Przetargi.pl
Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych miejsca wykorzytywanego do kąpieli na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupksu w 2016 roku

Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76-200 Słupsk, ul. Szczecińska 99
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 59 844 75 33 , fax. 59 8437417
  • Data zamieszczenia: 2016-05-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Słupski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Słupsku
    ul. Szczecińska 99 99
    76-200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 59 844 75 33, fax. 59 8437417
    REGON: 00033022300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Gminna samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i prowadzenie w sezonie letnim strzeżonego przez ratowników wodnych miejsca wykorzytywanego do kąpieli na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupksu w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1Przedmiot zamówienia obejmuje organizację i prowadzenie w sezonie letnim, strzeżonego przez ratowników wodnych miejsca wykorzystywanego do kąpieli na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku w 2016 roku. 3.2Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem miejsce wykorzystywane do kąpieli na terenie Parku im. Józefa Trendla przy ul. Arciszewskiego w Słupsku o łącznej długości 35 metrów linii brzegowej w godzinach od 10:00 do 18:00 od poniedziałku do niedzieli i w dni świąteczne. 3.3Przy organizacji miejsca wykorzystywanego do kąpieli i warunków osób pływających, kąpiących się lub uprawiających sport lub rekreację na obszarach wodnych w miejscu wykorzystywanym do kąpieli w Parku Trendla Wykonawca zobowiązany będzie do: 1)zapewnienia bezpieczeństwa osób korzystających z miejsca wykorzystywanego do kąpieli, 2)kontroli nad przestrzeganiem postanowień regulaminu miejsca wyznaczonego do kąpieli przez wszystkich jego użytkowników, który stanowią załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, 3)informowania i ostrzeganie o warunkach pogodowych oraz innych czynnikach mogących powodować utrudnienia lub zagrożenia dla zdrowia i życia osób, 4)umieszczenia w ogólnie dostępnym miejscu informacji dotyczących zasad korzystania z wyznaczonego miejsca wykorzystywanego do kąpieli, ograniczeń w korzystaniu z miejsca wykorzystywanego do kąpieli, sposobu powiadamiania o wypadkach wraz z numerami alarmowymi, 5)zapewnienia wykwalifikowanej kadry ratowniczej do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z właściwymi przepisami odnoszącymi się do miejsc wykorzystywanych do kąpieli w tym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23.01.2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stała kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego ( Dz. U. 2012 poz. 108) w ilości 2 ratowników. 6)zapewnienia poprzez ratowników stałej kontroli miejsca wykorzystywanego do kąpieli, 7)utworzenia stanowiska do obserwacji miejsca wykorzystywanego do kąpieli, 8)zabezpieczenia ratowników w odpowiedni ubiór, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie norami, 9)zapewnienia niezbędnego sprzętu ratowniczego, pomocniczego oraz medycznego do realizacji przedmiotu zamówienia, 10)utrzymania sprzętu ratunkowego i medycznego w należytym stanie umożliwiającym jego stałe użytkowanie, a w przypadku jego awarii lub zużycia - uzupełnić brakujący sprzęt, 11)umieszczenia w miejscu wykorzystywanym do kąpieli na widocznym miejscu regulamin miejsca wykorzystywanego do kąpieli - 1 sztuka, 12)wyraźnego oznaczenie miejsca wykorzystywanego do kąpieli, w ramach którego oznacza się strefę dla umiejących pływać oraz dla osób nieumiejących pływać, 13)ustawienia masztu wyposażonego w komplet flag informacyjnych, 14)zapewnienia informacji o dopuszczalności lub zakazie kąpieli w miejscu wykorzystywanym do kąpieli, 15)oczyszczania powierzchni dna obszaru przeznaczonego do pływania lub kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny wypadek, 3.4W ramach usług niniejszej umowy zapewniających bezpieczeństwo, Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania przepisów zgodnych z: 1)ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U z 2011 r. , Nr 208 poz. 1240), 2)ustawą z dnia 18 lipca 2001 r. prawo wodne (tj. Dz. U z 2012 nr 145 ze zm.), 3)ustawą z dnia 08 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. 2006 r., Nr 191 poz. 1410) 4)rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 23 stycznia 2012 r. w sprawie minimalnych wymagań dotyczących liczby ratowników wodnych zapewniających stałą kontrolę wyznaczonego obszaru wodnego (Dz. U. 2012 poz. 108), 5)rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 27 lutego 2012 r. (Dz. U z 2012 r. nr 261 ze zm.) w sprawie wymagań dotyczących wyposażenia wyznaczonego obszarów wodnych w sprzęt ratunkowy i pomocniczy, urządzenia sygnalizacyjne i ostrzegawcze oraz sprzęt medyczny, leki i artykuły sanitarne, 6) rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 6 marca 2012 r. w sprawie sposobu oznakowania i zabezpieczenia obszarów wodnych oraz wzorów znaków zakazu, nakazu oraz znaków informacyjnych i flag ( Dz. U. 2012 r. poz. 286 ze zm.) 3.5Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym, w przypadku, gdy z powodów ekonomicznych, bieżących potrzeb lub innych, nie będzie to leżało w interesie Zamawiającego. 3.6W związku z ograniczeniem przez Zamawiającego przedmiotu umowy, Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 752520007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawijacy nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Ilość zaoferowanych przez Wykonawcę działań w zakresie edukacji i profilaktyki dotyczącej bezpieczeństwa osób przebywających na obszarach wod
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sosirslupsk.naszbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach