Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej" ogłasza przetarg
- Adres: 00-189 Warszawa, ul. Inflancka 6
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 831-37-01 , fax. 635 84 39
- Data zamieszczenia: 2016-02-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny "INFLANCKA" im. Krysi Niżyńskiej "Zakurzonej"
ul. Inflancka 6 6
00-189 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 831-37-01, fax. 635 84 39
REGON: 01300305000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.inflancka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
P-1-DSM-2016-BZP - na dostawę drobnego sprzętu medycznego i rękawic jednorazowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu medycznego, na zasadach określonych SIWZ. Szczegółowy wykaz produktów zawiera formularz cenowy (załącznik nr 2 do SIWZ). Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu medycznego w podziale na następujące części: Część nr 1 - Elektrody do koagulacji Część nr 2 - Filtr gazu i części do optyki Część nr 3 - Akcesoria do laktatorów Część nr 4 - Mikrokuwety Część nr 5 - Rękawice chirurgiczne sterylne Część nr 6 - Rękawice diagnostyczne Część nr 7 - Rękawice chirurgiczne operacyjne - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wielkość skonta za wcześniejszą płatność
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipzp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną