Przetargi.pl
Osiedlowe całoroczne lodowisko” – zakup i montaż sztucznego lodowiska o wymiarach 240 m2 (12x20 m)

Szkoła Podstawowa Nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 62510 Konin, ul. Sosnowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 63 243 34 88 , fax. 63 243 24 33
  • Data zamieszczenia: 2017-10-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 3
    ul. Sosnowa 16
    62510 Konin, woj. wielkopolskie
    tel. 63 243 34 88, fax. 63 243 24 33
    REGON: 24572400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.org.pl/sp3konin

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Osiedlowe całoroczne lodowisko” – zakup i montaż sztucznego lodowiska o wymiarach 240 m2 (12x20 m)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa na koszt własny i jednorazowy montaż nowego, sztucznego lodowiska o wymiarach 240 m2 (12x20 m). Miejscem realizacji zamówienia jest teren boiska Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie – przy ulicy Sosnowej 16. Lodowisko ma funkcjonować cały roku. Obiekt nie będzie zadaszony. Lodowisko ma mieć charakter rekreacyjny. Lodowisko ma mieć zwykły, owalny kształt, bez żadnych torów w środku. Cena zakupu lodowiska powinna zawierać koszty: • bezpośredniego przygotowania terenu Lodowisko ma zostać usytuowane na terenie boiska Szkoły Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Koninie, przy ul. Sosnowej 16. Wybór szczegółowej lokalizacji podlega uzgodnieniu z Zamawiającym. • paneli lodowiska (o grubości min. 15 mm) Panele powinny być fabrycznie nowe, o jednorodnej strukturze, takiej samej barwie i samosmarowne. Powierzchnia lodowiska odporna na każde warunki atmosferyczne oraz jazdę w tych warunkach z dodatkiem stabilizatorów na promienie UV – (pisemne potwierdzenie producenta wymagane na etapie realizacji zamówienia). Po podpisaniu umowy, a przed zamontowaniem paneli, Wykonawca powinien przedstawić komplet dokumentów i atestów od producenta celem akceptacji i zatwierdzenia przez przedstawiciela Zamawiającego. Panele i bandy powinny spełniać podstawowe obowiązujące normy tworzyw sztucznych dotyczące gęstości, wytrzymałości, wydłużenia, modułu sprężystości, udarności, twardości, odporności na ścieranie, zakresu temperatur. Powierzchnia paneli powinna być niskościeralna i obustronnego użycia – umożliwiająca eksploatację przez okres co najmniej 8 lat. Zabudowane panele powinny charakteryzować się parametrami umożliwiającymi budowę pełnowymiarowych lodowisk na wolnym powietrzu. Sposób łączenia paneli powinien zapobiegać rozchodzeniu się płyt, powstawaniu szczelin między nimi oraz umożliwiać wielokrotny łatwy montaż i demontaż bez utraty gwarancji. • band z furtkami Bandy lodowiska powinny być fabrycznie nowe, o wysokości do 1200 mm oraz wyposażone w 2 bramki o szerokości co najmniej 1 mb otwierane na zewnątrz. Bandy wykonane na konstrukcji aluminiowej, zabezpieczonej przed utlenieniem. Bandy w jednolitej kolorystyce. Poszczególne moduły band skręcane za pomocą wkrętów. Montaż band umożliwiający prześwit nad płytą lodowiska umożliwiającą odprowadzenie wody z tafli. Listwa okopowa wzmocniona i zabezpieczona od wewnątrz przed uderzeniami. Wzmocnienie band za pomocą wsporników usztywniających ze stali ocynkowanej, mocowane do podłoża od zewnątrz lodowiska w miejscu łączenia modułów np. poprzez słupki podporowe. Elementy wzmocnienia i usztywnienia nie powinny nachodzić na transparentne wypełnienie i powinny umożliwiać pełną widoczność. Bandy narożne wykonane z promieniem gięcia R=1m. • stóp podporowych • chodników gumowych Celem umożliwienia swobodnego dojścia do bramki lodowiska od miejsca zmiany obuwia lub przebieralni, ma być użyty chodnik gumowy, którego grubość powinna mieć min. 5mm. Chodnik przetwarzalny, szerokość min. 1,20 m, w odpowiedniej ilości. Dostawa, rozłożenie oraz w razie potrzeby przytwierdzenie chodnika gumowego powinna być zawarta w cenie montażu. • Odkurzacza – 1 szt. • Maszyny czyszczącej Maszyna czyszcząca do czyszczenia tafli, ze zbiornikami na czystą i brudną wodę, filcowymi tarczami, sterowaniem podawania wody wraz ze środkiem myjącym za pomocą elektrozaworu – 1 szt. • Ostrzałki Ostrzałka automatyczna z systemem wciągania opiłków - 1 sztuka • Pianki podkładowej lub innego, stosownego materiału podkładowego • Pomieszczenia do przechowywania bądź dystrybucji łyżew Pomieszczenie o powierzchni min. 8 m2 wyposażone w regały na łyżwy ze specjalnymi uchwytami ułatwiającymi przechowywanie i wydawanie łyżew. Pomieszczenie powinno być wyposażone w wewnętrzną sieć elektryczną (gniazdka elektryczne i oświetlenie). W obrębie pomieszczenia powinno znajdować się okno do wydawania łyżew. • Podstawowego oświetlenia lodowiska gwarantującego bezpieczne korzystanie z obiektu z przyłączem elektrycznym. Przyłącze powinno być podłączone do istniejącej sieci elektrycznej szkoły lub boiska wielofunkcyjnego „Orlik”. Oświetlenie powinno zawierać co najmniej 6 lamp na powierzchnie boiska oraz 1 lampę przy pomieszczeniu do przechowywania bądź dystrybucji łyżew. • Łyżwy łyżwy typu hokejowego, pełna rozmiarówka (25-47) - min 100 par, • transportu, • montażu, • szkolenia w zakresie obsługi i montażu lodowiska: • montażu i demontażu lodowiska wraz z infrastrukturą towarzyszącą, • obsługi i bezpiecznego użytkowania • 6 osób w wymiarze nie mniejszym niż 8 godzin. Wykonawca powinien dostarczyć instrukcję użytkowania i konserwacji lodowiska w języku polskim. Wykonawca powinien być w stanie zapewnić kompleksowe wyposażenie lodowiska oraz serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37400000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 6.5.1) niniejszej SIWZ (jeżeli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach