Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń, przygotowanie i wdrożenie pakietu e-usług samorządowych, uruchomienie punktów potwierdzania profili zaufanych oraz uruchomienie zautomatyzowanych e-usług budżetowych dla mieszkańców w ramach realizacji projektu Przyjazne e-urzędy na Warmii i Mazurach dofinansowanego z Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.

Miasto Ełk ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. M. J. Piłsudskiego 4
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 73 26 200 , fax. 087 73 26 230
  • Data zamieszczenia: 2014-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Ełk
    ul. M. J. Piłsudskiego 4 4
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 73 26 200, fax. 087 73 26 230
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń, przygotowanie i wdrożenie pakietu e-usług samorządowych, uruchomienie punktów potwierdzania profili zaufanych oraz uruchomienie zautomatyzowanych e-usług budżetowych dla mieszkańców w ramach realizacji projektu Przyjazne e-urzędy na Warmii i Mazurach dofinansowanego z Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający organizuje przetarg w ramach realizacji projektu Przyjazne e-urzędy na Warmii i Mazurach dofinansowanego z Unii Europejskiej i budżetu państwa w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej, występując w roli Lidera partnerstwa zawartego na potrzeby realizacji projektu. 2. Zamawiający organizuje przetarg zgodnie z porozumieniem zawartym w dniu 16 lipca 2014 r. w imieniu i na rzecz innych jednostek samorządu terytorialnego zgodnie z art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907, 984, 1047, 1473, 423), tj: a. Gmina Kętrzyn, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn; b. Gmina Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta; c. Gmina Miłakowo, ul. Olsztyńska 16, 14-310 Miłakowo; d. Gmina Morąg, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg; e. Gmina Olsztynek, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek; f. Gmina Górowo Iławeckie, ul. Plac Ratuszowy 18, 11-220 Górowo Iławeckie. 3. Zamawiający na potrzeby wyróżnienia działań merytorycznych podejmowanych na rzecz poszczególnych podmiotów uczestniczących w partnerstwie stosuje w niniejszej SIWZ skróty określające poszczególne jednostki samorządu terytorialnego zgodnie z poniższym: a. Gmina Kętrzyn, ul. Tadeusza Kościuszki 2, 11-400 Kętrzyn - P1; b. Gmina Łukta, ul. Mazurska 2, 14-105 Łukta - P2; c. Gmina Miłakowo, ul. Olsztyńska 16, 14-310 Miłakowo - P3; d. Gmina Morąg, ul. 11 Listopada 9, 14-300 Morąg - P4; e. Gmina Olsztynek, ul. Ratusz 1, 11-015 Olsztynek - P5; f. Gmina Górowo Iławeckie, ul. Plac Ratuszowy 18, 11-220 Górowo Iławeckie - P6; g. Miasto Ełk, ul. Piłsudskiego 4, 19-300 Ełk - Lider (L). 4. Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie następujących elementów zamówienia: 1) Promocja e-Usług wśród obywateli. - Przeprowadzenie seminariów informacyjnych dla mieszkańców: Lider (2 godz. x 40 seminariów = 80 godzin) - jednostka miary - 80 h, - Przeprowadzenie seminariów informacyjnych dla mieszkańców: P2 (2 godz. x 26 seminariów = 52 godziny) - jednostka miary - 52 h. 2) Organizacja i przeprowadzenie szkoleń. - Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: Lider (8 godz. x 5 gr. x 10 os./gr. = 40 godz.) - jednostka miary - 50 osób, - Pakiety biurowe w pracy urzędnika: Lider (64 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 128 godz.) - jednostka miary - 20 osób, - Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: P1 (8 godz. x 2 gr. x 11 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 22 osoby, - Pakiety biurowe w pracy urzędnika: P1 (64 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 128 godz.) - jednostka miary - 20 osób, - Bezpieczeństwo informacji w ICT: P1 (16 godz. x 2 gr. x 11 os./gr. = 32 godz.) - jednostka miary - 22 osoby, - Zastosowanie i posługiwanie się podpisem elektronicznym i profilem zaufanym: P1 (8 godz. x 2 gr. x 11 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 22 osoby, - Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych: P1 (16 godz. x 1 gr. x 8 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 8 osób, - Bezpieczeństwo informacji w ICT: P2-P5 (16 godz. x 1 gr. x 12 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 12 osób, - Zastosowanie i posługiwanie się podpisem elektronicznym i profilem zaufanym: P2,P4,P5 (8 godz. x 1 gr. x 9 os./gr. = 8 godz.) - jednostka miary - 9 osób, - Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: P3 (8 godz. x 2 gr. x 11 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 22 osoby, - Pakiety biurowe w pracy urzędnika: P3 (64 godz. x 1 gr. x 10 os./gr. = 64 godz.) - jednostka miary - 10 osób, - Zastosowanie i posługiwanie się podpisem elektronicznym i profilem zaufanym: P3 (8 godz. x 1 gr. x 10 os./gr. = 8 godz.)- jednostka miary - 10 osób, - Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych: P3,P2 (16 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 32 godz.) - jednostka miary - 20 osób, - Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: P4,P2 (8 godz. x 6 gr. x 10 os./gr. = 48 godz.)- jednostka miary - 60 osób, - Pakiety biurowe w pracy urzędnika: P4,P2 (64 godz. x 3 gr. x 10 os./gr. = 192 godz.) - jednostka miary - 30 osób, - Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych: P4 (16 godz. x 6 gr. x 10 os./gr. = 96 godz.) - jednostka miary - 60 osób, - Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: P5 (8 godz. x 3 gr. x 11 os./gr. = 24 godz.) - jednostka miary - 33 osoby, - Pakiety biurowe w pracy urzędnika: P5 (64 godz. x 3 gr. x 11 os./gr. = 192 godz.) - jednostka miary - 30 osób, - Ochrona danych osobowych i jej funkcjonowanie w systemach informatycznych: P5 (16 godz. x 1 gr. x 7 os./gr. = 16 godz.)- jednostka miary - 7 osób, - Dokument elektroniczny - istota, cechy, aspekty prawne: P6 (8 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 8 godz.) - jednostka miary - 5 osób, - Pakiety biurowe w pracy urzędnika: P6 (64 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 64 godz.) - jednostka miary - 5 osób, - Bezpieczeństwo informacji w ICT: P6 (16 godz. x 1 gr. x 4 os./gr. = 16 godz.) - jednostka miary - 4 osoby, - Zastosowanie i posługiwanie się podpisem elektronicznym i profilem zaufanym: P6 (8 godz. x 1 gr. x 4 os./gr. = 8 godz.)- jednostka miary - 4 osoby. 3) Wdrożenie pakietu e-usług samorządowych. - Audyt obecnie istniejących procedur i dokumentów dotyczących elektronizowanych e-usług: L, P1-P6 - jednostka miary - 150 godzin, - Przygotowanie ustandaryzowanych projektów dokumentów niezbędnych przy świadczeniu e-usług: L, P1-P6 - jednostka miary - 100 godzin, - Przygotowanie projektów dokumentacji zgłoszeniowej wszystkich e-usług: L, P1-P6- jednostka miary - 100 godzin, - Dostosowanie formularzy e-usług pobranych z repozytorium dokumentów ePUAP: L, P1-P6 - jednostka miary - 20 sztuk, - Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: Lider - jednostka miary - 10 godzin, - Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P1 - jednostka miary - 10 godzin, - Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P2 - jednostka miary - 10 godzin, - Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P3 - jednostka miary - 10 godzin, - Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P4 - jednostka miary - 10 godzin, - Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P5 - jednostka miary - 10 godzin, - Konfiguracja ESP na ePUAP w zakresie świadczonych e-usług: P6 - jednostka miary - 10 godzin, - Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: Lider (3 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 6 godz.) - jednostka miary - 20 osób, - Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P1 (3 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 6 godz.) - jednostka miary - 20 osób, - Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P2 (3 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 3 godz.) - jednostka miary - 5 osób, - Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P3 (3 godz. x 1 gr. x 10 os./gr. = 3 godz.) - jednostka miary - 10 osób, - Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P4 (3 godz. x 2 gr. x 10 os./gr. = 6 godz.) - jednostka miary - 20 osób, - Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P5 (3 godz. x 1 gr. x 15 os./gr. = 3 godz.) - jednostka miary - 15 osób, - Szkolenia informacyjne dla osób zaangażowanych w realizację e-usług: P6 (3 godz. x 1 gr. x 8 os./gr. = 3 godz.) - jednostka miary - 8 osób. 4) Uruchomienie punktów potwierdzania profili zaufanych. - Stworzenie projektów procedur zarządzania profilami zaufanymi: L, P1-P6 - jednostka miary - 150 godzin, - Stworzenie projektów aktualizacji wewnętrznych procedur i regulaminów: L, P1-P6 - jednostka miary - 120 godzin, - Stworzenie projektów aktualizacji procedur ochrony danych osobowych: L, P1-P6 - jednostka miary - 120 godzin, - Stworzenie projektów aktualizacji instrukcji zarządzania systemem informatycznym: L, P1-P6 - jednostka miary - 120 