Przetargi.pl
Organizowanie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo i fizjoterapia w zakresie Opieki paliatywnej

Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 00968 Warszawa, ul. Marymoncka
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 834 05 14 , fax. 834 76 65
  • Data zamieszczenia: 2018-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
    ul. Marymoncka 34
    00968 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 834 05 14, fax. 834 76 65
    REGON: 32783000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizowanie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo i fizjoterapia w zakresie Opieki paliatywnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Organizowanie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo i fizjoterapia w zakresie Opieki paliatywnej. 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych w następujących częściach: Cz. I - Organizowanie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo w zakresie Opieki paliatywnej. Cz. II - Organizowanie zajęć praktycznych dla studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku fizjoterapia w zakresie Opieki paliatywnej. 3. Wykonawca udostępnia AWF znajdujące się w jego posiadaniu pomieszczenia dla prowadzenia zajęć praktycznych z opieki paliatywnej. (CPV – 80320000-3) 4. Wykonawca udostępnia studentom szatnie. 5. W roku akademickim 2017/18 i 2018/19 dla części I, i 2017/2018 (semestr letni) dla części II AWF zobowiązuje się kierować do odbywania zajęć praktycznych z w/wym. przedmiotu studentów Wydziału Rehabilitacji na kierunku pielęgniarstwo studia stacjonarne w grupach ok. 10 osobowych, co najmniej 60 osób dla części I i w grupach ok. 10 osobowych, max. 95 osób dla części II. 6. Konieczna możliwość nauki studenta przy pacjentach hospitalizowanych w ośrodku stacjonarnym prowadzącym opiekę w zakresie opieki paliatywnej. 7. Wykonawca uzyska zgodę odbiorców świadczeń/pacjentów na uczestnictwo studentów w zajęciach dydaktycznych powiązanych z udzielaniem świadczeń zdrowotnych. 8. Wykonawca przypomni studentom o obowiązku przestrzegania tajemnicy zawodowej i przepisów o ochronie danych osobowych oraz o prawach pacjentów. 9. Wykonawca ma obowiązek zapoznania studentów z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy oraz regulaminem pracy na danym stanowisku. 10. Zajęcia dla studentów będą prowadzić wykwalifikowani pracownicy, posiadający uprawnienia do prowadzenia zajęć praktycznych na kierunku pielęgniarstwo i prawo wykonywania zawodu pielęgniarki, dla części I. 11. W razie zaistnienia niepożądanego zdarzenia powodującego konieczność przeprowadzenia dochodzenia epidemiologicznego i/lub wykluczenia zakażenia studenta/-ów, koszty badań zostaną pokryte z indywidualnego ubezpieczenia studenta NNW rozszerzonego o ekspozycję zawodową. Opiekun praktyk w ciągu 8 godzin od zaistnienia ww. zdarzenia powinien zawiadomić o nim Kierownika praktyk wyznaczonego przez Uczelnię. Część I 12. AWF ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody, wyrządzone przez studentów podczas i w związku z wykonywaniem zajęć dydaktycznych w obiektach wykonawcy. 13. AWF zobowiązuje się do usunięcia z odbywania zajęć praktycznych studenta, który w sposób rażący narusza dyscyplinę i porządek zajęć lub zagraża bezpieczeństwu pacjentów. 14. Zajęcia odbywają się w grupach według założeń organizacyjnych w planach i programach studiów dla kierunku pielęgniarstwo i fizjoterapia, w obiektach i przy użyciu sprzętu i materiałów oraz środków ochrony osobistej i w terminach uzgodnionych przez Strony
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80320000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: VI. Wykaz innych oświadczeń lub dokumentów jakie muszą Wykonawcy złożyć w ofercie. 1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do SIWZ (Wykonawca wypełnia załącznik dla części na która składa ofertę I lub/i II) 3. Załącznik nr 5 do SIWZ (informację o podwykonawcach i podmiotach trzecich) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach