Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie szkoleń obsługi komputera w ramach projektu p.n. Złota Sieć -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim.

Starostwo Powiatowe w Złotoryi ogłasza przetarg

  • Adres: 59-500 Złotoryja, Pl. Niepodległości 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 8786940, -950 , fax. 076 8786955
  • Data zamieszczenia: 2012-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Złotoryi
    Pl. Niepodległości 8 8
    59-500 Złotoryja, woj. dolnośląskie
    tel. 076 8786940, -950, fax. 076 8786955
    REGON: 39068085700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiat-zlotoryja.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie szkoleń obsługi komputera w ramach projektu p.n. Złota Sieć -Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu obsługi komputera dla 100 Beneficjentów Ostatecznych w ramach projektu p.n. Złota Sieć - Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim. 2. Zamówienie obejmuje następujące usługi: 1) Usługę przeprowadzenia szkoleń z zakresu obsługi komputera dla 100 Beneficjentów Ostatecznych 2) Usługę transportu uczestników szkolenia z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia i z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania. 3) Usługę cateringu dla 100 Beneficjentów Ostatecznych i 10 opiekunów 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. ad. 1) W celu realizacji usługi szkoleniowej Wykonawca zobowiązany będzie: a) Przeprowadzić kurs na terenie Powiatu Złotoryjskiego, w miejscu dostosowanym do potrzeb osób poruszających się na wózkach (w tym toalety, podjazdy, windy). b) Przeprowadzić kurs w grupach o różnych stopniach zaawansowania, dostosowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości Uczestników. Istnieje możliwość zorganizowania grup o tym samym poziomie zaawansowania w zależności od potrzeb uczestników. c) Przeprowadzić egzamin początkowy dla Uczestników, określający poziom umiejętności komputerowych. Na podstawie egzaminu Uczestnicy zostaną przyporządkowani do odpowiedniej grupy zgodnie z poziomem zaawansowania. Sporządzić dokument z egzaminu początkowego, dotyczący każdego uczestnika. Dokument ten zostanie przekazany Zamawiającemu. d) Zapewnić lokal oraz sprzęt komputerowy wraz z niezbędnym oprogramowaniem. Zamawiający dopuszcza możliwość szkolenia dwóch uczestników kursu przy jednym stanowisku komputerowym. e) Miejsce realizacji szkoleń Wykonawca winien oznakować zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. f) Zapewnić podczas kursu stałe łącza komputerów z Internetem. g) Zapewnić uczestnikom niezbędne materiały szkoleniowe i podręczniki, uwzględniając przy tym różna grupy odbiorców (młodzież, osoby niepełnosprawne, osoby starsze) oraz ich zaawansowanie w obsłudze komputera. h) Przybory szkoleniowe i materiały promocyjne zapewnia Zamawiający (długopisy, notesy itp.) i) Zapewnić wykwalifikowaną kadrę dydaktyczną do przeprowadzenia szkoleń. j) Opracować przykładowe programy nauczania dla kursu na poziomie podstawowym i średniozaawansowanym, uwzględniając, że każdy z kursów będzie trwał 30 godzin dydaktycznych (1 godzina dydaktyczna = 45 minut). Zakres materiału jaki Wykonawca powinien uwzględnić przy opracowywaniu programu nauczania zawiera Załącznik nr 8 do SIWZ. k) Opracować harmonogram kursu uwzględniający dzienny czas trwania zajęć nie dłuższy niż 6 godzin dydaktycznych (45 min.), rozpoczynających się nie wcześniej niż o godzinie 8:00 i kończących się nie później niż o godzinie 20:00. Do czasu zajęć dydaktycznych nie wlicza się czasu trwania przerw. l) Przeprowadzić dla każdego z uczestników końcowy egzamin praktyczny. m) Wydać każdemu uczestnikowi kursu po jego zakończeniu zaświadczenie oraz/lub certyfikat ukończenia kursu współfinansowanego ze środków Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. n) Przeprowadzić na zakończenie kursu ankietę ewaluacyjną, określającą poziom zadowolenia uczestników z odbytego kursu, przydatność omawianych zagadnień. o) Prowadzić wyodrębnioną finansową dokumentację szkolenia w postaci faktur, rachunków, umów zlecenia itp. p) Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na zakończenie kursu oryginały lub kserokopie potwierdzone za zgodność, następujących dokumentów: - imienne listy obecności, dzienniki zajęć z zaznaczeniem tematyki szkoleń, - listę z potwierdzeniem odbioru materiałów szkoleniowych przez uczestników szkolenia, - rejestr wydanych zaświadczeń i certyfikatów. q) Wszystkie przygotowane dokumenty powinny być oznakowane zgodnie z Wytycznymi w zakresie oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007- 2013 (PO IG), Oś priorytetowa 8. Społeczeństwo Informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki, działanie 8.3 Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu e-Inclusion. r) Ubezpieczyć uczestników kursu w okresie jego trwania od następstw nieszczęśliwych wypadków. Ad. 2) W celu realizacji usługi transportu Wykonawca zobowiązany będzie: a) Zapewnić dowóz uczestników szkolenia z terenu powiatu złotoryjskiego na miejsce szkolenia oraz z miejsca szkolenia do miejsca zamieszkania - lista określająca lokalizacje uczestników kursu stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ b) Wykonawca zapewni transport uczestnikom szkolenia pojazdami spełniającymi wymogi rozporządzenia z dnia 31.12.2002r. Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U. z 2003 roku, Nr 32, poz.262 ze zm.). c) Zapewnić dowóz i odwóz uczestników według opracowanego harmonogramu szkoleń. d) Wykonawca będzie świadczył usługę zgodnie z przewidzianymi prawem warunkami bezpieczeństwa i higieny. e) Wykonawca zobowiązany jest posiadać ważną licencję na krajowy przewóz osób wydaną przez upoważniony podmiot. Ad. 3) W celu realizacji usługi cateringu Wykonawca zobowiązany będzie: a) Zapewnić uczestnikom i ich opiekunom wyżywienie podczas kursu. b) Usługa cateringowa obejmować ma: - Trzy przerwy kawowe dla każdego ze szkoleń, na które będą składały się: napoje gorące (kawa, herbata), napoje zimne (woda mineralna gazowana, niegazowana), ciastka - bez ograniczeń w trakcie realizacji zadania; -obiad: - obiad powinien składać się z dwóch dań, ciepłego napoju np. kompot; - pierwsze danie obiadu powinna stanowić zupa przyrządzona na wywarach jarskich lub mięsnych . Jeśli w skład zupy będą wchodzić np. ziemniaki, kluski czy kasza nie powinny się one powtarzać w drugim daniu; - drugie danie powinno być bogate w białko pełnowartościowe - mięso, ryby, jaja itp. w zestawieniu z ziemniakami lub innymi produktami z grupy produktów zbożowych tj. kaszami różnego rodzaju, makaronami, kluskami itp.; - obiad musi koniecznie obfitować w warzywa podane w różnej postaci; - w każdy piątek powinny być podawane dania bezmięsne; - posiłki powinny być urozmaicone i zrównoważone, wzbogacone mieszankami przypraw, nie mogą być wykonywane z półproduktów; powinny być wysokiej jakości zarówno co do wartości odżywczej, estetyki oraz powinny uwzględniać polską tradycję kulinarną. c) Szacunkowa ilość posiłków obiadowych dla 100 osób tj. Beneficjentów Ostatecznych oraz 10 opiekunów: 500 posiłków dla BO, 50 posiłków dla opiekunów. d) Wykonawca zapewni menu jednakowe dla wszystkich grup szkoleniowych. e) Wykonawca zorganizuje miejsce wydawania i spożywania posiłków, zadba o właściwy stan posiłków (posiłki gorące, świeże, smaczne i estetyczne). Miejsce to powinno znajdować się w tym samym obiekcie, w którym prowadzone są kursy, jednakże w pomieszczeniu innym niż sala szkoleniowa ze względu na specyfikę szkolenia. f) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić obsługę, rozstawienie posiłków oraz zadbać o estetykę miejsca ich podawania; g) Bezpośrednio po zakończeniu szkolenia Wykonawca uprzątnie miejsce świadczenia usługi. 4. Zamówienie jest współfinansowane przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013, działanie 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion, osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki; Projekt Złota sieć - przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Powiecie Złotoryjskim o numerze POIG.08.03.00-02-096-09.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805332001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający w prowadzonym postępowaniu nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sp-zlotoryja.dolnyslask.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach