Przetargi.pl
Organizacja kursów szkoleniowych zawierających zadania dotyczące szkoleń w zakresie: zadanie 1: fryzjerstwa, zadanie 2: kursu manicure i stylizacji paznokci, zadanie 3: kursu operatora koparko-ładowarki; realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego

Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2689022, 2612051 , fax. 032 2689022
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów Spółka z o.o.
    Aleja Zagłębia Dąbrowskiego 15 15
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2689022, 2612051, fax. 032 2689022
    REGON: 27293516800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mzum.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: os. prawna w zw. z art. 3.1 pkt 3 ustawy Pzp

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja kursów szkoleniowych zawierających zadania dotyczące szkoleń w zakresie: zadanie 1: fryzjerstwa, zadanie 2: kursu manicure i stylizacji paznokci, zadanie 3: kursu operatora koparko-ładowarki; realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie pięciu kursów szkoleniowych wg zasad określonych w szczegółowych specyfikacjach technicznych zawartych w załączniku nr 1 (1.1-1.3) do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 zadania, co do których można składać odrębne oferty. I tak: Zadanie 1: Obejmuje kurs fryzjerstwa, w którym docelowo uczestniczyło będzie ok. 10-15 osób. Kurs powinien obejmować min. 150 godzin, do 37 kursodni. Zadanie 2: Obejmuje kurs manicure i stylizacji paznokci, w którym uczestniczyło będzie ok. 10-15 osób. Kurs powinien obejmować min. 70 godzin, do 17 kursodni. Zadanie 3: Obejmuje kurs operatora koparko-ładowarki, w którym uczestniczyło będzie ok.12-18 osób. Kurs powinien obejmować min. 180 godzin, do 40 kursodni. Zamawiający zgadza się na dołączenie swoich kursantów do kursów prowadzonych przez wykonawcę, w przypadku, kiedy liczba uczestników jest mniejsza niż wymagana do stworzenia grupy. Wszystkie kursy odbywać się muszą w powszednie dni tygodnia (2-3 razy w tygodniu), w godzinach popołudniowych tj. od godz.16.00, na terenie miasta Dąbrowa Górnicza, z wyjątkiem kursu przedstawionego w zadaniu piątym SIWZ, który to kurs odbywać będzie się na terenie jednej z następujących gmin: Katowice, Będzin, Sosnowiec, Dąbrowa Górnicza, Mysłowice. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić koszt ubezpieczenia uczestników kursów od następstw nieszczęśliwych wypadków, koszt egzaminów, oraz materiałów dydaktycznych w przeliczeniu na jedną osobę. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia dodatkowo 1 egz. materiałów dydaktycznych do dokumentacji projektu. Wykonawca zobowiązuje się do umieszczenia przygotowanych przez Zleceniodawcę tablic z informacją o współfinansowaniu projektu ze środków unijnych w miejscach, w których będą realizowane zajęcia w ramach kursu. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazywania i odbierania od uczestników kursu materiałów przygotowanych przez Zleceniodawcę (ankiety, kwestionariusze). Po ukończeniu szkolenia wykonawca zobowiązany jest wydać uczestnikom zaświadczenie lub inny dokument potwierdzający ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji oraz zaświadczenie kwalifikacyjne (jeżeli jest konieczne) do obsługi urządzeń transportu bliskiego wydane przez Urząd Dozoru Technicznego. W przypadku, kiedy do czasu przewidywanego rozpoczęcia kursu, nie zgłosi się odpowiednia liczba osób (określona w specyfikacji technicznej każdego z zadań), wyrażających chęć wzięcia udziału w kursie, spełniających jednocześnie odpowiednie wymagania określone w stosunku do Beneficjentów Ostatecznych przedmiotowego projektu, Wykonawcy nie będą przysługiwać żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego. Program szkolenia musi odpowiadać wymogom określonym w § 5 Rozporządzenia Ministra Edukacji i Nauki z dnia 03 luty 2006r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych. ( Dz. U. 2006 Nr 31, poz. 216) i ponadto spełniać wymogi, jeżeli takie istnieją, wynikające z odrębnych przepisów. Wykonawca w ramach przedmiotu umowy dokona stosownych opłat za egzamin kończący kurs, w ramach przysługującego wynagrodzenia. Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia list obecności uczestników, oraz prowadzenia dokumentacji szkolenia stanowiącej: a) dziennik zajęć edukacyjnych zawierający listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych, b) protokół z egzaminu lub wypis z protokołu obejmującego wszystkie osoby objęte niniejszą usługą w zależności od rodzaju kursu. c) rejestr wydanych zaświadczeń lub innych dokumentów potwierdzających ukończenia szkolenia i uzyskanie kwalifikacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Pzp zastrzega sobie prawo zmiany postanowień zawartej umowy w następujących przypadkach: - w przypadku, kiedy zmiana nie będzie dotyczyć istotnych postanowień umowy - bez ograniczeń, - w pozostałych przypadkach tylko i wyłącznie z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub są one korzystne dla Zamawiającego. Zamawiający nie wymaga wadium. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych zgodnie z art. 83§2 ustawy Pzp, na każde z powyżej przedstawionych zadań. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zamówienia uzupełniającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zmówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1. posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym poszczególnym zadaniom określonym w punkcie II.2 mówiącym o przedmiocie zamówienia , (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp); 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp); 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp; 5. wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności, jeżeli była krótsza niż 3 lata, realizowali co najmniej 1 usługę podobną do usług przedstawionych w poszczególnych zadaniach przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4 do SIWZ). Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców ww. warunków według reguły spełnia/niespełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. V. SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż warunki udziału w postępowaniu Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z warunków udziału w postępowaniu, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki wskazane w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; (załącznik nr 3 do SIWZ). 6. Wykaz wykonanego w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 wykonanego zamówienia na przeprowadzenie kursów określonych w poszczególnych zadaniach (w zależności od treści i zakresu składanej oferty), z podaniem jego wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ - z podaną datą podpisania dokumentu) i referencjami potwierdzającymi, że usługi, o których mowa w pkt.V.6 zostały wykonane należycie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mzum.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach