Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa przy ul. Wólczańskiej 191/195 o budynek trzypoziomowy (kondygnacyjny) w systemie modułowym”

Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, Al. J. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 206 88 60 , fax. 42 206 88 61
  • Data zamieszczenia: 2017-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o.
    Al. J. Piłsudskiego 12 lok. 515
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 206 88 60, fax. 42 206 88 61
    REGON: 10174588000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa przy ul. Wólczańskiej 191/195 o budynek trzypoziomowy (kondygnacyjny) w systemie modułowym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa przy ul. Wólczańskiej 191/195 o budynek trzypoziomowy (kondygnacyjny) w systemie modułowym” Zamawiający informuje, że dokumentacja dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.iml.biz.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne” znak sprawy: 15/ZP/PN/2017 Pełnienie funkcji inspektora będącego przedmiotem niniejszego postępowania dotyczy nadzoru nad realizacją postępowania opisanego warunkami przetargu-nr sprawy 15/ZP/PN/17.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór zgodny z załącznikiem nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa ofertę tj.: a) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. oraz dokumenty składane wraz ofertą: b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ . c) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. d) Stosowne pełnomocnictwo – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika (oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis stosownego pełnomocnictwa wystawionego lub udzielanego przez osoby do tego upoważnione) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia f) Uprawdopodobnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, jeśli dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach