Starostwo Powiatowe w Grójcu ogłasza przetarg
- Adres: 05-600 Grójec, ul. Piłsudskiego 59
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6651100 , fax. 048 6704414
- Data zamieszczenia: 2009-11-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Grójcu
ul. Piłsudskiego 59 59
05-600 Grójec, woj. mazowieckie
tel. 048 6651100, fax. 048 6704414
REGON: 67022282000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych przez Powiat Grójecki pod nazwami: Generalny remont i modernizacja pałacu w Warce - siedziby Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego wraz z wystrojem wnętrza oraz Budowa Centrum Edukacyjno-Muzealnego przy Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce wraz z parkingiem. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego dla inwestycji realizowanych przez Powiat Grójecki pod nazwami: Generalny remont i modernizacja pałacu w Warce - siedziby Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego wraz z wystrojem wnętrza oraz Budowa Centrum Edukacyjno-Muzealnego przy Muzeum im. Kazimierza Pułaskiego w Warce wraz z parkingiem. Wartość zamówienia jest mniejsza od kwot określonych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium: w wysokości: 1 500, 00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą się ubiegać wykonawcy którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; Firma biorąca udział w postępowaniu powinna dysponować osobą, która należy do Izby Inżynierów Budownictwa oraz posiada: - uprawnienia budowlane do sprawowania nadzoru inwestorskiego w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, - uprawnienia upoważniające do pracy w obiektach zabytkowych tj.: zaświadczenie stwierdzające posiadanie uprawnień w zakresie kierowania i nadzoru nad robotami budowlano - konserwatorskimi wydane przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej: - 4 usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, tj. pełnił obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi, remontowymi lub konserwatorskimi polegającymi na budowie, remoncie, pracach konserwatorskich budynku zabytkowego, o wartości robót nie mniejszej niż 1,5 mln zł każda wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych usług należycie - 5 usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, polegające na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi na budynkach użyteczności publicznej, o wartości robót nie mniejszej niż 1,5 mln zł każda wraz z podaniem daty i miejsca ich wykonania poparte dokumentami potwierdzającymi wykonanie tych usług należycie. 3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie analizy formalno-prawnej i merytorycznej oświadczeń i dokumentów złożonych przez wykonawców. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 2), z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. 3) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (sporządzony według wzoru załączonego do SIWZ - zał. nr 3); 4) W przypadku gdy w wykazie opisanym w pkt. 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował - obowiązany jest do wykazu dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 5) Zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa; 6) Oświadczenie z art. 22 o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zał. nr 1; 7) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności nie mniejszą niż 50 000 EURO
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bipgrojec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzorów inwestorskich w branży sanitarnej w latach 2016 ÷ 2017 r. przy rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 306 ul. Tkaczy 27 w celu utworzenia oddziałów przedszkolnych oraz budowie żłobka przy ul. Obrońców Tobruku realizowanych przez Wydział Inwestycji Urzędu Dzielnicy Bemowo m. st. Warszawy
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA BUDOWA ULICY PROMIENNEJ W MARKACH
Dodano: 2016-07-27 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU DLA ZADANIA BUDOWA OŚWIETLENIA ULIC NA TERENIE MIASTA MARKI
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie roli Inspektora nadzoru inwestorskiego
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. Projekt wymiany rozdzielnicy głównej dla obiektu biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie oraz Budowie przyłącza elektroenergetycznego- stacji transformatorowej 15/04 kV dla budynku biurowego UKNF zlokalizowanego przy ul. Niedźwiedziej 6E w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pod nazwą Modernizacja rowu melioracyjno-komunalnego R-10 w mieście Marki (etap II)
Dodano: 2016-07-25 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi w branżach: sanitarnej i elektrycznej w ramach zadania Przystosowanie wieży antenowej systemu DB-110 do posadowienia kopuły na lotnisku Łask.
Dodano: 2016-07-15 - pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży kolejowej, telekomunikacyjnej i elektrycznej nad robotami realizowanymi w ramach inwestycji drogowej pn. Budowa trasy północno - zachodniej miasta Płocka na odcinku od węzła Boryszewo w ulicy Otolińskiej do węzła Bielska.
Dodano: 2016-07-08 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania pn. Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 719 relacji Warszawa - Pruszków - Żyrardów - Kamion na odcinku: od ulicy Partyzantów do ulicy Bohaterów Warszawy wraz z przebudową magistrali wodociągowej Dn 600 mm L=1227,0 m w Al. Jerozolimskich w pasie drogi wojewódzkiej nr 719 na odcinku od ul. Topiel do ul. Przeciętnej na terenie miasta Pruszków, powiatu pruszkowskiego, województwa mazowieckiego - nr postępowania 100/16.
Dodano: 2016-07-04 - Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi na lotnisku wojskowym w Łasku, w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej oraz teletechnicznej oraz na lotnisku wojskowym w Inowrocławiu w branżach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, elektrycznej oraz teletechnicznej w ramach inwestycji budowlanej pod nazwą Budowa infrastruktury niezbędnej do instalacji radiolokacyjnych systemów lądowania GCA-2000.
Dodano: 2016-06-24