Przetargi.pl
PCFE.272.9.2012 Wynajem sali konferencyjnej wraz z cateringiem i obsługą szkoleń na potrzeby projektu pn.: Nowosądecka Akademia Samorządowa

Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 33-300 Nowy Sącz, ul. Nawojowska 118
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 547 67 36 , fax. 18 547 67 36
  • Data zamieszczenia: 2012-02-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Funduszy Europejskich
    ul. Nawojowska 118 118
    33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie
    tel. 18 547 67 36, fax. 18 547 67 36
    REGON: 12109129100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcfe.powiat-ns.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PCFE.272.9.2012 Wynajem sali konferencyjnej wraz z cateringiem i obsługą szkoleń na potrzeby projektu pn.: Nowosądecka Akademia Samorządowa
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sali konferencyjnej wraz z cateringiem i obsługą szkoleń dla pracowników Urzędów Gmin w ramach projektu pn.: Nowosądecka Akademia Samorządowa, współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet V. Dobre rządzenie Działanie 5.2. Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Wynajem sali konferencyjnej: a) Łączna ilość dni wynajmu sali konferencyjnej: 115 dni, b) Wymagana lokalizacja: województwo małopolskie, na terenie miasta Nowego Sącza, c) Budynek w dobrym stanie technicznym, d) Sala konferencyjna i sprzęt multimedialny: jedna sala dla minimum 10 słuchaczy. której wyposażenie zapewnia możliwość prowadzenia notatek, wyposażona w stoliki i krzesła z oparciem (krzesła z dostawką pełniącą funkcję stolika nie spełniają wymagań Zamawiającego), wyposażona w sprzęt multimedialny (w szczególności: rzutnik komputerowy, ekran, sprzęt nagłośnieniowy) oraz łącze internetowe /stałe, wi-fi/. e) Wykonawca zabezpiecza obsługę techniczną sali i sprzętu, f) Sala konferencyjna dostępna dla osób niepełnosprawnych ruchowo, g) Godziny wynajęcia sali: od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 - 1:600, h) Terminy szkoleń: marzec 2012 r. - grudzień 2012 r., zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia, i) Sala powinna spełniać wszystkie wymagania bezpieczeństwa i higieny pracy stawiane pomieszczeniom, w których organizowane są konferencje/seminaria, j) Wykonawca, w ramach opłat za wynajem, ma obowiązek utrzymać pomieszczenia w czystości i porządku, k) Bezpłatny parking dla uczestników szkolenia, l) Bezpłatny dostęp do sanitariatów i szatni. m) Wykonawca obowiązany będzie do oznaczenia sali informacjami promocyjnymi dotyczącymi projektu (informacja o realizowanym szkoleniu, plakat przekazany przez Zamawiającego, inne informacje) w widocznym miejscu. 2) Zapewnienie serwisu kawowego (catering): a) Łączna liczba osobodni, w których wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia cateringu: 1150 osobodni (10 osób x 115 dni), b) Przerwy kawowe zapewnione w tym samym budynku, w którym odbywa się szkolenie, c) Na każdy dzień szkolenia przypadają dwie przerwy kawowe, d) W przypadku większej liczby szkoleń niż jedno, przerwy kawowe mogą być łączone między uczestnikami poszczególnych szkoleń (max. 20 uczestników), e) Przerwy kawowe są serwowane podczas jednego szkolenia w jednakowej cenie, f) Pierwsza przerwa kawowa /planowana ok. godz.10.00/ g) Druga przerwa kawowa /planowana ok. godz. 13.00/ h) Wymagane menu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. i) Informacje dotyczące ostatecznej liczby osób uczestniczących w szkoleniu oraz osób, które będą korzystały z cateringu zostanie doprecyzowana najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem szkolenia. 3) Ramowy harmonogram wynajmu sali i cateringu stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienie. Szczegółowy harmonogram wynajmu sali i cateringu zostanie przedstawiony Wykonawcy do 7 dni od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo odwołania szkolenia w poszczególnych dniach. W takiej sytuacji zobowiązuje się poinformować Wykonawcę o odwołaniu nie później niż na 3 dni przed odwoływanym terminem. Zamawiający i wykonawca mogą uzgodnić inny, zamienny termin udostępnienia sali konferencyjnej i zapewnienia cateringu. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 702200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Z uwagi na wartość przedmiotu zamówienia Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pcfe.powiat-ns.pl/index.php?id=61
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach