Przetargi.pl
PEŁNIENIA FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM PN.: KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE SYSTEMU GOSPODARKI OSADOWEJ NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIŃSKU MAZOWIECKIM

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 05-300 Mińsk Mazowiecki, ul. Józefa Mireckiego 20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 25 7596964 , fax. 25 7586712
  • Data zamieszczenia: 2016-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o.
    ul. Józefa Mireckiego 20 20
    05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 25 7596964, fax. 25 7586712
    REGON: 71001506400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwikminsk.pl, www.bip.pwikminsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zamawiający sektorowy- sektor wodny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIA FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NAD ZADANIEM PN.: KOMPLEKSOWE ROZWIĄZANIE SYSTEMU GOSPODARKI OSADOWEJ NA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIŃSKU MAZOWIECKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa związana z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu nad robotami budowlanymi wykonywanymi zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę Edycja: 4. wydanie angielskopolskie niezmienione 2008 z erratą /tłumaczenie 1. wydania 1999/, dalej zwanymi również żółty FIDIC oraz nadzoru inwestorskiego w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane tekst jednolity Dz.U. z 2016 poz. 290 z późn. zm. przy realizacji zadania pn.: Kompleksowe Rozwiązanie Systemu Gospodarki Osadowej Na Oczyszczalni Ścieków W Mińsku Mazowieckim. Zamawiający ubiega się o dofinansowanie Projektu pn. Stworzenie innowacyjnego systemu gospodarki osadowej i uzdatniania wody dla potrzeb aglomeracji Mińsk Mazowiecki w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020; Oś priorytetowa II Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu; Działanie 2.3 Gospodarka wodnościekowa w aglomeracjach. Inwestycja prowadzona będzie na czynnym obiekcie oczyszczalni ścieków. Wykonawca robót w ramach zamówienia zapewni ciągłość pracy układu technologicznego i osadowego oczyszczalni ścieków. Ustalone zostaną z Zamawiającym przy udziale Inżyniera Kontraktu harmonogramy wyłączenia i włączenia poszczególnych obiektów i urządzeń na oczyszczalni ścieków. Wykonawca podczas wykonywania robót zobowiązany jest do zachowania na odpływie parametrów ścieków oczyszczonych zgodnych z przepisami prawa i pozwoleniem wodnoprawnym, w przeciwnym przypadku wykonawca ponosi wszelkie koszty przekroczeń parametrów ścieków. Zakres rzeczowy robót budowlanych został przedstawiony w Programie Inwestycji Część IV SIWZ. Zamówienie obejmuje także wykonanie usług dla robót budowlanych zlecanych w ramach zamówień uzupełniających do wartości 10% wartości zamówienia podstawowego, wykonywanych w trakcie realizacji zamówienia podstawowego na roboty. Do zakresu obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało:przygotowanie dokumentacji przetargowej na wybór Wykonawcy robót zgodnie z nowelizacją ustawy Prawo Zamówień Publicznych dostosowaną do dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014 r. i 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014 r opartej na formule zaprojektuj i wybuduj Warunki Kontraktowe żółty FIDIC w terminie do 3 tygodni od daty przekazania materiałów, szczególności: przygotowanie i uczestniczenie w przeprowadzeniu postępowania oraz dokonaniu oceny ofert w przeprowadzonym postępowaniu z wymogami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, przygotowanie dokumentacji przetargowej na wybór Wykonawcy robót dodatkowych /uzupełniających/ lub zamiennych zgodnie z nowelizacją ustawy Prawo Zamówień Publicznych dostosowaną do dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014r. i 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014r, szczególności przygotowanie i uczestniczenie w przeprowadzeniu postępowań oraz dokonaniu oceny ofert w przeprowadzonych postępowaniach względem ustawy Prawo Zamówień Publicznych, pomoc merytoryczna w przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień na roboty z przedmiotowego zadania, w tym również na roboty dodatkowe /uzupełniające/ i zamienne; przeprowadzenia szkolenia z zakresu nowej ustawy Prawo Zamówień Publicznych dostosowanej do wymogów dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014r. i 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014r.; pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego; sprawdzanie i zatwierdzania dokumentacji projektowej opracowanej przez wykonawcę robót (projekty wstępne, budowlane i wykonawcze), w tym projektów zamiennych i rysunków zamiennych; nadzór nad odbiorami częściowymi i odbiorem końcowym ze szczególnym uwzględnieniem rozruchu technicznego urządzeń; rozliczenie rzeczowe i finansowe umów na roboty budowlane; udział w kontrolach realizacji projektów, dokonywanych przez instytucje finansujące; zarządzanie organizacyjne procesem inwestycyjnym; bezstronne i obiektywne uczestnictwo w procesie inwestycyjnym; monitoring postępu umowy na roboty łącznie z raportowaniem, biorąc pod uwagę wskaźniki: rzeczowe i finansowe, forma Raportów powinna być zgodna z zaleceniami oraz uzgodniona z Zamawiającym, mediacja i rozjemstwo w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych; pełnienie funkcji Inżyniera określonej w Warunkach Kontraktowych żółty FIDIC; opracowanie wytycznych do rozruchu oraz udział w nim; uczestniczenie w optymalizacji kosztów eksploatacyjnych w okresie wstępnej eksploatacji /tj. okresie porozruchowym/; zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego i przepisów BHP przez Wykonawców. Informacje ogólne: Zadania Inżyniera w ramach niniejszej umowy będą obejmować następujące czynności: przygotowanie dokumentacji przetargowej na wybór Wykonawcy robót zgodnie z nowelizacją ustawy Prawo Zamówień Publicznych dostosowaną do dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014r. i 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014r opartej na formule zaprojektuj i wybuduj Warunki Kontraktowe żółty FIDIC w terminie do 3 tygodni od daty przekazania materiałów, szczególności przygotowanie i uczestniczenie w przeprowadzeniu postępowania oraz dokonaniu oceny ofert w przeprowadzonym postępowaniu z wymogami ustawy Prawo Zamówień; przygotowanie dokumentacji przetargowej na wybór Wykonawcy robót dodatkowych /uzupełniających/ lub zamiennych zgodnie z nowelizacją ustawy Prawo Zamówień Publicznych dostosowaną do dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014r. i 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014r, szczególności przygotowanie i uczestniczenie w przeprowadzeniu postępowań oraz dokonaniu oceny ofert w przeprowadzonych postępowaniach względem ustawy Prawo Zamówień Publicznych; przygotowanie dokumentacji przetargowej na wybór Wykonawcy robót /uzupełniających/ lub zamiennych zgodnie z nowelizacją ustawy Prawo Zamówień Publicznych dostosowaną do dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014r. i 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014r, szczególności przygotowanie i uczestniczenie w przeprowadzeniu postępowań oraz dokonaniu oceny ofert w przeprowadzonych postępowaniach względem ustawy Prawo Zamówień Publicznych; pomoc merytoryczna w przeprowadzeniu postępowań o udzielenie zamówień na roboty z przedmiotowego zadania, w tym również na roboty dodatkowe /uzupełniające/ i zamienne; przeprowadzenia szkolenia z zakresu nowej ustawy Prawo Zamówień Publicznych dostosowanej do wymogów dyrektyw Parlamentu Europejskiego i Rady 2014/24/UE z dnia 26 lutego 2014r. i 2014/25/UE z dnia 26 lutego 2014r.; sprawdzanie i zatwierdzania dokumentacji projektowej opracowanej przez wykonawcę robót (projekty wstępne, budowlane i wykonawcze), w tym projektów zamiennych i rysunków zamiennych; pełnienie funkcji Inspektora nadzoru inwestorskiego; zarządzanie i administrowanie umową na roboty budowlane; monitoring postępu umowy na roboty łącznie z raportowaniem, biorąc pod uwagę wskaźniki: rzeczowe i finansowe, forma Raportów powinna być zgodna z zaleceniami oraz uzgodniona z Zamawiającym; sprawowanie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad robotami, w tym nadzoru nad prowadzeniem robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP; nadzór nad odbiorami częściowymi i odbiorem końcowym ze szczególnym uwzględnieniem rozruchu technicznego urządzeń; zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawców; zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami umów na roboty; rozliczenie rzeczowe i finansowe umów na roboty; inne konieczne działania dla prawidłowej i terminowej realizacji Projektu, Inżynier będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla Zamawiającego. Do obowiązków Inżyniera należy w zakresie ogólnym: zapewnienie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru nad prowadzonymi robotami zgodnie z polskim prawem budowlanym i przepisami z nim związanymi; zarządzanie, monitorowanie i kontrola zgodności robót budowlanych z zawartymi z Wykonawcami umowami, pod względem: technicznym, finansowym i organizacyjnym; monitorowanie postępu prac włącznie ze składaniem z nich miesięcznych raportów, w których będą wzięte pod uwagę zarówno wskaźniki rzeczowe, jak i finansowe; kontrola nad właściwą i czasową realizacją Projektu, koordynacja działań wszystkich uczestników Projektu; egzekwowanie postanowień umów na roboty przy współpracy z Zamawiającym, zapewnienie zgodności realizowanych robót, dostaw i usług z umowami na roboty, dostawy i usługi; natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach oraz o problemach mogących zaistnieć w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach co do jakości, zakresu i terminowości realizacji poszczególnych umów na roboty budowlane, wraz ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; utrzymywanie na bieżąco kontaktu ze wszystkimi uczestnikami Projektu; prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja /również na nośniku elektronicznym/ korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji umów na roboty ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do Wykonawcy mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń Wykonawcy, katastrof budowlanych itp; próba polubownego rozstrzygania wszelkich sporów powstałych pomiędzy stronami umów na roboty budowlane, dostawy i usługi; prowadzenie technicznego, finansowego i administracyjnego nadzoru nad prowadzonymi pracami, egzekwowanie zgodności prowadzonych prac z: założonym harmonogramem, pozwoleniem na budowę, projektami (wstępnymi, budowlanym i wykonawczym), obowiązującym prawem, zasadami wiedzy inżynierskiej, przepisami BHP, założeniami finansowymi umów; po zakończeniu robót, w trakcie okresu zgłaszania wad lecz nie dłużej niż przewiduje to końcowa data Projektu, Inżynier będzie uczestniczył w nadzorowaniu inspekcji gwarancyjnych, które odbywać się będą z częstotliwością co 6 miesięcy, końcowych akceptacji i w rozwiązywaniu sporów; w szczególności zadania te zawierają: ocenę ewentualnych roszczeń wzajemnych Zamawiającego i Wykonawcy robót budowlanych; regularne inspekcje wad usuwanych przez Wykonawcę robót budowlanych; wydawanie Świadectw Wykonania i sprawdzenie Końcowego Oświadczenia Wykonawcy robót budowlanych; weryfikację ostatecznego rozliczenia Wykonawcy robót budowlanych, zarekomendowanie zwrotu zabezpieczeń po terminie zgłaszania wad; opracowanie wytycznych do rozruchu w tym sprawdzenie i zatwierdzenie procedury rozruchu technologicznego; uczestniczenie w optymalizacji kosztów eksploatacyjnych w okresie wstępnej eksploatacji /tj. okresie porozruchowym/. W zakresie wykonawstwa /robót budowlanych/: przekazywanie Wykonawcom robót budowlanych /w imieniu Zamawiającego/ dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia realizacji zamówienia przez Wykonawcę, wydanie powiadomienia o dacie rozpoczęcia robót; reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniami na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; ocenianie i rozstrzyganie wszelkich roszczeń lub dyskusji kontraktowych i problemów narastających podczas robót, zapobieganie sporom i opóźnieniom, zatwierdzanie harmonogramu dostaw urządzeń i materiałów na plac budowy ze szczególnym uwzględnieniem ich kompletności, sposobu i czasu magazynowania oraz zgodności z projektem i/lub warunkami umownymi; sprawdzanie i potwierdzanie czy Wykonawca mobilizuje i dostarcza na budowę całe wyposażenie i dostawy zidentyfikowane w umowie; pełny nadzór inwestorski nad robotami, ze szczególnym uwzględnieniem Polskiego Prawa Budowlanego i innych odnośnych regulacji prawnych. Nadzór musi być prowadzony przez zespół specjalistów, którzy posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przez Polskie Prawo Budowlane; ścisła współpraca z nadzorem autorskim i geologicznym, weryfikacja i analiza rysunków wykonawczych i dokumentów wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę z komentarzami dla Zamawiającego /jeżeli wystąpi taka potrzeba/, jeśli chodzi o zgodność /lub niezgodność/ z umowami na roboty budowlane; weryfikacja, sprawdzanie i zatwierdzanie Dokumentacji Projektowej /projekty wstępne, budowlane i wykonawcze/ oraz wszelkich innych dokumentów Wykonawcy /rysunków roboczych/ zawierających zmiany, zatwierdzanie robót zamiennych w uzgodnieniu z Zamawiającym; weryfikacja, sprawdzanie i zatwierdzanie dokumentacji projektowej /projekty wstępne, budowlane, wykonawcze, rysunki zamienne itp./ przy udziale zamawiającego w nie przekraczalnym terminie 21 dni; zatwierdzanie materiałów budowlanych i instalacyjnych, urządzeń, mających być wbudowanymi, jak zaplanował to Wykonawca, sprawdzanie jakości dokumentów, zezwoleń, deklaracji zgodności, certyfikatów itd., w celu uniknięcia użycia materiałów uszkodzonych lub które nie mają wymaganych przez obowiązujące prawo certyfikatów; zatwierdzanie proponowanych metod wykonywania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe zaproponowane przez Wykonawcę; rekomendowanie wszystkich zmian w planach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas lub w następstwie wykonywania robót budowlanych; sprawdzanie autentyczności wszystkich certyfikatów, ubezpieczeń, zabezpieczeń, gwarancji, praw własności itd., za które Wykonawca jest odpowiedzialny zgodnie z warunkami umowy na roboty budowlane; organizowanie testów dodatkowych jakości przez specjalistyczne instytuty, jeżeli jest to niezbędne, przy czym konsekwencje finansowe z tytułu przeprowadzonych testów ponosi w zależności od ich wyników Wykonawca /jeżeli testy potwierdzą niewłaściwą jakość badanego przedmiotu, urządzenia czy dostawy/ lub Zamawiający /jeżeli testy nie potwierdzą przypuszczeń co do jakości badanego przedmiotu, urządzenia czy dostawy/; monitorowanie postępu robót, regularne sprawdzanie postępu robót na budowie oraz wszystkich innych działań wykonawców w aspekcie ich zobowiązań wynikających z umów na roboty budowlane; przeprowadzanie regularnych inspekcji co najmniej raz w tygodniu Placu Budowy sprawdzających jakość wykonania i materiałów zgodnie z Umową oraz dobrą praktykę inżynierską, każdorazowa inspekcja winna być potwierdzona przez Zamawiającego; kontrola Wykonawcy, że zapewnia realizację robót zgodnie z odpowiednimi wymaganiami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia; organizowanie wraz z Zamawiającym cyklicznych narad koordynacyjnych na Placu Budowy raz w tygodniu, oraz przygotowanie protokołów z narad w celu umożliwienia podejmowania decyzji o każdym zagadnieniu, które wpływa na postęp robót; organizowanie dodatkowych narad w przypadkach zagrażających postępowi lub jakości robót na każde pisemne żądanie Zamawiającego w ciągu 24 godzin od otrzymania powiadomienia; przekazywanie niezwłocznie stronom protokołów z narad; egzekwowanie zgodności wykonanych robót z określonymi wymaganiami technicznymi i zapisami umownymi; potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad; sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowanych i wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; wydawanie Wykonawcy, kierownikowi budowy lub kierownikowi robót polecenia, potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; żądanie od Wykonawcy, kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; sprawdzanie i odbieranie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowywanie i branie udziału w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywaniu ich do użytkowania; zapewnienie nadzoru i akceptacji przeprowadzonych testów i technologicznych rozruchów urządzeń; egzekwowanie opracowania przez Wykonawcę instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń oraz dostarczenie jej w uzgodnionej ilości egzemplarzy do Zamawiającego; uczestnictwo przy udziale Zamawiającego w odbiorach częściowych i końcowych, rozruchach technologicznych zadania inwestycyjnego; wystawianie Świadectw: Płatności, Przejęcia, Wykonania i innych świadectw wymaganych umową na roboty budowlane; sprawdzenie i ocena kompletności oraz zgodności dokumentacji powykonawczej ze stanem istniejącym i dostarczenie jej do Zamawiającego wraz z dokumentacją dotyczącą nadzorowanych robót /włączając w to ekspertyzy geodezyjne ewentualnie wyplotowane w postaci map/ w formie uzgodnionej z Zamawiającym; przeprowadzenie inspekcji końcowej i sporządzenie Świadectwa Przejęcia, Listy Usterek i innych dokumentów związanych z warunkami umów na roboty budowlane; skompletowanie dokumentacji Wykonawcy i oświadczeń wymaganych przez odpowiednie uregulowania oraz współpraca z Zamawiającym w czynności dotyczącej zgłoszenia do Nadzoru Budowlanego o zakończeniu budowy; dostarczanie, o ile jest to konieczne, właściwym organom wszystkich żądanych informacji, dotyczących prowadzenia zadań inwestycyjnych zarządzanych przez Inżyniera, zatwierdzanie harmonogramów robót, planów płatności, sprawdzanie protokołów konieczności i protokołów negocjacji dla robót zamiennych lub dodatkowych po uzgodnieniu ich ze Zamawiającym, zatwierdzanie obmiarów robót budowlanych wykazanych przez Wykonawców w książce obmiarów oraz kosztorysów powykonawczych, kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego procesu budowlanego oraz wyceny robót, zatwierdzenie i kontrola harmonogramu wyłączenia i włączenia obiektów lub urządzeń na pracującym układzie technologicznym oczyszczalni ścieków (należy zachować warunki ciągłej pracy oczyszczalni w czasie robót), w uzgodnieniu i po akceptacji Zamawiającego, sprawdzanie dokumentów przedkładanych przez Wykonawców w trakcie realizacji budowy, opracowanie wytycznych do rozruchu oraz sprawdzenie i zatwierdzenie procedury rozruchu technologicznego; wykonywanie wszystkich innych czynności koniecznych do prawidłowego przebiegu procesu budowlanego, realizacji Umowy na pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz umów na roboty budowlane, zgodnie z procedurami wynikającymi z wymagań Projektu oraz zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem. W zakresie finansowym: pomoc we wszystkich działaniach Zamawiającego związanych realizacją Projektu, tj.: dotrzymywanie procedur związanych z zarządzaniem projektami FIDIC , włączając sporządzanie i aktualizowanie planów i harmonogramów dotyczących nadzorowanych Kontraktów, zarządzanie finansowe, monitoring, raportowanie, audyty i finansowe rozliczenia; sprawdzanie prawidłowości i zgodności z warunkami umów na roboty budowlane wszystkich wymaganych polis ubezpieczeniowych oraz zabezpieczeń finansowych umów na roboty budowlane; współpraca z Zamawiającym w przygotowywaniu niezbędnych sprawozdań, raportów rzeczowych i finansowych, wskaźników postępu fizycznego i finansowego robót oraz innych opracowań ze szczególnym uwzględnieniem raportów z postępów w realizacji nadzorowanych Kontraktów; prowadzenie rzeczowego i finansowego rozliczenia umów na roboty budowlane zgodnie z zasadami prowadzenia rozliczeń, nadzór, kontrola, monitorowanie i składanie sprawozdań dotyczących między innymi fizycznego i finansowego postępu Robót, kosztów i budżetu; weryfikowanie robót zamiennych zaproponowanych przez Wykonawcę, w zakresie wartości rzeczowych i finansowych; uzgadnianie z Zamawiającym wszelkich zmian dotyczących wartości robót; przygotowanie rozliczenia finansowego Kontraktów; przygotowanie wniosków o zaliczki, wniosków o płatności i sprawozdań dla instytucji finansujących wg ich wzorów; Inżynier, dokonując odbiorów obiektów i urządzeń dokona zaklasyfikowania środków trwałych wg KST GUS, sporządzi i przekaże Zamawiającemu niezbędne dane dla wystawienia dokumentów OT; sporządzanie w trakcie realizacji inwestycji i po jej zakończeniu wszelkich dokumentów rozliczeniowych zgodnie z Warunkami Kontraktowymi żółty FIDIC, udzielanie pomocy Zamawiającemu we wszystkich innych działaniach, m.in.: w przypadku wystąpienia opóźnień - opisu przyczyn wraz z uwzględnieniem rodzaju przeszkód (administracyjne, techniczne, działanie siły wyższej, problemy finansowe) lub zmiany zakresu rzeczowego Projektu - opisu zmian w stosunku do przyjętych założeń wraz z określeniem i wyjaśnieniem przyczyn ich wprowadzenia. Wszystkie inne czynności i zadania nie wymienione w niniejszym Opisie Przedmiotu Zamówienia, które okażą się konieczne dla prawidłowej realizacji umów na roboty oraz zabezpieczenie interesów Zamawiającego. Pomimo tak szerokiego zakresu uprawnień i obowiązków Inżynier nie będzie miał prawa do: wprowadzania jakichkolwiek poprawek do podpisanej umowy na roboty budowlane; zwolnienia Wykonawcy z jakichkolwiek jego zobowiązań lub odpowiedzialności zawartych w podpisanej umowie; zgody na ograniczenie zakresu robót lub przekazanie robót Wykonawcy innemu niż ten, który został wskazany w podpisanej umowie. Szczegółowy opis przedmiotu oraz zakres zamówienia zawiera Część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Metodyka
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pwikminsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach