Przetargi.pl
Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej.

Gmina Daszyna ogłasza przetarg

  • Adres: 99-107 Daszyna, Daszyna 34a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 024 3890400 , fax. 024 2890400
  • Data zamieszczenia: 2015-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Daszyna
    Daszyna 34a 34a
    99-107 Daszyna, woj. łódzkie
    tel. 024 3890400, fax. 024 2890400
    REGON: 61101588500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.daszyna.bip.cc
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja i obsługa imprez plenerowych pod hasłem Daszyna Krainą OZE na potrzeby realizacji projektu Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kompleksowa organizacja, wyposażenie, obsługa i promocja dwóch imprez plenerowych, masowych, o zasięgu regionalnym, w czerwcu 2015r., realizowanych pod hasłem Daszyna Krainą OZE w ramach realizacji projektu współfinansowanego ze środków RPO WŁ na lata 2007-2013:Daszyna Krainą OZE - promocja marki lokalnej. Przewidywana liczba uczestników na każdej imprezie - 2000 osób rotujących. Przedmiot zamówienia obejmuje: W ramach przygotowania terenu dla każdej imprezy:wykonanie tymczasowego ogrodzenia terenu o powierzchni przystosowanej do liczby przewidywanych uczestników, zapewnienie podłogi do tańca na imprezę w Jarochowie w dniu 7 czerwca 2015r. o wymiarach około 50m?, zapewnienie miejsc siedzących dla 100 osób (ławki bądź krzesła), uporządkowanie terenu po zakończeniu imprez, w tym demontaż urządzeń, ogrodzenia, wywóz odpadów i nieczystości. W ramach oprawy muzycznej i treści artystycznej imprez: montaż przenośnej sceny o minimalnej powierzchni 6x8 m2, zapewnienie nagłośnienia dostosowanego do wielkości terenu i charakteru imprezy, na każdej imprezie występ min. 2 zespołów artystycznych, w tym orkiestry dętej o stuletniej tradycji przy OSP Mazew oraz przynajmniej jednego zespołu rozpoznawalnego na terenie kraju. Zamawiający preferuje wybór spośród niżej wymienionych zespołów i artystów: Sumtuastic, Piersi, De mono, Volver, Papa D, Bayer Full, Majka Jeżowska, Blue Cafe, Stachurski, Liber i Natalia Szroeder, Mrozu, Norbi, Rafał Brzozowski, Boys, Masters, Piękni i Młodzi, Clasic, Skaner, Akcent, Margaret, Kasia Cerekwicka, Tatiana Okupnik, Patrycja Markowska, Urszula, Anna Wyszkoni, Sylwia Grzeszczak, zapewnienie oprawy muzycznej Dj do 22:00, zapewnienie obsługi imprezy przez konferansjera, opracowanie i zaprezentowanie w ramach każdej z imprez minimum 3 paneli edukacyjnych, w ramach których przekazywane będą treści promujące markę lokalną OZE DASZYNA z podkreśleniem jej wpływu na wizerunek województwa, uroczyste rozstrzygnięcie konkursów przeprowadzonych w przedszkolach i szkołach podstawowych oraz gimnazjum, z prezentacją zwycięzców i wręczeniem nagród przez zaproszone władze regionalne i wojewódzkie podczas trwania imprezy w Mazewie 28 czerwca 2015r., zapewnienie co najmniej trzech różnych dmuchanych atrakcji dla dzieci, zamawiający preferuje zamek dla maluchów, zjeżdżalnie dmuchaną i kule wodne. Korzystanie z atrakcji dla dzieci powinno być nieodpłatne. W ramach zaplecza gastronomicznego dla każdej imprezy: zakup, dostawę i montaż namiotu dla minimum 100 osób o wymiarach 10x12 m, zakup, dostawę 100 krzeseł, wyściełanych, ze szkieletem metalowym, możliwość składania krzesła jedno na drugim, zapewnienie utwardzenia (podłogi) do namiotu na imprezę w Jarochowie w dniu 7 czerwca 2015r., zapewnienie przenośnego oświetlenia do namiotu. Usługa cateringowa dla 100 osób, w tym: ilość stołów dostosowanych do ilości 100 osób, przykryte białymi obrusami, zastawa typu arcoroc, zupa strogonow wołowy lub zupa gulaszowa (wołowa) + pieczywo (bagietka, chleb razowy i żytni), napoje: kawa, śmietanka do kawy, herbata, cukier biały i brązowy, soki(pomarańczowy i jabłkowy) woda mineralna niegazowana z miętą i cytryną, wiejski stół: kiełbasa swojska, kaszanka swojska, udziec pieczony wieprzowy, salceson, ogórki kiszone, chleb domowy, smalec, chrzan tarty. Grochówka i bigos z pieczywem (do wyboru dla uczestników imprezy)- porcja dla min. 2000 uczestników. W ramach zaplecza socjalno-sanitarnego dla każdej z imprez: wynajem toalet przenośnych typu toi-toi w ilości zapewniającej obsługę minimum 2000 uczestników. W ramach bezpieczeństwa i ochrony zdrowia dla każdej z imprez: zapewnienie usługi ochroniarskiej, zapewnienie obsługi medycznej. Wszystkie urządzenia wykorzystywane w trakcie imprez winny mieć aktualne certyfikaty sprawności i bezpieczeństwa. W ramach promocji każdej z imprez: ogłoszenia reklamowe w prasie lokalnej zawierającej logotypy, zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - minimum 2 w odstępie trzech dni, na dwa tydzień przed rozpoczęciem imprezy, ogłoszenia reklamowe w telewizji wojewódzkiej zawierającej logotypy, zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - minimum 2 w odstępie trzech dni, na tydzień przed rozpoczęciem imprezy, opracowanie i druk zaproszeń, zawierających logotypy, zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013, na każdą imprezę w ilości 100 sztuk. Zaproszenia winny być przekazane zamawiającemu co najmniej 14 dni przed imprezą, opracowanie i druk plakatów informacyjnych w ilości 50 szt na każdą imprezę, zawierających logotypy, zgodnie z zasadami promocji projektów dla beneficjentów Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 oraz niezbędne informacje o imprezie. Plakaty winny być przekazane zamawiającemu co najmniej 14 dni przed imprezą. Wykonawca zobowiązuje się w terminie do dwóch tygodni od zakończenia imprezy przedstawić Zamawiającemu, w formie pisemnej i elektronicznej, do akceptacji raportu podsumowującego imprezę. W przypadku zgłoszenia uwag do raportu przez Zamawiającego, Wykonawca uwzględni je w terminie 3 dni roboczych od daty ich zgłoszenia i przekaże poprawiony raport.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 799520002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie wymaga się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Koncepcja realizacji imprezy - scenariusz
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.daszyna.bip.cc
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach