Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki ogłasza przetarg
- Adres: 09-402 Płock, ul. Tumska 9
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 0-24 367 19 20 , fax. 0-24 367 19 20 wew. 32
- Data zamieszczenia: 2011-04-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Płocki Ośrodek Kultury i Sztuki
ul. Tumska 9 9
09-402 Płock, woj. mazowieckie
tel. 0-24 367 19 20, fax. 0-24 367 19 20 wew. 32
REGON: 61105763600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pokis.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: INSTYTUCJA KULTURY
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Organizacja imprezy plenerowej pn. Pożegnanie lata - Cover Festiwal 2011 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest organizacja imprezy plenerowej w Płocku pn. Pożegnanie lata - Cover Festiwal 2011 w dniu 03 września 2011 roku. W zakres organizacji wchodzi: I) Organizacja imprezy masowej pod nazwą Pożegnanie Lata - Cover Festiwal 2011 w dniu 03 września 2011 roku na terenie plaży nad Wisłą w Płocku pod względem formalno - prawnym zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 21 kwietnia 2009 roku, Nr 62, poz. 504). - terminowe pozyskanie niezbędnych opinii służb miejskich miasta Płocka; - zezwolenia Prezydenta Miasta Płocka na przeprowadzenie imprezy masowej; - ubezpieczenie imprezy masowej. II) Organizacja imprezy głównej biletowanej na terenie plaży nad Wisłą w Płocku w dniu 03 września 2011 roku. III) Zabezpieczenie imprezy pod nazwą Pożegnanie Lata - Cover Festiwal 2011 w dniu 03 września 2011 roku na terenie plaży nad Wisłą w Płocku zgodnie z Ustawą z dnia 20 marca 2009 roku o bezpieczeństwie imprez masowych (Dz.U. z 21 kwietnia 2009 roku, Nr 62, poz. 504). - zabezpieczenie imprezy pod względem bezpieczeństwa osób i mienia (Wynajem koncesjonowanej agencji ochrony osób i mienia. Wykonawca podpisuje umowę z agencją ochrony wyłonioną przez Zamawiającego do ochrony imprez organizowanych w 2011 r. ), - zabezpieczenie medyczne zgodne z zaleceniami Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego w Płocku; - zabezpieczenie imprezy pod względem higieniczno - sanitarnym zgodnym z zaleceniami Państwowego Inspektora Sanitarnego w Płocku (toalety typu TOI-TOI na terenie imprezy, zapleczu scenicznym oraz polu namiotowym w ilości dostosowanej do liczby publiczności); - zabezpieczenie przeciw pożarowe zgodne z zaleceniami Państwowej Straży Pożarnej w Płocku IV) Zapewnienie oraz organizacja programu artystycznego (koncertów szeroko pojętej muzyki rockowej oraz jej odmian) na scenie usytuowanej na Plaży nad Wisłą w Płocku w dniu 03 września 2011 roku w godzinach 16:00 - 0:00 (minimum 2 zespoły zagraniczne oraz minimum 5 zespołów polskich o odpowiednio wysokim poziomie artystycznym). Oceny złożonych programów artystycznych dokona komisja przetargowa w toku postępowania. V) Zapewnienie techniki scenicznej: 1. Profesjonalny, stabilny i odpowiednio zabezpieczony podest sceniczny o wymiarach minimum 12 m x 10 m i wysokości 2 m z podestów estradowych lub w systemie layher o powierzchni anty poślizgowej z barierkami zabezpieczającymi (z trzech stron) o wysokości minimalnej 1,2 m, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 2. Aluminiowe, stabilne i odpowiednio zabezpieczone zadaszenie łukowe, pokryte ognioodpornym poszyciem, na wysokości minimum 7 m od poziomu sceny do frontowej, poziomej belki zadaszenia, podparte na czterech aluminiowych słupach w systemie layher, dopasowane do budowy sceny oraz nie zajmujące powierzchni sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 3. Osłona sceny z trzech stron (horyzont oraz 2 boki) wykonana z ognioodpornego materiału w kolorze czarnym, posiadająca atesty p.poż. 4. Stabilne schody o szerokości minimum 2 m z barierkami zabezpieczającymi po obu stronach schodów o wysokości minimalnej 1,2 m i stopniami anty poślizgowymi zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 5. Osłona podestu scenicznego (front i 2 boki) i podestów pod perkusję materiałem w kolorze czarnym; 6. Profesjonalny, stabilny, zadaszony, osłonięty z trzech stron i odpowiednio zabezpieczony podest dla realizatora systemu monitorowego o wymiarach minimum 6 m x 2 m i wysokości 2 m z podestów estradowych lub w systemie layher o powierzchni anty poślizgowej z barierkami zabezpieczającymi (z trzech stron) o wysokości minimalnej 1,2 m, ustawiony obok głównej sceny i nie zajmujący powierzchni sceny zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. 7. Stabilne i odpowiednio zabezpieczone dwie wieże (zadaszone i osłonięte od frontu odpowiednią siatką, która nie tłumi dźwięku) do podwieszenia systemu nagłośnieniowego o wymiarach minimum 2,5 m x 2,5 m i wysokości 11 m po obu stronach sceny wraz z podestami pod kolumny subbasowe o wymiarach minimum 2,5 m x 2,5 m i wysokości 0,2 m, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. Jeśli słupy od głównego zadaszenia będą w systemie layher zostaną one na pewno wykorzystane jako wieże pod nagłośnienie, więc punkt 9 zostanie pominięty (dodatkowo belka do podwieszenia systemu nagłośnieniowego o minimalnej nośności 1.5 T - wymagany atest) 8. Stabilny i odpowiednio zabezpieczone trzypoziomowe stanowisko dla realizatora nagłośnienia ( I poziom na wysokości minimum 0,3 m), oświetlenia ( II poziom na wysokości minimum 2,5 m) i wizji multimedialnej (III poziom na wysokości minimum 4,5 m),stanowisko wyposażone w pion komunikacyjny w postaci klatki schodowej, zadaszone i osłonięte z trzech stron materiałem ognioodpornym oraz barierkami zabezpieczającymi z trzech stron na każdym poziomie. Stanowisko o wymiarach minimum 6 m x 3 m i wysokości 6,5 m. oraz ustawione w odległości 30 m od sceny oraz w osi sceny, zbudowany i zabezpieczony zgodnie z Polskimi Normami. Uwaga: wszystkie ww. urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej. VI) Zapewnia wynajęcie niezbędnego backline-u na potrzeby koncertów gwiazd zagranicznych oraz polskich. Backline musi być zgodny z wymogami technicznymi zespołów. VII) Zapewnienie nagłośnienia scenicznego P.A. oraz systemu monitorowego (Main Stage): 1. System P.A. renomowanych firm, preferowane L-ACOUSTICS V-DOSC, K1 lub MEYER SOUND MILO - Line Array Active System. Moc systemów P.A. adekwatny do powierzchni terenu imprezy. 2. System monitorowy zgodny z riderami technicznymi artystów preferowany d&b MAX, MEYER SOUND, TURBOSOUND. Uwaga: wszystkie ww. urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej. VIII) Zapewnienie oświetlenia scenicznego: 1. Oświetlenie sceniczne winno być zgodne z riderami technicznymi występujących zespołów; 2. Oświetlenie sceniczne nie winno być mniejsze niż: L.p. Rodzaj urządzenia Ilość Uwagi 1. Urządzenia inteligentne typu Mac 700 20 szt. Urządzenia nie gorszej jakości jak firmy Martin. 2. Lampy profilowe typu PC 1000 W 10 szt. Urządzenia nie gorszej jakości jak firmy Griven. 3. Oświetlenie efektowe publiczności (każda z 4 żarówkami) 8 szt. Urządzenia nie gorszej jakości jak firmy DTS. 4. Oświetlenie terenu imprezy, terenu pola namiotowego o minimalne mocy 1000 w 1000 W PAR - 30 szt. 5. Urządzenia inteligentne typu Mac 500 20 szt. Urządzenia nie gorszej jakości jak firmy Martin. 6. Światło administracyjne zaplecza scenicznego o minimalnej mocy 500 W każda 8 punktów świetlnych . 3. Pozostały sprzęt, niezbędny do realizacji i obsługi technicznej w/w oświetlenia należy do wyboru oferenta, ale spełniający odpowiednie wymogi i spełniający Polskie Normy, czyli: pełne okablowanie (piony, DMX, kable sieciowe itd.), sterownik oświetlenia, końcówki mocy (dimmery) i ewentualne dodatkowe trawersy do podwieszenia oświetlenia. Uwaga: wszystkie ww. urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej. IX) Agregaty prądotwórcze (scena główna, namiot VIP, Art Lunch oraz catering): 1. Ilość oraz moc agregatów prądotwórczych odpowiednia oraz umożliwiająca stałe zasilenie całej techniki imprezy. Uwaga: wszystkie ww. urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej. X) Zapewnienie wyposażenia zaplecza scenicznego: 1. Garderoby: minimum 4 stabilnych, profesjonalnych namiotów przeznaczonych na garderoby dla artystów o wymiarach minimum 5m x 5m i wysokości 2, 3 m, z równą, anty poślizgową podłogą i wyposażeniem w każdej garderobie w postaci: - 10 stabilnych krzeseł z oparciem; - 1 sofa do wypoczynku - 1 stabilny stół o wymiarach minimum 0,9m x 0,9m i wysokości 0,9m; - 1 punkt świetlny dobrze oświetlający całą garderobę; - 1 lustro o wymiarach minimum 0,3m x 1m; - 1 wieszak stojący; - 1 chłodziarka do napojów Garderoby winny być wyposażone zgodnie z wymaganiami występujących zespołów. 2. Namiot ArtLunch o minimalnej powierzchni 100 mkw z podłogą i minimalnym wyposażeniem w postaci: - stoły i krzesła zgodnie z ilością występujących artystów; - stół szwedzki dla cateringu; - wewnętrzne oświetlenie namiotu; - sofy do wypoczynku 3. Namiot VIP o minimalnej powierzchni 300 mkw z podłogą i minimalnym wyposażeniem w postaci: - stoły i krzesła dla 100 osób; - stół szwedzki dla cateringu; - wewnętrzne oświetlenie namiotu; - sofy do wypoczynku 4. Utwardzenie dojść od głównej drogi do sceny, namiotów ArtLunch i VIP oraz garderób i TOI - TOI w postaci płyt typu plastry miodu lub podestów scenicznych. Dojścia o minimalnej szerokości 1,5 [m]. 5. Minimum 2 toalety dla gości VIP oraz 2 oddzielne dla artystów. Uwaga: wszystkie ww. urządzenia (4 garderoby) winny posiadać wszelkie atesty. XI) Zapewnienie multimediów 1. 2 ekrany do tylnej projekcji, umieszczone po bokach sceny o wymiarach min. 4 x 3 m każdy. 2. 2 projektory o sile min. 1000 Ansi Lumenów; 3. Przystosowane konstrukcje aluminiowe do montażu ekranów i projektorów; 4. Pozostały niezbędny sprzęt do realizacji multimedialnej (okablowanie, miksery itp.) 5. Obsługa kamerowa w postaci minimum 3 kamer: 6. Realizacja wizualizacji. 7. Obsługa i realizacja wizji z kamer oraz z wizualizacji na ekrany. Uwaga: wszystkie ww. urządzenia winny posiadać aktualne atesty dopuszczające do użytku na terenie Unii Europejskiej. XII) Zapewnienie noclegów dla artystów, ekip technicznych oraz w razie potrzeby transport lądowy oraz lotniczy; XIII) Zapewnienie cateringu dla występujących zespołów w garderobach i namiocie ArtLunch, zgodnie z wymaganiami riderowymi. XIV) Zapewnienie cateringu w namiocie VIP w postaci stołu szwedzkiego (prosimy o przedstawienie propozycji menu) XV) Zapewnienie cateringu dla publiczności XVI) Zapewnienie stoisk do sprzedaży pamiątek i rzeczy związanych z muzyką rockową oraz imprezą; XVII) Adaptacja terenu rezerwowego z możliwością rozbicia namiotów dla minimum 1000 osób: 1. Zapewnienie odpowiednich warunków sanitarno - higienicznych (toalety, umywalki); 2. Namiot z obsługą do rejestracji osób śpiących na polu namiotowym. XVIII) Promocja Festiwalu: 1. Wykonanie projekt plakatu, zaproszenia, biletu, billboardu, ulotek. Projekt w pełnym kolorze; 2. Wydruki poligraficzne: - plakat w formacie minimum B2 oraz gramatury 200 kreda w ilości 1000 szt.; - ulotki reklamowe w formacie minimum B6 oraz gramatury 170g w ilości 20.000 szt. - zaproszenia w formacie DL w minimalnej ilości 200 szt. - billboardy (na nośniki reklamowe min. w Płocku, Warszawie, Wrocławiu, Krakowie, Poznaniu, Olsztynie, Toruniu itp.); 3. Ekspozycja plakatów w miastach: Warszawa, Łódź, Toruń, Kraków, Wrocław, Trój Miasto, Poznań, Olsztyn, Lublin itp. (minimum 10 największych miast w Polsce); 4. Kolportaż ulotek na terenie całej Polski w 10 największych miast Polski; 5. Pozyskanie patronów medialnych (typu: TV, Radio, Prasa, Internet); 6. Nagranie radiowych spotów reklamowych oraz ich emisja w stacjach regionalnych Płocka lub ogólnopolskich; 7. Zapewnienie umieszczenia banerów reklamowych na stronach internetowych o tematyce muzycznej; XIX) W ofercie proszę o przedstawienie specyfikacji zapewnianej techniki scenicznej (sceny, namioty, nagłośnienia PA i monitorowe, multimediów) XX) Oferta powinna zawierać ceny biletów wstępu na teren biletowany (plaża nad Wisłą) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 923120001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: scenariusz
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pokis.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Stworzenie Bajkowego Parku Rozrywki - OAZA - działań zmierzających do popularyzacji szeroko rozumianej kultury dla mieszkańców Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2016
Dodano: 2016-05-31 - Stworzenie Bajkowego Parku Rozrywki - OAZA - działań zmierzających do popularyzacji szeroko rozumianej kultury dla mieszkańców Dzielnicy Ursus m.st. Warszawy w roku 2016.
Dodano: 2016-05-12 - Przeprowadzenie warsztatów artystycznych na potrzeby amatorskiego ruchu twórczego na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w okresie: od 01.03.2016 r. do 18.06.2016 r.- z wyłączeniem okresów: 24-29.03., 1-3.05, 25-29.05.2016 r.
Dodano: 2016-02-04 - Przeprowadzenie warsztatów artystycznych na potrzeby amatorskiego ruchu twórczego na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w okresie: od 14.09.2015 r. do 13.12.2015 r. z wyłączeniem dni: 31 października, 1 listopada i 11 listopada 2015 r.
Dodano: 2015-06-29 - Przeprowadzenie warsztatów artystycznych na potrzeby amatorskiego ruchu twórczego na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w okresie: od 16.03.2015 r. do 13.06.2015 r. z wyłączeniem okresów: (2 -7.04.2015 r., 1-3.05.2015 r. i 4-7.06.2015r.)
Dodano: 2015-02-24 - Organizacja i dwukrotne wystawienie spektaklu teatralnego w ramach projektu pn.: Stawiam na siebie!, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2014-09-12 - Przeprowadzenie warsztatów artystycznych na potrzeby amatorskiego ruchu twórczego na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w okresie: od 15.09.2014 r. - do 13.12.2014 r.
Dodano: 2014-06-16 - Przygotowanie programu artystycznego i realizacja imprezy pn. Płocka Noc Kabaretowa
Dodano: 2014-03-11 - Przeprowadzenie warsztatów artystycznych na potrzeby amatorskiego ruchu twórczego na terenie Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w okresie: od 10.03.2014 r. - do 15.06.2014 r. (z wyłączeniem okresów: od 17.04 2014 r. do 22.04.2014 r. i od 01.05.2014 r. do 04.05.2014 r.)
Dodano: 2014-02-20 - Dostawa trzech modeli zwierząt morskich, trzech modeli globów ziemskich przedstawiających układ kontynentów oraz trzech map plastycznych Europy środkowej w dawnych epokach geologicznych
Dodano: 2014-02-10