Przetargi.pl
Organizacja 2-dniowego szkolenia wyjazdowego na potrzeby projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół

Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna ogłasza przetarg

  • Adres: 19-500 Gołdap, ul. Wolności 11
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 615 16 80 , fax. 87 610 74 30
  • Data zamieszczenia: 2015-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna
    ul. Wolności 11 11
    19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 615 16 80, fax. 87 610 74 30
    REGON: 00069581200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Organizacja 2-dniowego szkolenia wyjazdowego na potrzeby projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest organizacja 2-dniowego szkolenia wyjazdowego na potrzeby projektu Bezpośrednie wsparcie procesu doskonalenia nauczycieli z powiatu gołdapskiego, obejmująca w szczególności usługi: -restauracyjną, -hotelową, -wynajęcie sali szkoleniowej. 2. Zadanie zostanie zrealizowane w terminie od 4 do 5 lipca 2015 r. 3. Maksymalna liczba uczestników/uczestniczek biorących udział w szkoleniu wyjazdowym wyniesie 18 osób. 4. Rozliczenia będą odbywały się w złotych polskich. 5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 6. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10. Zamawiający nie stawia wymagań na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp. 11. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) 55120000-7 Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji; 55110000-4 Hotelarskie usługi noclegowe; 55130000-0 Inne usługi hotelarskie. 12. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: MIEJSCE Przedmiotowe usługi będą świadczone na rzecz Zamawiającego w obiekcie konferencyjno-hotelowym zwanym dalej obiektem zlokalizowanym w odległości drogowej do 100 km od Gołdapi. Obiekt ma być położony nad jeziorem. Zamawiający wymaga zapewnienia jednej sali szkoleniowej, w której niezależnie od ustawienia krzeseł i stolików będzie przygotowane miejsce dla max. 18 uczestników oraz osób prowadzących. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić obiekt wraz z odpowiednimi salami i pokojami, działającym wyposażeniem i obsługą techniczną dla określonej grupy uczestników na każdy dzień Wydarzenia. Wykonawca w ofercie przedstawi propozycję obiektu, w którym zostanie zrealizowana usługa wskazując nazwę obiektu i jego dokładny adres. WYMOGI CO DO USŁUGI KONFERENCYJNEJ Sala szkoleniowa musi spełniać podane niżej wymagania. Sala konferencyjna/szkoleniowa 1)Wykonawca w szczególności zobowiązany jest zapewnić salę: -odpowiednią do planowanej liczby uczestników, -posiadającą oświetlenie naturalne i/lub sztuczne, -posiadającą sprawną klimatyzację, -spełniającą wymogi bezpieczeństwa (BHP I PPOŻ) i akustyczne, -posiadającą zaplecze sanitarne, w tym toalety w bezpośrednim sąsiedztwie. 2)W sali musi znajdować się: odpowiednia liczba jednakowych stołów i krzeseł z możliwością wymaganej przez Zamawiającego aranżacji ich ustawienia dla uczestników spotkań (m.in. ustawienie w podkowę, ustawienie kinowe). 3)W sali musi znajdować się: projektor multimedialny z obsługującym go laptopem, ekran, wskaźnik laserowy. Obraz z rzutnika, projektora musi być widoczny dla wszystkich uczestników szkolenia. Laptop musi być wyposażony w podstawowe oprogramowanie biurowe, wraz z programem do odtwarzania prezentacji multimedialnych oraz sprawne połączenie z Internetem przez cały czas trwania Wydarzenia. 4)Sala warsztatowa powinna być każdego dnia Wydarzenia odpowiednio przygotowana do zajęć, w szczególności Wykonawca ma zadbać o czystość sali, poprawienie ustawienia krzeseł i stolików przed rozpoczęciem zajęć itp. 5)Sala warsztatowa powinna znajdować się w obiekcie, w którym zakwaterowana jest grupa uczestników szkolenia. WYMOGI DOTYCZĄCE USŁUGI RESTAURACYJNEJ Śniadanie, obiad i kolacja serwowane będą w obiekcie, w którym odbywa się szkolenie (tj. w miejscu zakwaterowania i/lub prowadzenia zajęć szkoleniowych), w wydzielonej, osobnej sali, przystosowanej do spożywania posiłków. Przerwa kawowa będzie zorganizowana w obiekcie, w którym będzie odbywać się szkolenie. Wyżywienie musi być zapewnione zgodnie z przepisami krajowymi w tym zakresie, w szczególności zgodnie z Ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia. Śniadania, obiady i kolacje odbywają się w formie zasiadanej. Dopuszczone jest serwowanie posiłków do stolików, jak również z bufetu szwedzkiego. Nie dopuszcza się: -organizowania posiłków i przerw kawowych w sali warsztatowej, -korzystania z zastawy stołowej jednokrotnego użytku (np. papierowej czy plastikowej), -dowozu zewnętrznego cateringu na miejsce realizacji szkolenia, -podawania produktów spożywczych w pierwotnych opakowaniach producenta (np. ciastka w pudełkach, soki w kartonach). Pierwszego dnia Wydarzenia Wykonawca zapewni uczestnikom: -obiad, -kolację, -przerwę kawową - 2 przerwy kawowe dziennie. Drugiego dnia Wydarzenia Wykonawca zapewni uczestnikom: -śniadanie, -obiad, -przerwę kawową - 2 przerwy kawowe dziennie. Śniadanie: potrawy mięsne i bezmięsne, co najmniej dwa dania ciepłe, napoje gorące i zimne: kawa, herbata (wraz z dodatkami, tj. cukier, mleko/śmietanka, cytryna), woda mineralna niegazowana, minimum dwa rodzaje soków owocowych. Obiad: W formie stołu szwedzkiego (tzw. bufet) wraz z obsługą kelnerską, z co najmniej dwoma rodzajami zup, trzema rodzajami drugiego dania (w tym jedno wegetariańskie) oraz dwoma rodzajami surówek, kawą, herbatą (wraz z dodatkami, tj. cukier, mleko/śmietanka, cytryna) wodą mineralną niegazowaną, minimum dwoma rodzajami soków owocowych. Wykonawca zapewni bieżące uzupełnianie bufetu. Przerwa kawowa: - składająca się z : gorącej kawy i herbaty, cukru, mleka/śmietanki, cytryny, wody niegazowanej, soków owocowych - minimum dwóch rodzajów, świeżego ciasta (minimum dwóch rodzajów). Wykonawca zapewni obsługę kelnerską. Gramatura wyżywienia Gramatura poszczególnych składników menu zawierające nw. składnik nie może być mniejsza od gramatur określonych w tabeli. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić minimalną gramaturę wyżywienia dla każdego uczestnika: L.p. Nazwa j.m. minimalna gramatura/ na osobę 1. Zupa Litr 0,25 2. Porcja mięsa, ryby, dania bezmięsnego gr. 150 3. Ryż lub/i ziemniaki lub/i kasza lub/i kluski lub/i makaron gr. 150 4. Surówki gr. 100 5. Kanapki (tartinki) gr. 40 6. Warzywa gotowane gr. 50 7. Ciasta gr. 150 8. Sok, kompot, woda w dzbankach Litr 1 9. Kawa, herbata Litr 0,5 Miejsce noclegów, sali warsztatowej oraz wyżywienia będą w tej samej lokalizacji. Na 7 dni kalendarzowych przed szkoleniem Zamawiający wysyła do Wykonawcy formularz ze szczegółowym zamówieniem. WYMOGI DOTYCZĄCE USŁUGI HOTELOWEJ W szczególności: a) Usługi hotelowe powinny być świadczone w obiektach, które mają możliwość w ramach prowadzonej działalności zapewnić gościom całodniowe wyżywienie. b) Świadczenie usług hotelowych obejmuje noclegi w pokojach dwuosobowych z pełnym węzłem sanitarnym. c) W pokojach jest działający dostęp do bezpłatnego Internetu przez cały czas trwania Wydarzenia. d) Wykonawca zapewni gościom możliwość korzystania z pokoi do godziny po zakończeniu szkolenia. W przypadku, gdy w związku z godzinami zakwaterowania, określonymi w regulaminie obiektu, korzystanie z pokoi w dniu pierwszym i ostatnim będzie czasowo niemożliwe, Wykonawca zapewni dla wszystkich osób, obecnych na Wydarzeniu, bezpłatną szatnię oraz strzeżoną przechowalnię bagażu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 551200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: doświadczenie w zakresie realizacji usług odpowiadających przedmiotowi zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_goldapski/zamowienia_publiczne/137/status/rodzaj/wzp/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach