Przetargi.pl
Oświetlenie uliczne dróg gminnych w miejscowościach: Błędowa Zgłobieńska, Bratkowice, Dąbrowa, Woliczka

Gmina Świlcza ogłasza przetarg

  • Adres: 36-072 Świlcza, Świlcza 168
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8670100, 8670133 , fax. 017 8670157
  • Data zamieszczenia: 2016-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Świlcza
    Świlcza 168 168
    36-072 Świlcza, woj. podkarpackie
    tel. 017 8670100, 8670133, fax. 017 8670157
    REGON: 69058214000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swilcza.i-gmina.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oświetlenie uliczne dróg gminnych w miejscowościach: Błędowa Zgłobieńska, Bratkowice, Dąbrowa, Woliczka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Oświetlenie uliczne dróg gminnych w miejscowościach: Błędowa Zgłobieńska, Bratkowice, Dąbrowa, Woliczka Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. Oferty można składać na dowolną ilość części. Część nr 1: Budowa oświetlenia ulicznego drogi Błędowa Zgłobieńska - Zapłocie - Etap I (w zakresie: lampy L1 - L3) w zakresie wykonania: a) robót ziemnych, b) robót montażowych kabli i słupów, c) montażu szafy pomiarowo - sterowniczej SzO, d) montażu opraw oświetlenia zewnętrznego, na wysięgniku - lampy LED 50 W, e)pomiarów; Część nr 2: Budowa oświetlenia drogi Bratkowice - Cieniaki w zakresie 1 pkt oświetleniowego z 50 m przyłączem i sterowaniem w zakresie wykonania: a) montaż słupa E10.5/6, b) montaż przewodu napowietrznego ASXSn 4x25mm2, c) montaż lampy oświetlenia ulicznego LED 50 W na wysięgnikach wraz z odgromnikami i zabezpieczeniem lamp, d) podłączenie wybudowanego odcinka do istniejącego oświetlenia, e) wykonanie badań i pomiarów. Część nr 3: Wykonanie przyłączenia do oświetlenia drogi Bratkowice - Sitkówka w zakresie wykonania: a) montaż słupów ŻN i montaż słupów E10.5/6, b) montaż przewodu napowietrznego ASXSn 2x35 mm2, c) montaż lamp oświetlenia ulicznego na wysięgnikach 1 m wraz z odgromnikami i zabezpieczeniem lamp, d) podłączenie wybudowanego odcinka do istniejącego oświetlenia, e) demontaż słupa ZN 8, f) wykonanie badań i pomiarów. Część nr 4: Budowa oświetlenia ulicznego drogi Dąbrowa Kolonia Wschodnia w zakresie wykonania: a) montaż słupów E10.5, b) montażu przewodu napowietrznego ASXSn 2 x 25 mm2, c) montaż lampy oświetlenia ulicznego LED 50 W na wysięgnikach wraz z odgromnikami i zabezpieczeniem lamp, d) montażu lampy oświetlenia ulicznego LED 50 W na wysięgnikach wraz z odgromnikami i zabezpieczeniem lamp, e) podłączenie wybudowanego odcinka do istniejącego oświetlenia, f) wykonanie badań i pomiarów; Część nr 5: Wykonanie przyłączenia do oświetlenia drogi Dąbrowa Kolonia Zachodnia - II etap w zakresie wykonania: a) montaż słupów E10.5/6 i Żn 10, b) układania kabli YAKY 4 x 35 mm2, c) montażu przewodu napowietrznego ASXSn 4x25 mm2, d) montażu lampy oświetlenia ulicznego LED 80 W na wysięgnikach wraz z odgromnikami i zabezpieczeniem lamp, e) podłączenie wybudowanego odcinka do istniejącego oświetlenia, f) wykonanie badań i pomiarów; Część nr 6: Przyłączenie lamp oświetlenia niebezpiecznych zakrętów drogi w miejscowości Woliczka w zakresie wykonania oświetlenia drogi: 1 odcinek dz. nr ewid. 136, 137, 2 odcinek - dz. nr ewid. 806/4, 806/5, 805 w Woliczce: a) roboty ziemne, b) robót montażowych kabli i słupów, c) montaż opraw oświetleniowych, na wysięgniku z lampą LED 80 W, d) wykonanie pomiarów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: dla części nr - 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) dla części nr 2 - 190,00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt złotych) dla części nr 3 - 480,00 zł (słownie: czterysta osiemdziesiąt złotych) dla części nr 4 - 400,00 zł (słownie: czterysta złotych) dla części nr 5 - 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych) dla części nr 6 - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych) Dla każdej części oddzielnie wnosi się wadium. Wnosząc wadium prosi się o zaznaczenie (dopisanie) dla której części jest wnoszone wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Dokumenty o których mowa w pkt b, c, d, e należy w oryginale złożyć w kasie Urzędu Gminy w Świlczy a kopie wpiąć do oferty przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu musi znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert. Za datę wniesienia wadium uważa się datę uznania wskazanego rachunku bankowego, tj. datę faktycznego wpływu środków finansowych na podany rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr 92 9159 1023 2005 5000 0026 0074 Bank Spółdzielczy w Głogowie Młp. Oddział w Świlczy z dopiskiem: Przetarg o znaku RGP.271.2.2016 Kopię potwierdzenia przelewu należy dołączyć do oferty lub złożyć w kasie Urzędu Gminy Świlcza. 5. Jeżeli wadium jest wnoszone w pieniądzu prosi się o podanie numeru rachunku bankowego, na który zamawiający ma dokonać zwrotu wadium. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 1) w art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Z powyższego dokumentu powinno ponadto wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. 8. Wadium powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 9. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale. 10. Wadium wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 11. Zwrot wadium: Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z uwzględnieniem postanowień art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swilcza.i-gmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach