Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju ogłasza przetarg
- Adres: 23400 Biłgoraj, ul. Tadeusza Kościuszki
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 84 6882000, 6882006 , fax. 846882009
- Data zamieszczenia: 2018-06-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Biłgorajski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Biłgoraju
ul. Tadeusza Kościuszki 94
23400 Biłgoraj, woj. lubelskie
tel. 84 6882000, 6882006, fax. 846882009
REGON: 95036901400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spbilgoraj.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontu pomieszczeń warsztatów w ZSZiO w Biłgoraju w ramach projektu „Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem remontu pomieszczeń warsztatów w Zespole Szkół Zawodowych i Ogólnokształcących w Biłgoraju z lokalizacją przy ul. Przemysłowej 23 w Biłgoraju w ramach projektu „Wzrost potencjału edukacyjnego 3 szkół zawodowych Powiatu Biłgorajskiego poprzez wykonanie prac modernizacyjnych oraz zakup wyposażenia” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 13 – Infrastruktura Społeczna, Działanie 13.6 – Infrastruktura kształcenia zawodowego i ustawicznego. 2. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia nad którymi będzie sprawowany nadzór inspektora obejmuje: 1) prace rozbiórkowe i przygotowawcze w pracowni szlifierek, tokarek, obrabiarek i spawalni, polegające na: demontaż skrzydeł drzwiowych i wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych, demontaż bram, demontaż okładzin ścian z płyt pilśniowych, demontaż wypełnienia wewnętrznych otworów okiennych z pustaków luksfer, przecieranie istniejących tynków, zdarcie starej farby ze ścian, stropodachu i dźwigarów dachowych strunobetonowych, rozebranie posadzki betonowej, demontaż nieużytkowanych elementów instalacji wod-kan., centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, demontaż nieużytkowanych elementów instalacji elektrycznej, 2) wykonanie nadproży drzwiowych, 3) zamurowania otworów okiennych lub drzwiowych, 4) wypełnienie wewnętrznych otworów okiennych pustakami luksfer 5) wykonanie tynków wewnętrznych, 6) wykonanie sufitu podwieszanego kasetonowego, 7) wykonanie robót malarskich, 8) wykonanie posadzki z wykładziny pcv, 9) wykonanie posadzek betonowych przemysłowych, 10) montaż stolarki i ślusarki okienno-drzwiowej, 11) wykonanie boksów spawalniczych, 12) wykonanie instalacji miejscowych odciągów wentylacyjnych oraz wentylacji ogólnej w pracowni spawalni, 13) wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia wentylacyjne, 14) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w tym dokumentów pozwalających na ocenę prawidłowego wykonania przedmiotu umowy wymaganych aktualnymi przepisami prawa, dzienników budowy, protokołów odbiorów technicznych, protokołów prób, pomiarów oraz badań, dokumentacji projektowej powykonawczej z wykazem wprowadzonych zmian w stosunku do dokumentacji pierwotnej, jak również dostarczenie instrukcji (w języku polskim) użytkowania i obsługi urządzeń i wyrobów dostarczonych i wbudowanych przez Wykonawcę oraz przeszkolenie przedstawicieli Użytkownika w zakresie użytkowania i obsługi tych urządzeń i wyrobów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 2) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentu, który określa w szczególności: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3) W przypadku oferty składanej przez pełnomocnika lub podmioty występujące wspólnie do oferty należy dołączyć oryginał lub uwierzytelnioną notarialnie kopię pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA
Dodano: 2024-04-13 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad zadaniem „Rewitalizacja toru wyścigowego w Biłgoraju wraz z dostosowaniem i budową infrastruktury towarzyszącej etap – I ”
Dodano: 2023-07-18 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniami inwestycyjnymi pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap I” oraz pn. „Poprawa jakości dróg gminnych w gminie Kamionka - etap II”
Dodano: 2023-02-20 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego na wykonaniem przebudowy i rozbudowy budynku dawnej szkoły w Osuchach na potrzeby Muzeum Ziemi Biłgorajskiej w Osuchach
Dodano: 2023-02-17 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją zadania pn. „Budowa strzelnicy przy Zespole Szkół w Radoryżu Smolanym”
Dodano: 2022-10-25 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa budynku użyteczności publicznej ze zmianą sposobu użytkowania na Centrum Kultury w Krasnem wraz z zagospodarowaniem terenu”
Dodano: 2022-07-12 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa i rozbudowa świetlicy wiejskiej w Starym Orzechowie''
Dodano: 2021-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa ronda im. Żołnierzy Wyklętych w Kraśniku” w ramach projektu pn. „Rewitalizacja Miasta Kraśnik”
Dodano: 2021-03-03 - Sprawowanie kontroli i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych ujętych w projekcie ,,Przebudowa drogi gminnej nr 104010L na odcinku Sosnowica-Sosnowica Dwór od 1+011 km do 1+415 km w msc. Sosnowica
Dodano: 2021-02-04 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją gminnych inwestycji dotyczących budowy oświetleń drogowych
Dodano: 2021-01-14