godzin, - Szkolenie administratorów platformy ePUAP: L,P1-P6 - jednostka miary - 14 osób, - Szkolenie osób wydających profil zaufany: L,P1-P6 - jednostka miary - 20 osób. 5) Uruchomienie zautomatyzowanych e-usług budżetowych dla mieszkańców. - Opracowanie projektów procedur, regulaminów i zarządzeń dla wdrażanych e-usług: L, P1-P6 - jednostka miary - 1 usługa, - Opracowanie formularza dla e-usług budżetowych na ePUAP: L, P1-P6 - jednostka miary - 4 sztuki, - Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: Lider - jednostka miary - 1 sztuka, - Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: Lider- jednostka miary - 1 sztuka, - Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: Lider- jednostka miary - 1 usługa, - Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: Lider (96 godz. x 1 gr. x 12 os./gr. = 96 godz.)- jednostka miary - 12 osób, - Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P1- jednostka miary - 1 sztuka, - Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P1- jednostka miary - 1 sztuka, - Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P1- jednostka miary - 1 usługa, - Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P1 (96 godz. x 1 gr. x 12 os./gr. = 96 godz.) [P1]- jednostka miary - 12 osób, - Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P2- jednostka miary - 1 sztuka, - Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P2- jednostka miary - 1 sztuka, - Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P2- jednostka miary - 1 usługa, - Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P2 (96 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 96 godz.)- jednostka miary - 5 osób, - Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P3- jednostka miary - 1 sztuka, - Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P3- jednostka miary - 1 sztuka, - Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P3- jednostka miary - 1 usługa, - Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P3 (96 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 96 godz.)- jednostka miary - 5 osób, - Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P4 - jednostka miary - 1 sztuka, - Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P4 - jednostka miary - 1 sztuka, - Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P4 - jednostka miary - 1 sztuka, - Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P4 (96 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 96 godz.) - jednostka miary - 5 osób, - Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P5 - jednostka miary - 1 sztuka, - Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P5 - jednostka miary - 1 sztuka, - Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P5- jednostka miary - 1 usługa, - Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P5 (96 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 96 godz.) - jednostka miary - 5 osób, - Zakup licencji zintegrowanego z ePUAP systemu broker informacji: P6 - jednostka miary - 1 sztuka, - Zakup licencji systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P6 - jednostka miary - 1 sztuka, - Wdrożenie systemu dziedzinowego wspierającego świadczenie e-usług budżetowych: P6 - jednostka miary - 1 usługa, - Szkolenia - system dziedzinowy wspierający świadczenie e-usług budżetowych: P6 (96 godz. x 1 gr. x 5 os./gr. = 96 godz.) - jednostka miary - 5 osób, Szczegółowy przedmiot zamówienia stanowi Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Realizacja zadania odbywać się będzie z uwzględnieniem harmonogramu prac stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ. Ostateczny termin realizacji zamówienia: 31.07.2015 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 723220008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20 000,00 PLN (dwadzieścia tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - w pieniądzu - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6.b. ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na poniższy rachunek bankowy zamawiającego: 85 1020 4724 0000 3102 0038 8538 (konto Urzędu Miasta Ełku w PKO BP S.A.). Uwaga! Dokumenty dotyczące wadium winne być dołączone do oferty jako kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem, a oryginał w oddzielnej kopercie dołączonej do oferty w sposób umożliwiający jej zwrot wykonawcy bez dekompletowania oferty

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/elk_gmina_miejska/zamowienia_publiczne/50/status/0/rodzaj/0/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną