Przetargi.pl
Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Nowomiejska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2580065 , fax. 0-67 2580065
  • Data zamieszczenia: 2013-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz
    ul. Nowomiejska 4 4
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-67 2580065, fax. 0-67 2580065
    REGON: 00461069800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i realizacja instrumentów aktywnej integracji dla uczestników projektu systemowego Druga szansa, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Wałczu. Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kurs pierwszej pomocy przedmedycznej- 20 osób -4 spotkania grupowe x 5h - 20h zajęć Cel szkolenia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy i umiejętności w sytuacjach zagrożenia zdrowia lub życia z zakresu podstawowych czynności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej. Zdobycie wiedzy teoretycznej oraz praktycznej. Tematyka szkolenia: - informacje z zakresu podstawowych czynności udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej - ocena miejsca wypadku, zdarzenia pod kątem bezpieczeństwa oraz bezpieczeństwa osób udzielających pomocy - ocena stanu poszkodowanego - wezwanie pomocy medycznej - co powinien zawierać komunikat zgłoszenia wypadku - podjęcie czynności ratunkowych wobec poszkodowanego, reanimacja krążeniowo-oddechowa [ poszkodowany z zachowanymi czynnościami życiowymi, osoba bez oznak czynności życiowych] - praktyczna praca z fantomem osoby dorosłej oraz dziecka-niemowlęcia - pomoc przedmedyczna w przypadku: zasłabnięcia, intensywnego krwotoku z nosa, omdlenia, złamania, wstrząsu, oparzenia, zatrucia, ataku padaczki, porażenia prądem - podstawy prawne i odpowiedzialność moralna związane ze wiadomością i koniecznością udzielania pierwszej pomocy przedmedycznej - projekcja filmów instruktażowych - odpowiedzi na pytania uczestników Wymagania dotyczące realizacji zamówienia: -Zajęcia powinny odbywać się od poniedziałku do soboty, w godzinach od 16.00 do 21.00 oraz w soboty w godzinach od 09.00 do 16.00 w salach warsztatowych wskazanych przez Wykonawcę [znajdującymi się na terenie miasta Wałcz]. -Wykonawca we własnym zakresie zapewnia sale warsztatowe, sprzęt multimedialny na zajęcia - w razie potrzeby. -Godzina szkoleniowa/konsultacyjna równa jest jednostce lekcyjnej (tj. 45 min). Przerwy nie są wliczane do wymiaru godzin określonych w ramach poszczególnych Zadań. -Serwis kawowy w trakcie zajęć grupowych (tj. kawa, herbata, ciastka, cukier, śmietanka do kawy) w trakcie Zadań zapewnia Wykonawca. -Wykonawca zapewnia każdemu uczestnikowi komplet materiałów szkoleniowych oznakowanych zgodnie z Wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 04 lutego 2009 (wytyczne dostępne są na stronie www.wup.pl). -Wykonawca zapewni każdemu uczestnikowi dyplom ukończenia kursu. -Zamawiający wymaga, żeby działania miały charakter zamknięty i będą w nich uczestniczyli tylko i wyłącznie Uczestnicy projektu kierowani przez Zamawiającego. Nie dopuszcza się możliwości organizacji zadań otwartych, ogólnodostępnych. -Wymagane jest, żeby Wykonawca po zakończeniu realizacji warsztatów przedstawił raport ewaluacyjny . Raport Wykonawca dostarczy Zamawiającemu nie później niż wraz z fakturą/rachunkiem za zrealizowane Zadanie. -Odbiór wykonania poszczególnych Zadań zostanie przeprowadzony na podstawie dokumentacji złożonej przez Wykonawcę w formie następujących dokumentów [ kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem]: - dyplomów za udział w zajęciach, list obecności za każdy dzień zajęć, potwierdzenia odbioru: materiałów szkoleniowych, serwisu kawowego, dyplomów za udział w zajęciach, raporty ewaluacyjne, dokumentacja fotograficzna - minimum 40 zdjęć na płycie CD-R . -Dokładne ustalenia i decyzje dotyczące realizacji zamówienia (takie jak program warsztatów, szczegółowy harmonogram) uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. -Wykonawca określi telefony kontaktowe i numer faksu w celu dokonywania innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. -Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. -Wykonawca zapewni opiekę nad dziećmi uczestników oraz salę dla dzieci, podczas zajęć grupowych uczestników. Dzieci w wieku: 2 - 13, ilość dzieci: maksymalnie 25. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować czas wolny dzieciom np. poprzez gry, zabawy, konkursy. -Wykonawca zapewni na każdym spotkaniu 1 bułkę słodką pakowaną hermetycznie [ bułka słodka, drożdżówka, rogal itp.] dla wszystkich uczestników oraz wszystkich dzieci będących pod opieką w trakcie zajęć. Dodatkowo dla każdego dziecka Wykonawca zapewni napój owocowy w kartoniku ze słomką o pojemności 200-250ml
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 800000004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.walcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach