Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu modelowania, stylizacji i zdobienia paznokci przy użyciu metody żelowej i akrylowej, dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Kościuszki 15a
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 834 10 03 , fax. 076 834 10 03
  • Data zamieszczenia: 2012-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Głogowie
    ul. Kościuszki 15a 15a
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 834 10 03, fax. 076 834 10 03
    REGON: 39069635000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr.glogow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkolenia z zakresu modelowania, stylizacji i zdobienia paznokci przy użyciu metody żelowej i akrylowej, dla uczestników projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i przeprowadzenie w formie wykładów, zajęć praktycznych oraz egzaminu końcowego - weekendowego szkolenia z zakresu modelowania, stylizacji i zdobienia paznokci przy użyciu metody żelowej i akrylowej, dla beneficjentów projektu Aktywni życiowo, aktywni zawodowo - projekt systemowy PCPR Głogów współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Poddziałanie 7. 1. 2 Rozwój i Upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego) które winno odbyć się w ciągu min. 25 godzin (60 minut każda) i składać się z następujących bloków tematycznych (teoretycznych i praktycznych): -budowa i choroby paznokci, higiena w gabinecie, -manicure biologiczny, mechaniczny + parafina, -przedłużanie paznokci na formie, -przedłużanie paznokci na tipsie mlecznym, clear, french, -modelowanie paznokci techniką french (w tym kamuflaż), zatapianie brokatów, hologramów, -korekta paznokci obgryzionych, -techniki korekty paznokci, naprawa paznokci uszkodzonych, odnowa, uzupełnienie w tym praca frezarką w gabinecie. 2.Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa projekt umowy. 3.Szkolenie przeznaczone jest dla 4 osób niepełnosprawnych. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby osób (uczestników kursów) do +/- 1 osoba (bez zmiany ceny za jedną osobę). Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany liczby godzin lekcyjnych do +/- 10 %. UWAGA: Zamawiający zastrzega, że liczba uczestników szkolenia może ulec zmniejszeniu/zwiększeniu. Liczba osób została podana w celu skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym zamawiający podpisze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację usługi dla liczby uczestników szkolenia podanej w formularzu oferty. Zmniejszenie lub zwiększenie liczby osób nie spowoduje zmiany ceny za jednego uczestnika szkolenia. 4.Opis szczegółowych wymagań dotyczących zamówienia: a)Zamawiający wymaga, aby terminy zajęć zostały uzgodnione z Zamawiającym, b)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian w programie zajęć po uprzednim uzgodnieniu ich z wybranym Wykonawcą zadania, c)Zamawiający wymaga, aby zajęcia były przeprowadzone na terenie miasta Głogowa, w godzinach między 9.00 - 18.00, przy czym maksymalna liczba godzin zajęć może wynosić 6 godzin w danym dniu w tym przerwy po 15 minut, po każdych 2 godzinach zajęć. d)Zajęcia winny być przeprowadzane w dostosowanych pomieszczeniach, wyposażonych w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji przedmiotu umowy, spełniających bezpieczne i higieniczne warunki pracy i nauki, w budynku/lokalu dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych, wolnym od barier architektonicznych. e)Wykonawca zobowiązany jest ponadto: -do ubezpieczenia uczestników szkolenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w trakcie szkolenia oraz w drodze na szkolenie i ze szkolenia, oraz udokumentowania Zamawiającemu ubezpieczenia, a w razie zaistniałego wypadku poinformowania Zamawiającego o zdarzeniu i sporządzenia dokumentacji powypadkowej -zapewnić badania lekarskie, stwierdzające zdolność do odbycia szkolenia oraz wydać książeczki zdrowia o ile przepisy odrębne tego wymagają, -zapewnić wykwalifikowanych wykładowców posiadających uprawnienia do prowadzenia zajęć, zapewniające należyte wykonanie przedmiotu zamówienia, - przeprowadzić egzamin końcowy, - wydać uczestnikom zaświadczenia o ukończeniu szkolenia i zdobytych kwalifikacjach, - zapewnić uczestnikom szkolenia bezpłatne materiały szkoleniowe, - zapewnić uczestnikom catering w formie bufetu kawowego [kawa, herbata, woda mineralna 0,5 l / osobę, 2 rodzaje wyrobów cukierniczych do wyboru na osobę (np. rogaliki, drożdżówki, pizzerki, babeczki - zestaw dowolny)] w czasie przerw między zajęciami dydaktycznymi, 5.Zamawiający wymaga opracowania i prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, tj.: - dzienników zajęć zawierających listę obecności, wymiar godzin, datę i tematy zajęć edukacyjnych dla poszczególnych grup, - list obecności; - rejestru wydanych zaświadczeń i innych dokumentów potwierdzających ukończenie kursu, - przekazania Zamawiającemu listy obecności beneficjentów nie później niż do 3-go dnia po zakończeniu kursu, - protokołu z egzaminu końcowego, - przeprowadzenia i przedłożenia Zamawiającemu ankiet ewaluacyjnych (expost) otrzymanych od Zamawiającego, - sporządzenia sprawozdania z przebiegu szkolenia zgodnie z otrzymanym wzorem stanowiącym załącznik do umowy. - przekazania zamawiającemu kopii materiałów szkoleniowych wydanych uczestnikom, 6.Wykonawca zobowiązuje się do: -oznakowania materiałów szkoleniowych, prezentacji multimedialnych i sal wykładowych poprzez umieszczenie logotypów unijnych i logo Projektu EFS plakatów informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego). -dokonania wpisu lub jego aktualizacji w internetowym rejestrze instytucji szkoleniowych (RIS) prowadzonym przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (podstawa prawna art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz § 4 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r.) przed złożeniem oferty na powyższe zamówienie. 7.Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę* oświadczenia w ofercie o zaangażowaniu lub braku zaangażowania w Projekty realizowane w ramach wszystkich projektów NSRO. W przypadku przekroczenia przez Wykonawcę limitu zaangażowania w realizację zadań we wszystkich projektach NSRO, łącznie 240 godzin miesięcznie, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako nieważną i niezgodną z Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, z dnia 15.12.2011r. - załącznik nr 2 do SIWZ * dotyczy Wykonawców stanowiących personel projektu, które są osobami zaangażowanymi do realizacji zadań w ramach projektu, które osobiście wykonują zadania w ramach projektu, tj. w szczególności osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy lub stosunku cywilnoprawnego, osoby samozatrudnione, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, osoby współpracujące w rozumieniu ustawy z dnia 13 października 1998r. o systemie ubezpieczeń społecznych (Dz.U. z 2009r. Nr 205, poz. 1585, z późn. zm.) oraz osoby wykonujące świadczenia w formie wolontariatu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805300008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.glogow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach