Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych przez Powiat Grójecki pod nazwami: Generalny remont i modernizacja pałacu w Warce - siedziby Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego wraz z wystrojem wnętrza oraz Budowa Centrum Edukacyjno-Muzealnego przy Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce wraz z parkingiem.

Starostwo Powiatowe w Grójcu ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Piłsudskiego 59
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6651100 , fax. 048 6704414
  • Data zamieszczenia: 2009-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Grójcu
    ul. Piłsudskiego 59 59
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6651100, fax. 048 6704414
    REGON: 67022282000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych przez Powiat Grójecki pod nazwami: Generalny remont i modernizacja pałacu w Warce - siedziby Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego wraz z wystrojem wnętrza oraz Budowa Centrum Edukacyjno-Muzealnego przy Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce wraz z parkingiem.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych przez Powiat Grójecki pod nazwami: Generalny remont i modernizacja pałacu w Warce - siedziby Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego wraz z wystrojem wnętrza oraz Budowa Centrum Edukacyjno-Muzealnego przy Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce wraz z parkingiem. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: w wysokości: 1 500, 00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Firma biorąca udział w postępowaniu powinna dysponować osobą, która należy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada: - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - uprawnienia upoważniające do pracy w obiektach zabytkowych tj.: zaświadczenie stwierdzające posiadanie uprawnień w zakresie kierowania i nadzoru nad robotami budowlano - konserwatorskimi wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - 4 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. pełnił obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, remontowymi lub konserwatorskimi polegającymi na budowie, remoncie, pracach konserwatorskich budynku zabytkowego, o wartości robót nie mniejszej niż 1,5 mln zł każda wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych usług należycie - 5 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na budynkach użyteczności publicznej, o wartości robót nie mniejszej niż 1,5 mln zł każda wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych usług należycie. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 2), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 3); 4) W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt. 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) Zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 6) Oświadczenie z art. 22 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 1; 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie mniejszą niż 50 000 EURO

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach