Przetargi.pl
Pełnienie funkcji eksperta i konsultanta wspierającego proces wspomagania szkół i przedszkoli w ramach realizacji projektu Holistyczne wsparcie placówek Miasta Chełm współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Miasto Chełm ogłasza przetarg

  • Adres: 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 82 5652070, 5652223, 5652232 , fax. 082 5652254
  • Data zamieszczenia: 2014-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Chełm
    ul. Lubelska 65 65
    22-100 Chełm, woj. lubelskie
    tel. 82 5652070, 5652223, 5652232, fax. 082 5652254
    REGON: 11019823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelm.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji eksperta i konsultanta wspierającego proces wspomagania szkół i przedszkoli w ramach realizacji projektu Holistyczne wsparcie placówek Miasta Chełm współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji eksperta i konsultanta wspierającego proces wspomagania szkół i przedszkoli w ramach realizacji projektu Holistyczne wsparcie placówek Miasta Chełm współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego 2. Zakres zamówienia obejmuje: 1) przeprowadzenie warsztatów/konsultacji, z zakresu poszczególnych ofert doskonalenia, opracowanych w ramach Projektu Systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji (ORE) w szczególności: a) Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki, b) Rodzice są partnerami szkoły, c) Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?, d) Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się, e) Praca z uczniem zdolnym, f) Budowa koncepcji pracy przedszkola, g) Współpraca przedszkola ze środowiskiem lokalnym, h) Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny, i) Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów, j) Promocja i budowa wizerunku szkoły, k) Praca z nowoczesnymi technologiami, l) Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły. 2) przygotowanie i prowadzenie dostosowanych do potrzeb szkoły/przedszkola: warsztatów i konsultacji  (1 grupa warsztatowa co najmniej 20 osób) doskonalenia zawodowego dla nauczycieli w formach: a) warsztatów tematycznych: 5 modułów x 3 h (łącznie 15 h - jedna grupa/placówka), w okresie do 31.03.2014r. b) konsultacji grupowych: 5 modułów x 2h (łącznie 10 h - jedna grupa/placówka) w okresie do 30.04.2014r. c) konsultacji grupowych i indywidualnych: 8 spotkań x 2h (łącznie 16 h - jedna grupa/placówka), w okresie od kwietnia 2014r. do 30.06.2014r.; w poniższych placówkach: -Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki: Gimnazjum Nr 1 w Chełmie, ul. Wołyńska 1, 22-100 Chełm; II Liceum Ogólnokształcące w Chełmie, ul. Szpitalna 14, 22-100 Chełm; Technikum Ekonomiczne  w Chełmie, ul. Sienkiewicza 22, 22-100 Chełm; Zasadnicza Szkoła Zawodowa Nr 1 w Chełmie, ul. Batorego 1,  22-100 Chełm; Szkoła Podstawowa Nr 3 w Chełmie, ul. Rejowiecka 76, 22-100 Chełm; Szkoła Podstawowa Nr 7 w Chełmie, ul. Synów Pułku 15, 22-100 Chełm; Szkoła Podstawowa Nr 8 w Chełmie, ul. Połaniecka 10,  22-100 Chełm,   w łącznej ilości: warsztaty tematyczne - 105 h, konsultacje grupowe - 70 h, konsultacje grupowe/indywidualne - 112h; -Rodzice są partnerami szkoły: Gimnazjum Nr 2 w Chełmie, ul. Czarnieckiego 8, 22-100 Chełm, w łącznej ilości: warsztaty - 15 h, konsultacje - 10 h; konsultacje grupowe/indywidualne - 16h; -Postawy uczniowskie. Jak je kształtować?: Gimnazjum Nr 6 w Chełmie, ul. Powstańców Warszawy 10, 22-100 Chełm,  Szkoła Podstawowa Nr 11 w Chełmie, ul. Wolności 20, 22-100 Chełm w łącznej ilości: warsztaty - 30 h, konsultacje - 20 h; konsultacje grupowe/indywidualne - 32h; -Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się: Gimnazjum Nr 8 w Chełmie, ul. Połaniecka 10, 22-100 Chełm, w łącznej ilości: warsztaty - 15 h, konsultacje - 10 h; konsultacje grupowe/indywidualne - 16h -Praca z uczniem zdolnym: IV Liceum Ogólnokształcące w Chełmie, ul. Św. Mikołaja 4, 22-100 Chełm,  w łącznej ilości: warsztaty - 15 h, konsultacje - 10 h; konsultacje grupowe/indywidualne - 16h; -Budowa koncepcji pracy przedszkola: Przedszkole Miejskie Nr 9 w Chełmie, ul. Broniewskiego 14, 22-100 Chełm, w łącznej ilości: warsztaty - 15 h, konsultacje - 10 h; konsultacje grupowe/indywidualne - 16h -Współpraca przedszkola ze środowiskiem lokalnym: Przedszkole Miejskie Nr 13 w Chełmie, ul. Połaniecka 5, 22-100 Chełm, w łącznej ilości: warsztaty - 15 h, konsultacje - 10 h; konsultacje grupowe/indywidualne - 16h; -Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny: Szkoła Podstawowa nr 1 w Chełmie, ul. Wołyńska 1, 22-100 Chełm, w łącznej ilości: warsztaty - 15 h, konsultacje - 10 h; konsultacje grupowe/indywidualne - 16h d) warsztatów dla uczestników  czterech sieci tematycznych: -Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów: warsztaty dla uczestników sieci tematycznych, w  łącznej ilości 25 h; w okresie do 30.06.2014; -Promocja i budowa wizerunku szkoły: warsztaty dla uczestników sieci tematycznych, w  łącznej ilości 25 h; w okresie do 30.06.2014; -Praca z nowoczesnymi technologiami: warsztaty dla uczestników sieci tematycznych, w  łącznej ilości 25 h; w okresie do 30.06.2014; -Rola dyrektora w promocji i budowaniu wizerunku szkoły: warsztaty dla uczestników sieci tematycznych,  w  łącznej ilości 25 h; w okresie do 30.06.2014; Godziny niezrealizowane, mogą być zrealizowane za zgodą Zleceniodawcy/Zamawiającego w późniejszym terminie, jeżeli jest to konieczne z punktu widzenia realizacji celów projektu. Łącznie: - 225 h warsztatów; - 150 h konsultacji grupowych; - 240 h konsultacji grupowych i indywidualnych; - 100 h warsztatów dla uczestników czterech sieci tematycznych. Uwaga: przez 1 h warsztatów/konsultacji rozumie się 45 minut. Przeprowadzenie warsztatów/konsultacji w różnych obszarach tematycznych stanowiących zakres przedmiotowy zgodny z wytycznymi Projektu Systemowego Ośrodka Rozwoju Edukacji (ORE), dostępnymi na stronie: (http://www.ore.edu.pl/strona-ore/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=132:oferty-doskonalenia&Itemid=1017) oraz sieci współpracy i samokształcenia (http://www.ore.edu.pl/strona-ore/index.php?option=com_phocadownload&view=category&id=133:sieci-wsppracy-i-samoksztacenia&Itemid=1017). 3) opracowanie harmonogramu spotkań dostosowanych do specyfiki pracy szkoły/przedszkola oraz potrzeb nauczycieli w terminie 7 dni licząc od daty zawarcia umowy i przedstawienie do akceptacji Szkolnemu Organizatorowi Rozwoju Edukacji (SORE)/koordynatorowi sieci. 4) współpraca z SORE/koordynatorem sieci w zakresie przygotowania, przeprowadzenia warsztatów/konsultacji, zgodnie z tematami zawartymi w Rocznych Planach Wspomagania (RPW) danej szkoły/przedszkola. 5) prowadzenie dokumentacji z warsztatów/konsultacji w sposób uzgodniony z SORE/koordynatorem sieci i Koordynatorem projektu, w szczególności w zakresie dokumentacji stanowiącej źródło weryfikacji/pozyskania danych do pomiaru wskaźników celów projektu . 6) prowadzenie dokumentacji dotyczącej realizowanej funkcji, w tym ewidencji godzin i zadań, kart czasu pracy; a) zapewnienie niezbędnych materiałów szkoleniowych dla uczestników warsztatów/konsultacji; b) informowanie SORE/koordynatorem sieci o wszelkich zmianach w harmonogramie warsztatów/konsultacji z co najmniej 2-dniowym wyprzedzeniem. 7) informowanie uczestników o współfinansowaniu warsztatów/konsultacji ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 8) wydanie uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu warsztatów/konsultacji. 3. Zamawiający przekaże Wykonawcy imienny wykaz uczestników warsztatów/konsultacji. 4. Zamawiający nie pokrywa kosztów: noclegów, wyżywienia oraz kosztów dojazdu Wykonawcy. 5. Zamawiający zapewni podczas warsztatów prowadzonych w ramach czterech sieci tematycznych catering, w postaci: serwisu kawowego, napojów, ciastek, przekąsek. 6. Warsztaty/konsultacje odbywać się będą na terenie szkół/przedszkoli - zgodnie z zaakceptowanym harmonogramem, w terminach uzgodnionych z dyrektorami szkół/przedszkoli uczestniczących w projekcie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805700000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.umchelm.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach