Przetargi.pl
Oświetlenie boiska i monitoring przy ul. Blokowej 3

Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03397 Warszawa, ul. Łabiszyńska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 884 85 00 , fax. 22 884 84 20
  • Data zamieszczenia: 2017-06-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
    ul. Łabiszyńska 20
    03397 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 884 85 00, fax. 22 884 84 20
    REGON: 14244256400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oświetlenie boiska i monitoring przy ul. Blokowej 3
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Oświetlenie boiska i monitoring przy ul. Blokowej 3 Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45000000-7 Roboty budowlane; 45310000-3 Roboty instalacyjne elektryczne; 45316100-6 Instalacja urządzeń oświetlenia zewnętrznego; Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik Nr 1 do SIWZ tj.: dokumentacja projektowo-budowlana (PROJEKT, SPECYFIKACJA TECHNICZNA WYKONANIA I ODBIORU ROBÓT BUDOWLANYCH oraz PRZEDMIAR). ZAMAWIAJĄCY wymaga udzielenia min. 24 m-cy gwarancji oraz rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. ZAMAWIAJĄCY zaleca przeprowadzenie przez WYKONAWCÓW (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia, w których wykonywane będą roboty budowlane. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -15.00. Zainteresowani WYKONAWCY winni zgłosić do ZAMAWIAJĄCEGO pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, co najmniej na 2 dni przed planowanym terminem jej przeprowadzenia. ZAMAWIAJĄCY potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej we wnioskowanym terminie, dokumentem przesłanym do WYKONAWCY (pismem, faksem lub e-mailem). Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na cały etat minimum jedną osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2016 poz. 645) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, bądź jedną osobę niepełnosprawną tj. spełniających przesłanki określone w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz.U. 2011 nr 127 poz. 721, z późn. zm.) przy czym status niepełnosprawności jest określony posiadanym orzeczeniem o niepełnosprawności wydanym przez właściwy zespół do spraw orzekania o niepełnosprawności bądź orzeczeniem lekarza orzecznika Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o całkowitej niezdolności do pracy i samodzielnej egzystencji, o niezdolności do samodzielnej egzystencji, o całkowitej niezdolności do pracy oraz o częściowej niezdolności do pracy i celowości przekwalifikowania. Zamawiający stosuje klauzule społeczną na podstawie art. 29 ust 4 ustawy Pzp. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz. 1502, z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się z dniem rozpoczęcia przez Wykonawcę realizacji zamówienia. Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną zgodnie z postanowieniami pkt 6 lub przez pracodawcę przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca będzie obowiązany do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby wskazanej w pkt 6. Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym jednak niż 3 dni, formularz ZUS RCA osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia oraz dokumenty wydane przez właściwy organ potwierdzające ich status jako osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych, z zachowaniem przepisów o ochronie danych osobowych. Wykonawca będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. Do przedstawienia ww. dokumentacji na żądanie Zamawiającego stosuje się odpowiednio postanowienia pkt. 9. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób z kategorii osób wymienionych w pkt 6 lub nieprzedstawienia na jego żądanie formularza ZUS lub ewidencji czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentujących świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 500 zł (dwa tysiące pięćset złotych). Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązania. Zamawiający może odstąpić od naliczania kary w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie ofert pracy powiatowemu urzędowi pracy (albo innemu odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania lub siedzibę), a niezatrudnienie osoby nastąpiło z przyczyn nieleżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy uznany będzie w szczególności brak na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji wymaganych osób bezrobotnych lub niepełnosprawnych, zdolnych do wykonywania zamówienia lub odmowa podjęcia pracy przez taką osobę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach