Przetargi.pl
Organizacja i przeprowadzenie 2-dniowego szkolenia pt. Nowoczesne zarządzanie kryzysowe w ramach projektu Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie, w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Gmina Celestynów ogłasza przetarg

  • Adres: 05-430 Celestynów, ul. Regucka 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7897060 w. 114 , fax. 22 7897011
  • Data zamieszczenia: 2013-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Celestynów
    ul. Regucka 3 3
    05-430 Celestynów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7897060 w. 114, fax. 22 7897011
    REGON: 01326896500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i przeprowadzenie 2-dniowego szkolenia pt. Nowoczesne zarządzanie kryzysowe w ramach projektu Profesjonalny i efektywny Urząd Gminy w Celestynowie! Program modernizacji i podniesienia jakości zarządzania w Urzędzie Gminy w Celestynowie, w ramach Priorytetu V Dobre rządzenie, Działania 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    ZAŁOŻENIA DO REALIZACJI SZKOLENIA: 1.Miejsce realizacji szkolenia na terenie powiatu otwockiego. 2.Sala szkoleniowa powinna być wyposażone w: - Projektor/rzutnik multimedialny w połączeniu z komputerem - ekran - sprzęt nagłaśniający, mikrofon bezprzewodowy - flipchart - podłączenie do Internetu - odpowiednią liczbę krzeseł i stolików - klimatyzację 3. Po stronie Wykonawcy leży zabezpieczenie organizacji i przebiegu szkolenia, w szczególności: sal wykładowych oraz utrzymanie ich w odpowiednim stanie. 4. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zatrudnieniem wykwalifikowalnych wykładowców/kadry trenerskiej z udokumentowanym doświadczeniem trenerskim i kwalifikacjami w zakresie szkolenia (m. in. koszty honorarium, dojazdu, opracowania merytorycznych materiałów). 5. Wykonawca ma zapewnić opiekę poszkoleniową przez co najmniej 30 dni po zakończeniu realizacji szkolenia. 6. Wykonawca ma zapewnić dowóz Uczestników do miejsca realizacji szkolenia. Skład grupy wynosi 12 osób. 7. Uczestnicy powinni być przez Wykonawcę ubezpieczeni od NNW w całym czasie realizacji szkolenia (dojazd + czas realizacji szkolenia) . 8. Materiały szkoleniowo - dydaktyczne powinny być zapewnione dla każdego Uczestnika Projektu w formie drukowanej, oprawionej, umożliwiającej swobodną analizę (np. skryptu) oraz w wersji elektronicznej (na CD lub innym nośniku danych). 9. Serwis kawowy (3 przerwy w trakcie szkolenia) - Dostęp do kawy, herbaty, soków, wody podczas każdej przerwy. - W skład serwisu kawowego wchodzi: kawa, herbata (różne smaki - co najmniej 3), soki (co najmniej 2 rodzaje do wyboru), woda (gazowana i niegazowana), cukier biały, i brązowy, słodzik, cytryna, mleczko do kawy, ciastka - co najmniej 3 rodzaje, owoce (co najmniej 2 rodzaje) - Kawa, herbata - podawana w filiżankach z łyżeczką - nie w zestawach jednorazowych - Soki, woda - podawane w szklankach - nie w kubkach jednorazowych 10. Lunch (1 przerwa) - Zupa - Drugie danie - Zestaw warzyw, surówek (3 do wyboru, w tym jedna na ciepło) - Lunch powinien być podawany na kompleksowej zastawie stołowej - nie w ojemnikach jednorazowych 11. Szkolenie powinno zakończyć się wydaniem każdemu z uczestników projektu (beneficjentów ostatecznych) odpowiedniego zaświadczenia/certyfikatu/ dyplomu. (Wzór dokumentu będzie ustalony z Zamawiającym). 12. Harmonogram szkolenia będzie ustalony z Zamawiającym. 13. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia dokumentacji ze szkolenia oraz informowania Zamawiającego o rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu lub nieobecności na szkoleniu Beneficjentów Ostatecznych w trakcie jego trwania. 14. Wykonawca ma zapewnić Zamawiającemu oraz instytucjom współfinansującym projekt oraz innym instytucjom upoważnionym do kontroli pełnej dostępności do dokumentacji dotyczącej wykonywania umowy. 15. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłaszania Zamawiającemu na piśmie zmian organizacyjnych szkolenia oraz problemów dotyczących realizacji przedmiotu umowy. 16. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania w całej prowadzonej dokumentacji emblematów PO KL oraz UE. 17. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania jednego kompletnego egzemplarza dokumentacji (tj. sprawozdania z wykonania zadania, kserokopie listy obecności, dyplomy lub zaświadczenia oraz dokumentację zdjęciową) Zamawiającemu. 18. Szkolenie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 19. W ramach niniejszego postępowania Zamawiający planuje zrealizować: jedną edycję szkolenia (tj. jedna grupa szkoleniowa) dla 12 osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805333100
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Doświadczenie
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.celestynow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach