Augustowskie Centrum Edukacyjne ogłasza przetarg
- Adres: 16-300 Augustów, Al. Kard. Wyszyńskiego 3
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 087 6432861 , fax. 087 6432861
- Data zamieszczenia: 2013-03-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Augustowskie Centrum Edukacyjne
Al. Kard. Wyszyńskiego 3 3
16-300 Augustów, woj. podlaskie
tel. 087 6432861, fax. 087 6432861
REGON: 00018455000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ace.pol.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja noclegów, wyżywienia i transportu dla uczestników Festiwalu Innowatorów w ramach Projektu Mały Archimedes - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Organizacja noclegów, wyżywienia i transportu dla uczestników Festiwalu Innowatorów w ramach Projektu Mały Archimedes 1. zakwaterowanie 184 uczestników festiwalu w terminie 17.05. - 18.05.2013r. w miejscu zlokalizowanym maksymalnie 10 km od siedziby Zamawiającego (Al. Kard. Wyszyńskiego 3, 16-300 Augustów). 1.1obiekt hotelowy o standardzie: pokoje 2, 3 lub 4-osobowe z łazienką (pełny węzeł sanitarny, środki i materiały toaletowe - mydło, szampon, ręczniki), wyposażone w TV satelitarną, możliwość podłączenia do internetu, łóżka jednoosobowe, szafa lub komoda na ubrania. 2. usługa gastronomiczna: 2.1 I i II dzień Festiwalu - obiad dla 190 osób: przystawka, zupa, do wyboru mięso gotowane lub smażone, warzywa, deser, napoje, 2.2 I dzień Festiwalu - w miejscu zakwaterowania kolacja dla 184 osób w formie stołu szwedzkiego: przekąski: 4 zimne i 4 gorące, napoje zimne i gorące, 2.3 II dzień Festiwalu - w miejscu zakwaterowania śniadanie dla 184 osób w formie stołu szwedzkiego: 4 zimne i 4 gorące, napoje zimne i gorące, 2.4 II dzień Festiwalu - suchy prowiant na drogę dla 180 osób - 2 kanapki (bułka z wędliną i sałatą, bułka z serem i sałatą),baton słodki,1 świeże jabłko,1 świeży banan, 1 sok owocowy w kartoniku 0,2 l, woda niegazowana 0,5l. 2.5 I i II dzień Festiwalu - w siedzibie Zamawiającego usługa cateringowa dla 190 osób: - kanapka (bułka, wędlina, warzywa) na osobę - 2 batoniki na osobę - 0,5 l wody na osobę - 2 soki w kartoniku 0,2l na osobę - cukierki, owoce, ciastka kruche - kawa, herbata 3. Transport na trasach: 3.1 Trasa I: - przewóz uczestników na trasie: Puławy - Łuków - Łosice - Sarnaki - Sztabin - Augustów - liczba osób: 42 - przyjazd do Augustowa ok. godz. 13.00 w dniu 17 maja 2013r. - W ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, typu LUX z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. - wyjazd z Augustowa ok. godz. 14.00 w dniu 18 maja 2013r. - przewóz na trasie: Augustów - Sztabin - Sarnaki - Łosice - Łuków - Puławy. 3.2 Trasa II: - przewóz uczestników na trasie: Stawiski - Kolno - Grajewo - Rajgród - Bargłów Kościelny - Augustów - liczba osób: 30 - przyjazd do Augustowa ok. godz. 13.00 w dniu 17 maja 2013r. - w ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, typu LUX z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. -wyjazd z Augustowa ok. godz. 14.00 w dniu 18 maja 2013r. - przewóz na trasie: Augustów - Bargłów Kościelny - Rajgród - Grajewo - Kolno - Stawiski. 3.3 Trasa III: - przewóz uczestników na trasie: Sejny - Giby - Płaska - Augustów - liczba osób: 18 - przyjazd do Augustowa ok. godz. 13.00 w dniu 17 maja 2013r. - w ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport Busem sprawnym technicznie, w stanie czystym, z działającą klimatyzacją. BUS do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. - wyjazd z Augustowa ok. godz. 14.00 w dniu 18 maja 2013r. - przewóz na trasie: Augustów - Płaska - Giby - Sejny. 3.4 Trasa IV - przewóz uczestników na trasie: Pasym - Biskupiec - Reszel - Barciany - Kętrzyn - Karolewo - Pisanica - Augustów - liczba osób: 42 - przyjazd do Augustowa ok. godz. 13.00 w dniu 17 maja 2013r. - w ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, typu LUX z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. - wyjazd z Augustowa ok. godz. 14.00 w dniu 18 maja 2013r. - przewóz na trasie: Augustów - Pisanica - Karolewo - Kętrzyn - Barciany - Reszel - Biskupiec - Pasym. 3.5. Trasa V - przewóz uczestników na trasie: Gołdap - Węgorzewo - Wydminy - Olecko - Raczki - Janówka - Augustów. - liczba osób: 42 - przyjazd do Augustowa ok. godz. 13.00 w dniu 17 maja 2013r. - w ramach realizacji całości zamówienia, Wykonawca zapewni transport autokarem sprawnym technicznie, w stanie czystym, typu LUX z działającą klimatyzacją. Autokar do wyłącznej dyspozycji uczestników przejazdu (brak możliwości zabrania innych osób na trasie). Osoby prowadzące autokar muszą posiadać wszystkie niezbędne i aktualne uprawnienia. - wyjazd z Augustowa ok. godz. 14.00 w dniu 18 maja 2013r. - przewóz na trasie: Augustów - Janówka - Raczki - Olecko - Wydminy - Węgorzewo - Gołdap. 4.Wykonawca zapewnia ubezpieczenie uczestników przejazdu (ubezpieczenie każdego uczestnika wyjazdu w zakresie NNW ). 5. Wykonawca zapewni transport uczestników w I i II dniu Festiwalu Innowatorów z miejsca zakwaterowania do siedziby Zamawiającego i z powrotem. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ace.pol.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji wizyt studyjnych
Dodano: 2016-07-07 - Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w 2016 roku
Dodano: 2015-12-16 - ŚWIADCZENIE USŁUG HOTELARSKICH I RESTAURACYJNYCH WRAZ Z USŁUGAMI TOWARZYSZĄCYMI PRZYGOTOWANIU, ORGANIZACJI I OBSŁUDZE SZKOLEŃ I KURSÓW DO DNIA 31.03.2015 ROKU
Dodano: 2015-01-13 - Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby Opery i Filharmonii Podlaskiej w 2015 roku
Dodano: 2014-12-15 - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku Biuro Projektu ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok, usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji wizyty studyjnej do województwa pomorskiego
Dodano: 2014-08-06 - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku Biuro Projektu ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok, usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji wizyty studyjnej do województwa pomorskiego
Dodano: 2014-05-29 - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku Biuro Projektu ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok, usługi hotelarskie i restauracyjne na potrzeby organizacji dwóch wizyt studyjnych do województwa pomorskiego.
Dodano: 2014-05-05 - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku Biuro Projektu, ul. Kombatantów 7, 15-110 Białystok
Dodano: 2014-04-04 - Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Białymstoku Biuro Projektu, ul. Kombatantów 7,15-110 Białystok, woj. podlaskie, tel. 85 744 22 14, fax. 85 744 22 15.
Dodano: 2014-02-20 - Świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych wraz z usługami towarzyszącymi przygotowaniu, organizacji i obsłudze szeregu szkoleń, warsztatów i seminariów do 31.03.2015 roku
Dodano: 2014-01-28