Przetargi.pl
Organzicja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: nowoczesny magazynier z uprawnieniami na wózki widłowe, obsługą kas fiskalnych, obsługą komputerowych programów magazynowych, uprawnienia sanepidowskie

Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu ogłasza przetarg

  • Adres: 49-300 Brzeg, ul. Armii Krajowej 32
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4441390 do 2 , fax. 077 4441390 do 2
  • Data zamieszczenia: 2009-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu
    ul. Armii Krajowej 32 32
    49-300 Brzeg, woj. opolskie
    tel. 077 4441390 do 2, fax. 077 4441390 do 2
    REGON: 53159670500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http:pup.brzeg.sisco.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organzicja i przeprowadzenie szkolenia dla osób bezrobotnych w zakresie: nowoczesny magazynier z uprawnieniami na wózki widłowe, obsługą kas fiskalnych, obsługą komputerowych programów magazynowych, uprawnienia sanepidowskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie szkoleń dla 15 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu w zakresie: Nowoczesny magazynier z uprawnieniami na wózki widłowe, obsługę kas fiskalnych, obsługę komputerowych programów magazynowych oraz uprawnienia sanitarno- epidemiologiczne. Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do pracy w zawodzie nowoczesny magazynier w : magazynach, hurtowniach, sklepach oraz w innych zakładach produkcyjnych na stanowisko pracownika magazynowego, kierowcy wózka widłowego, kasjera, pracownika hurtowni itp. Szkolenie powinno obejmować następujące bloki: 1. gospodarka magazynowa 2. obsługa wózka widłowego 3. obsługa komputerowych programów używanych w magazynie 4. obsługa kasy fiskalnej 5. bhp, ppoż. Miejsce szkolenia: zajęcia teoretyczno - praktyczne powinny odbywać się na terenie Powiatu Brzeskiego. Przewidywana liczba godzin conajmniej 210 godzin w tym zajęcia praktyczne 100h Czas realizacji poszczególnych kategorii szkoleń (zadań) nie powinien przekraczać: 1. nowoczesny magazynier 2. wózki widłowe : - operator podnośników z napędem akumulatorowym - operator podnośników z napędem spalinowym Uprawnienia na operatorów winny być zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych budowlanych i drogowych Dz.U nr 118, z poz.1263 z 2001r z późniejszymi zmianami zakończone egzaminem państwowym. Szkolenie winno być realizowane wg planu nauczania obejmującego przeciętnie nie mniej 30 godzin zegarowych w tygodniu. Godzina zegarowa tzn 60 min. Zajęcia powinny odbywać się w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 15:00. Dzienna liczba godzin max. 7 godz. Okres realizacji szkolenia wyniesie do 8 tygodni Termin wykonania zamówienia: po zawarciu umowy: Przed rozpoczęciem szkolenia wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić badania sanitarno epidemiologiczne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006r. Dz.U. NR. 25 poz. 191 z 2006r. z późn. zm. w sprawie badań do celów sanitarno - epidemiologicznych. Koszt badań i książeczki zdrowia dla celów sanitarno epidemiologicznych winny być ujęte w cenie oferty. Szkolenie w zakresie obsługi wózków widłowych powinno zakończyć się egzaminem państwowym. Wymagania dotyczące kadry : Zajęcia teoretyczne winny być prowadzone przez osoby z: a) wykształceniem wyższym magisterskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych lub b) wykształceniem inżynierskim z uprawnieniami pedagogicznymi do wykładów przedmiotów zawodowych Zajęcia praktyczne winny być prowadzone przez osoby z : a) z uprawnieniami do prowadzenia praktycznej nauki zawodu Zajęcia praktyczne w ramach grupy winny być prowadzone przez dwóch instruktorów Nadzór nad całością zajęć praktycznych winien sprawować osoba z wykształceniem wyższym. Wykonawca winien zapewnić odpowiednie warunki lokalowe. Zajęcia teoretyczne powinny być prowadzone powinny odbywać w salach dydaktycznych wyposażonych w odpowiednie oprzyrządowanie techniczne w tym aparatura audiowizualna, kserokopiarka , rzutnik pisma, tablica naścienna lub informacyjna , biurka, krzesła Wykonawca winien zapewnić odpowiednią ilość sprzętu komputerowego, wózków widłowych, kas fiskalnych umożliwiających swobodne uczestnictwo każdego kursanta w zajęciach praktyczno - dydaktycznych. Wykonawca winien zapewnić: skrypty, materiały dotyczące szkolenia w zakresie: Nowoczesny magazynier Każdy z uczestników szkolenia winien prowadzić i wypełniać kartę zajęć praktycznych zgodnie z programem szkolenia, potwierdzoną przez instruktora zajęć praktycznych. W ramach zajęć praktycznych uczestnik szkolenia winien wykonać obsługę programów magazynowych, wzorów dokumentów magazynowych, kas fiskalnych, wózka widłowego etc. Program szkolenia winien obejmować co najmniej następujące zagadnienia: 1. Zasady gospodarki magazynowej i dokumentację magazynową 2. Procesy w gospodarce magazynowej 3. Zasady właściwego przechowywania towarów 4. Przyjmowanie towarów na magazyn 5. Czynniki wpływające na przechowywanie towarów 6. Szkodniki magazynowe 7. Ubytki towarowe 8. Sporządzanie dokumentów zakupu, sprzedaży, zamówień od dostawcy, klienta 9. Rozliczanie zobowiązań i należności finansowych 10. Sporządzanie dokumentów korygujących zakupu i sprzedaży 11. Sporządzanie dokumentów przyjęcia magazynowe, wydania magazynowe, przesunięcia międzywydziałowe 12. Przeprowadzanie inwentaryzacji 13. Administrowanie programami magazynowymi 14. Zasady bhp i ppoż. 15. Magazynowe środki transportu 16. Materiały, narzędzia, sprzęt i urządzenia wykorzystywane w magazynie 17. Budowa i wyposażenie wózka widłowego 18. Czynności operatora przy obsłudze wózka widłowego 19. Użytkowanie i obsługa wózka widłowego 20. Przepisy ruchu drogowego wewnątrz zakładu 21. Uruchamianie i kierowanie wózkiem widłowym 22. Praktyczna nauka jazdy wózkiem widłowym 23. Wykonywanie manewrów bez ładunku 24. Wykonywanie manewrów z ładunkiem 25. Bezpieczeństwo i higiena pracy przy eksploatacji wózka widłowego 26. Budowa kasy fiskalnej 27. Użytkowanie i obsługa kasy fiskalnej 28. Wystawianie dokumentów sprzedaży 29. Drukowanie raportów Uczestnicy szkolenia winni otrzymać zaświadczenia o ukończeniu zgodnie z § 6 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r w sprawie uzyskania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowej w formach pozaszkolnych ( Dz. U. Z 2006r. Nr 31, poz. 216 ) Po ukończeniu szkolenia uczestnicy winni posiadać uprawnienia do obsługi wózka widłowego, zgodnie z: Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001r w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i urządzeń technicznych do robót ziemnych budowlanych i drogowych Dz.U nr 118, poz.1263 z 2001r z późniejszymi zmianami. Zdać egzamin państwowy. Ponadto uczestnicy szkolenia winni obsługiwać kasę fiskalną, programy magazynowe, znać zasady gospodarki magazynowej, posiadać aktualną książeczkę sanitarno - epidemiologiczną uprawniającą do pracy z żywnością zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 2 lutego 2006r. Dz.U. NR. 25 poz. 191 z 2006r. z późn. zm. w sprawie badań do celów sanitarno - epidemiologicznych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy; 5. posiadają zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: 1. wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, 2. wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, 3. wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, 4. wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, c) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, d) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, e)zawiera błędy w obliczeniu ceny f) w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, f) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie przedmiotowego zamówienia powinien spełniać warunki wymienione w pkt. VIII SIWZ. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawcy zostanie dokonana wg formuły Spełnia-Nie spełnia na podstawie analizy dokumentów lub oświadczeń (zaświadczeń) dołączonych do oferty zgodnie z wymogami zawartymi w pkt. IX SIWZ. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie przedmiotowego zamówienia dokumenty lub oświadczenia potwierdzające warunki wymienione w pkt. IX każdy z nich składa odrębnie, tak aby jednoznacznie z nich wynikało potwierdzenie spełnienia danego warunku przez każdego z nich odrębnie. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania w trybie art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty (wg załączonego wzoru); 2. oświadczenie o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy (wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do oferty); 3. oświadczenie o niepodleganiu z wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r (wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do oferty); 4. szczegółowy program szkolenia Program szkolenia winien być zgodny z § 5 rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz.U. z 2006r. Nr 31, poz. 216). Program nauczania każdej formy winien zawierać: - nazwę formy kształcenia - czas trwania i sposób jej organizacji - wymagania wstępne dla uczestników - cele kształcenia - plan nauczania określający nazwę zajęć edukacyjnych oraz jej wymiar - treści kształcenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych - wykaz literatury oraz niezbędnych środków i zajęć dydaktycznych - sposób sprawdzania efektów kształcenia 5. szczegółową kalkulację kosztów szkolenia 1 osoby (wg wzoru określonego w załączniku nr 3 do oferty); 6. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do oferty). Wymagane jest załączenie aktualnych dokumentów poświadczających posiadanie uprawnień, kwalifikacji w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia; 7. wykaz niezbędnych do wykonywania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do oferty); 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. aktualne zezwolenie na prowadzenie szkoleń kandydatów , 10. aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydane przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej; 11.w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane załączenie pełnomocnictwa; 12. pełnomocnictwo - w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, posiadające zakres i podpisane przez osoby reprezentujące wykonawcę; Forma składanych dokumentów Zgodnie z obowiązującym rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty maja być składane (Dz. U. nr 87 poz. 605), dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii. Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do podpisania oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Warunki lokalowe i sprzęt jakim dysponuje wykonawca
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pup.brzeg.sisco.info
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach