Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Lubartowie”

Gmina Miasto Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Jana Pawła II
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 552 273 , fax. 818 552 016
  • Data zamieszczenia: 2018-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Lubartów
    ul. Jana Pawła II 12
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 552 273, fax. 818 552 016
    REGON: 431019388
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubartow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania „Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Lubartowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego w zakresie branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej, nad robotami związanymi z realizacją zadań pod nazwą : Zadanie 1: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 1 w Lubartowie ul. Legionów 3 Zadanie 2: Termomodernizacja Szkoły Podstawowej Nr 4 w Lubartowie ul. Kosmonautów 11 Zadanie 3: Termomodernizacja Przedszkola Miejskiego Nr 2 w Lubartowie ul. Kościuszki 1 i Przedszkola Miejskiego Nr 5 w Lubartowie ul. Powstańców Warszawy 39 Wykonawca może złożyć ofertę na pełnienie nadzoru na dowolną liczbę zadań.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach