Przetargi.pl
Pełnie funkcji koordynatora oraz administratora w ramach projektu Szkoła równych szans nr umowy WND-POKL.09.01.02-18-074/09-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2-Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w okresie od 15.01.2010 r. do 31.07.2012 r.

Szkoła Podstawowa w Łętowni ogłasza przetarg

  • Adres: 37-312 Łętownia, Łętownia 286
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 241 64 30 , fax. 17 241 64 30
  • Data zamieszczenia: 2009-12-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa w Łętowni
    Łętownia 286 286
    37-312 Łętownia, woj. podkarpackie
    tel. 17 241 64 30, fax. 17 241 64 30
    REGON: 00113226400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spletownia.vdl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnie funkcji koordynatora oraz administratora w ramach projektu Szkoła równych szans nr umowy WND-POKL.09.01.02-18-074/09-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Poddziałanie 9.1.2-Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych w okresie od 15.01.2010 r. do 31.07.2012 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia jest: 1.1. CZĘŚĆ A - pełnienie funkcji Koordynatora Projektu Szkoła równych szans nr umowy WND-POKL.09.01.02-18-074/09-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Do obowiązku Koordynatora Projektu, będzie należało: 1) Przejęcie odpowiedzialności za całość realizacji projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach. 2) Terminowe i właściwe realizowanie całości projektu, w szczególności za zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach i współpraca z Administratorem projektu. 3) Koordynowanie działań projektowych. 4) Nadzór nad zgodnością prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem 5) Kierowanie wykonaniem projektu w formie nadzoru merytorycznego i technicznego zgodnie z harmonogramem realizacji projektu, z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej. 6) Nadzorowanie bieżących postępów w realizacji projektu. 7) Nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością. 8) Zarządzanie planowanymi działaniami projektowymi. 9) Prowadzenie Biura Projektu. 10) Koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji 11) Nadzorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu. 12) Koordynacja działań merytorycznych i logistycznych związanych z projektem. 13) Utrzymywanie stałych kontaktów z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informowanie na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach w realizacji projektu, terminowe przesyłanie wszystkich wymaganych dokumentów i informacji, przestrzeganie obowiązków i zaleceń wynikających z realizacji umowy, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów. 14) Rzetelne i terminowe sporządzanie w oparciu o informacje dostarczone przez Administratora oraz osób zatrudnionych w projekcie wniosków o płatność wraz z zebraniem wszystkich załączników, w tym sporządzanie ostatniego wniosku o płatność. 15) Rzetelne i terminowe sporządzanie raportów miesięcznych z przebiegu realizacji projektu. 16) Przygotowanie i realizację zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo Zamówień Publicznych w zakresie działań projektowych. 17) Przygotowywanie i koordynacja korespondencji związanej z projektem do Instytucji Pośredniczącej. 18) Przekazywanie Zleceniodawcy sprawozdań miesięcznych z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy. 19) Planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników. 20) Kierowanie bieżącymi sprawami związanymi z realizacją projektu. 21) Poddanie się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu.. 22) Współpraca z nauczycielami w zakresie przygotowania szczegółowego programu szkoleń. 23) Zakup środków trwałych, pomocy dydaktycznych oraz dbanie o jakość materiałów dydaktycznych.. 24) Zaprojektowanie ankiet ewaluacyjnych dla potrzeb ewaluacji zgodnie z wytycznymi w projekcie. 25) Monitoring i ewaluacja projektu. 26) Kontrola wydatkowania środków, opisywanie merytoryczne faktur. 27) Dokonywanie innych czynności zastrzeżonych do kompetencji Koordynatora. Zakres wymienionych powyżej czynności będzie realizowany w wymiarze 25 godzin miesięcznie na podstawie umowy cywilno-prawnej 1.2. CZĘŚĆ B- pełnienie funkcji Administratora Szkoła równych szans nr umowy WND-POKL.09.01.02-18-074/09-00 realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Do obowiązku Administratora Projektu, będzie należało: 1) Bieżąca realizacja zadań wynikających z projektu i współpracy z Koordynatorem projektu. 2) Wykonywanie czynności administracyjnych związanych z realizacją projektu. 3) Organizacja szkoleń kursów i zajęć wynikających z wniosku i harmonogramu projektu. 4) Współpraca z nauczycielami-trenerami w zakresie przygotowania szczegółowego programu zajęć, w tym nadzór nad prawidłową realizacją takowych zajęć. 5) Wykonywanie zadań składających się na proces rekrutacji grupy docelowej (regulamin rekrutacji, formularz zgłoszenia, ankieta wstępna itp). 6) Kontakty z nauczycielami prowadzącymi zajęcia i prowadzącymi szkolenia/kursy. 7) Organizacja i koordynacja promocji projektu. 8) Nadzór nad prowadzeniem strony internetowej dotyczącej projektu (dbałość o aktualne dane). 9) Prowadzenie bieżącej dokumentacji projektu w oparciu o obowiązujące zapisy. 10) Zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu. 11) Dokonywanie systematycznej kontroli uzyskanych efektów. 12) Prowadzenie bieżącej statystyki projektu (archiwum). 13) Tworzenie bazy uczestników projektu. 14) Przygotowanie i wydruku zaświadczeń o uczestnictwie w ramach projektu. 15) Sporządzanie sprawozdań z realizacji projektu we współpracy z Koordynatorem projektu w zakresie realizacji zajęć i szkoleń zaplanowanych w projekcie. 16) Promocja projektu w mediach (prasa, radio) oraz poprzez plakaty, ulotki, broszurę informacyjną w szkołach i innych instytucjach znajdujących się na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna. 17) Kontakty z partnerami w zakresie działań promocyjno - informacyjnych. 18) Prowadzenie archiwum. 19) Przygotowywanie i opisywanie dokumentacji finansowej projektu. 20) Nadzór nad zgodnością wydatków projektowych z harmonogramem. 21) Prowadzenie archiwum. Zakres wymienionych powyżej czynności będzie realizowany w wymiarze 30 godzin miesięcznie na podstawie umowy cywilno-prawnej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 751121005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 10.1 O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj: Część A: -ukończone studia wyższe, kwalifikacje pedagogiczne; -znajomość prawa oświatowego oraz zasad funkcjonowania szkoły; -przynajmniej 10-cio letni staż pracy w szkole (preferowane doświadczenie w szkole podstawowej); - posiadanie wiedzy i umiejętności w zakresie monitoringu lub ewaluacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego - ukończone kursy, szkolenia; -doświadczenie w tworzeniu Szkolnych Projektów Rozwojowych; - umiejętność kierowania zespołami ludzkimi; - obsługa komputera w środowisku Microsoft Office - znajomość przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych. Część B: - ukończone studia wyższe, kwalifikacje pedagogiczne, -znajomość prawa oświatowego oraz zasad funkcjonowania i zarządzania w placówce oświatowej - ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne -przynajmniej 5-cio letni staż pracy w szkole (preferowane doświadczenie w szkole podstawowej), - posiadanie wiedzy i umiejętności na temat tworzenia wniosków współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego - ukończone kursy, szkolenia; -umiejętność obsługi komputera potwierdzona stosownymi kwalifikacjami - ukończone studia podyplomowe lub kursy kwalifikacyjne. 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej. 10.2 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: ocena spełniania powyższych warunków dokonana zostanie wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie i dokumentów dołączonych przez wykonawcę do oferty zgodnie z postanowieniami siwz.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 11.1. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie art. 44 ustawy - wg. załącznika nr 2 do siwz. 11.2. W przypadku koordynatora projektu (CZĘŚĆ A): 1)Dyplom ukończenia studiów wyższych z potwierdzonymi kwalifikacjami pedagogicznymi; 2)Oświadczenie o przynajmniej 10 -cio letnim stażu pracy w szkole; 3)Oświadczenie o posiadanym doświadczeniu w tworzeniu szkolnych projektów rozwojowych; 4) Zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu lub szkolenia w zakresie monitoringu lub ewaluacji projektów współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego; 5) Oświadczenie o umiejętności obsługi komputera w środowisku Microsoft Office. 11.3. W przypadku administratora projektu (CZĘŚĆ B): 1)Dyplom ukończenia studiów wyższych z potwierdzonymi kwalifikacjami pedagogicznymi; 2)Dyplom ukończenia studiów podyplomowych lub świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego w zakresie zarządzania w oświacie; 3)Oświadczenie o przynajmniej 5-cio letnim stażu pracy w szkole; 4) Zaświadczenie potwierdzające ukończenie kursu lub szkolenia na temat tworzenia wniosków współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego; 5) Dyplom studiów podyplomowych lub świadectwo ukończenia kursu kwalifikacyjnego, potwierdzające posiadane kwalifikacje w zakresie obsługi komputera. 11.4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów na potwierdzenie uprawnienia do wykonania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm). 11.5. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu można przedkładać w formie kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku oferty i oświadczeń wymagany jest dokument oryginalny. 11.6 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spletownia.vdl.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach