Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 90-051 Łódź, Al. J. Piłsudskiego
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 206 88 60 , fax. 42 206 88 61
- Data zamieszczenia: 2017-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Inwestycje Medyczne Łódzkiego Sp. z o.o.
Al. J. Piłsudskiego 12 lok. 515
90-051 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 206 88 60, fax. 42 206 88 61
REGON: 10174588000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.iml.biz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa przy ul. Wólczańskiej 191/195 o budynek trzypoziomowy (kondygnacyjny) w systemie modułowym” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami wykonywanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Rozbudowa Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa przy ul. Wólczańskiej 191/195 o budynek trzypoziomowy (kondygnacyjny) w systemie modułowym” Zamawiający informuje, że dokumentacja dotycząca inwestycji objętej usługą nadzoru, dostępna jest na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: www.iml.biz.pl, w zakładce „Zamówienia publiczne” znak sprawy: 15/ZP/PN/2017 Pełnienie funkcji inspektora będącego przedmiotem niniejszego postępowania dotyczy nadzoru nad realizacją postępowania opisanego warunkami przetargu-nr sprawy 15/ZP/PN/17. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (wzór zgodny z załącznikiem nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa ofertę tj.: a) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do specyfikacji. oraz dokumenty składane wraz ofertą: b) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu, sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ . c) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeśli dotyczy. d) Stosowne pełnomocnictwo – jeżeli upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej e) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika (oryginał lub notarialnie potwierdzony odpis stosownego pełnomocnictwa wystawionego lub udzielanego przez osoby do tego upoważnione) do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia f) Uprawdopodobnienie, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa, jeśli dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania „Budowa budynku wielorodzinnego z częścią garażową z urządzeniami budowlanymi oraz rozbiórką budynku biurowego na terenie w Łodzi przy ul. Lubelskiej 9/11
Dodano: 2024-03-15 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi w ramach remontu drogi powiatowej nr 2124E oraz drogi nr 2168E
Dodano: 2023-10-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja oczyszczalni ścieków w Tuszynie
Dodano: 2023-09-05 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: „Odnawialne źródła energii na terenie gminy Dalików”
Dodano: 2023-08-07 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Ściegiennego, Cmentarnej, (...) w Tuszynie"
Dodano: 2022-11-24 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn. „Przebudowa i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Ujeździe”
Dodano: 2022-10-31 - Pełnienie funkcji Inspektora inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na "Doposażeniu oświetlenia Parku Psiego na Widzewie Wschodzie" w ramach Budżetu Obywatelskiego
Dodano: 2022-09-21 - Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad remontem 12 ulic na terenie miasta Łodzi
Dodano: 2022-08-12 - Pełnienie funkcji Inspektora inwestorskiego przy realizacji robót budowlanych polegających na "Doposażeniu oświetlenia Parku Psiego na Widzewie Wschodzie" w ramach Budżetu Obywatelskiego nr W087WW
Dodano: 2022-08-10 - Pełnienie funkcji inwestora zastępczego przy realizacji inwestycji „ Rozbudowa siedziby WFOŚiGW w Łodzi wraz z zagospodarowaniem terenu”.
Dodano: 2021-07-30