonawcę nie wcześniej niż po zrealizowaniu kolejnych 20 % robót budowlanych objętych nadzorem – faktura opiewać będzie na kwotę nie wyższą niż 40% wynagrodzenia brutto określonego w umowie, - trzeciej (przejściowej) – wystawionej przez Wykonawcę nie wcześniej niż po zrealizowaniu kolejnych 20 % robót budowlanych objętych nadzorem – faktura opiewać będzie na kwotę nie wyższą niż 60% wynagrodzenia brutto określonego w umowie, - czwartej (przejściowej) – wystawionej przez Wykonawcę nie wcześniej niż po zrealizowaniu kolejnych 20 % robót budowlanych objętych nadzorem – faktura opiewać będzie na kwotę nie wyższą niż 80% wynagrodzenia brutto określonego w umowie, - piątej (końcowej) – do której podstawą wystawienia jest protokół końcowego odbioru robót budowlanych objętych nadzorem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 2 500,00 zł słownie: dwa tysiące pięćset złotych. Zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 15 9375 0002 0000 0459 2000 0040 w Banku Spółdzielczym w Goleniowie. (Uwaga! – przy wnoszeniu wadium przelewem, dokument polecenia dokonania przelewu nie jest dowodem wniesienia wadium); Potwierdzeniem dokonania wpłaty wadium jest uznanie kwotą wadium rachunku Zamawiającego (wpływ środków na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert). 4. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału dokumentu. Gwarancja zapłaty wadium winna być bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie. 4.1. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt 7 bez potwierdzania tych okoliczności, 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. Zaleca się nie wpinać na trwałe tego dokumentu do całości oferty. Uwaga – termin ważności gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą, tj. 30 dni. 5. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Zwrot wadium: 6.1. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 6.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6.3. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.4. Zwrot wadium wniesionego w pieniądzu nastąpi zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy pzp. 7. Zatrzymanie wadium: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Zamawiający żąda złożenia wraz ofertą aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz w SIWZ, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu i 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenie stanowi załącznik Nr 3 do SIWZ. 3. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie. W przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie wymagane warunki musi spełniać każdy ze wspólników. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji nie wynika z ww. dokumentów, konieczne jest złożenie stosownego pełnomocnictwa, sporządzonego na załączniku Nr 2 do SIWZ lub innego równoważnego. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum itd.) każdy ze współwykonawców składa oświadczenie lub dokumenty oddzielnie. 4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach