Przetargi.pl
Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Środa Wlkp.

Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg

  • Adres: 63000 Środa Wielkopolska, ul. Daszyńskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255 , fax. 612 870 255
  • Data zamieszczenia: 2017-02-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
    ul. Daszyńskiego 5
    63000 Środa Wielkopolska, woj. wielkopolskie
    tel. 0048 502 588 999, 61 28 70 255, fax. 612 870 255
    REGON: 30047861400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Środa Wlkp.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja zamówienia pn. „Opróżnianie koszy ulicznych na terenie gminy Środa Wlkp.” 2. Nazwa i kody wg Wspólnego Słownika Zamówień: 90500000 - 2 Usługi związane z odpadami. 3. Przedmiotem zamówienia obejmuje opróżnianie oraz zagospodarowanie odpadów: 3.1. 299 szt. koszy gminnych na terenie miasta Środa Wielkopolska, Lp. nazwa ulicy ilość Częstotliwość nie mniejsza niż: razy w tygodniu 1 Berwińskiego 1 3 2 Czerwonego Krzyża 13 1 3 Dąbrowskiego - deptak 11 1 4 Dworcowa 5 3 5 Działyńskich 3 3 6 Garncarska 1 2 7 Górki 4 2 8 Inwalidów Wojennych 7 3 9 Jackowskiego 0 3 10 Janickiego 0 3 11 Jażdżewskiego 4 3 12 Kilińskiego (planty-rynek) 1 1 13 Kolegiacka 1 1 14 Kasprowicza 4 3 15 Ks.Kegla 3 1 16 Ks.Krajewskiego 4 3 17 Ks.Popiełuszki 5 3 18 Krótka 1 1 19 Leszczyńskich 1 2 20 Limanowskiego 4 1 21 Lipowa 13 1 22 Marcinkowskiego 3 3 23 Mickiewicza 4 3 24 Niedziałkowskiego 4 3 25 Norwida 2 3 26 Os.Piastowskie 3 3 27 Plac Armii Poznań 2 1 28 Plac Zamkowy 5 1 29 Plac Kościelny 4 1 30 Piłsudskiego 3 2 31 Plantaża 3 3 32 Polna 4 1 33 Powstańców Wielkopolskich 4 3 34 Przecznica 1 3 35 Ratuszowa 1 2 36 Rejtana 2 2 37 Reymonta 1 3 38 Sejmikowa 4 3 39 Sienkiewicza 4 3 40 Sportowa 11 1 41 Spichrzowa 1 2 42 Staszica 5 3 43 Szkolna 1 3 44 Szpitalna 2 1 45 Stary Rynek ulice 9 1 46 Stary Rynek płyta 13 1 47 Tylna 1 1 48 Wałowa 5 1 49 Weychana 8 1 50 17-go Września 6 2 51 Wielka Św. Ducha 1 3 52 Wiosny Ludów 4 1 53 PKS Paderewskiego 5 3 54 Parkingi 0 3 55 Wiosny Ludów 12 2 56 Sportowa 6 1 57 Plac Armii Poznań 16 1 58 3-go Maja 5 2 59 Westerplatte 3 2 60 Wiosny Ludów 12 2 61 Aleja Olimpijczyków 10 2 62 Dolna 4 1 63 przy Stomilu 5 3 64 Zamojskich 11 1 65 Cechowa 3 3 Orientacyjna częstotliwość wywozów: 1. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, sobota * 2. poniedziałek, środa, piątek * 3. wtorek * * w zależności od zapotrzebowania dopuszcza się częstsze opróżnianie koszy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania w czystości przedmiotowych koszy oraz jego obrębu w obszarze 1m². Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia niezapowiedzianych kontroli pod kątem należytego wykonywania usługi. 3.2. 191 szt. koszy powiatowych terenie miasta Środa Wielkopolska, Lp. nazwa ulicy ilość Częstotliwość nie mniejsza niż: …. razy w tygodniu 1 Daszyńskiego 10 1 2 Wrzesińska 9 1 3 Poselska 24 1 4 Prądzyńskiego 12 2 5 Nekielska 3 2 6 Żwirki i Wigury 8 3 7 Witosa 4 2 8 Kilińskiego 6 1 9 20-go Października 15 1 10 Dąbrowskiego II 17 1 11 Kościuszki 13 2 12 Kosynierów 11 3 13 Paderewskiego 11 3 14 Rondo 3 2 15 Brodowska 8 3 16 Hallera 11 1 17 Harcerska 8 3 18 Kórnicka 10 2 19 Strzelecka 2 2 20 Topolska 6 2 Orientacyjna częstotliwość wywozów: 1. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, sobota * 2. poniedziałek, środa, piątek * 3. wtorek * * w zależności od zapotrzebowania dopuszcza się częstsze opróżnianie koszy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania w czystości przedmiotowych koszy oraz jego obręb w obszarze 1m². Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia niezapowiedzianych kontroli pod kątem należytego wykonywania usługi. 3.3. Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych z następujących lokalizacji znajdujących się na terenie miasta Środa Wielkopolska (tylko na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, Zamawiający zapewnia pojemniki): - ul. Szamarzewskiego 18 (Baza ZGK) – 1 pojemnik 120 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 3) - ul. Przecznica (Targowisko „Zielony Rynek”) – 1 pojemnik 120 litrów(przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 2) - Kijewo (Schronisko dla bezdomnych zwierząt) – 1 pojemnik 120 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 70) - ul. Paderewskiego (Pływalnia Miejska) – 1 pojemnik 120 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 2) - ul. Lipowa (Orlik) – 1 pojemnik 120 litrów(przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 2) - ul. Bora Komorowskiego (Orlik) – 1 pojemnik 120 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 2) - ul. Plażowa (Jezioro Średzkie) – 1 pojemnik 120 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 2) - ul. Czerwonego Krzyża (Targowisko Miejskie) – 1 pojemnik 120 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 4) 3.4. Odbiór zmieszanych odpadów opakowaniowych z następujących lokalizacji znajdujących się na terenie miasta Środa Wielkopolska (tylko na zgłoszenie telefoniczne Zamawiającego, Zamawiający zapewnia kontenery i pojemniki): - ul. Plażowa (Jezioro Średzkie) – 2 kontenery KP-6 (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 68) - ul. Czerwonego Krzyża (Targowisko Miejskie) – 1 kontener KP-6 (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 170) - ul. Szamarzewskiego 18 (Baza ZGK) – 2 pojemniki 1100 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 65) - ul. Przecznica (Targowisko „Zielony Rynek”) – 2 pojemniki 1100 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 260) - Kijewo (Schronisko dla bezdomnych zwierząt) – 1 pojemnik 1100 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 50) - ul. Paderewskiego (Pływalnia Miejska) – 2 pojemniki 1100 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 27) - ul. Lipowa (Orlik) – 1 pojemnik 240 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 25) - ul. Bora – Komorowskiego (Orlik) – 1 pojemnik 240 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 13) oraz 1 pojemnik 1100 litrów (przewidywana ilość odbiorów w trakcie trwania umowy nie większa niż 14) Odbiór niesegregowanych odpadów komunalnych z 1 kontenera KP-6, który zapewnia Wykonawca i podstawi go najpóźniej w dniu podpisania umowy. Zamawiający będzie w nim składował odpady, pochodzące z opróżnianych koszy parkowych. Kontener winien być ustawiony na terenie miasta Środa Wielkopolska, a Wykonawca zapewni pracownikowi Zamawiającego swobodny i bezkolizyjny dojazd ciągnika LS J27H z przyczepką. Po zapełnieniu się kontenera, pracownik Zamawiającego powiadomi telefonicznie Wykonawcę o konieczności opróżnienia przedmiotowego kontenera. Z doświadczenia z poprzednich lat szacuje się, że średnio w ciągu miesiąca wywozi się 4 kontenery. 3.5. 81 szt. Koszy z terenów wiejskich: Lp. Nazwa miejscowości: Ilość koszy: Częstotliwość nie mniejsza niż: …. razy w tygodniu: 1. Babin 2 1 Janowo 1 Pławce 14 Zielniki 5 Dębicz 2 Mączniki 1 2. Koszuty, 6 2 Trzebisławki, 2 Jarosławiec, 5 Bieganowo. 5 3. Brodowo, 4 3 Kijewo, 1 Marianowo Brodowskie, 2 Nadziejewo, 2 Tadeuszewo. 2 4. Brzezie 2 4 Szlachcin 11 Winna Góra, 8 Czarne Piątkowo, 1 Henrykowo, 1 Chudzice 2 Olszewo 2 Orientacyjna częstotliwość wywozów: 1. poniedziałek, * 2. wtorek, * 3. środa, * 4. czwartek. * * w zależności od zapotrzebowania dopuszcza się częstsze opróżnianie koszy. Wykonawca jest zobowiązany do bieżącego utrzymywania w czystości przedmiotowych koszy oraz jego obręb w obszarze 1m². Zamawiający zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia niezapowiedzianych kontroli pod kątem należytego wykonywania usługi. 4. Kosze winny być opróżniane do godziny: 7:00 do 15:00 od poniedziałku do soboty. Wyjątek stanowić ma okres letni. (od 1 maja 2017r. do 31 października 2017r.) W tym okresie Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymywania czystości w koszach i ich obrębie centrum Środy Wlkp.od poniedziałku do niedzieli wliczając w to święta. Mapka poglądowa ulic podlegających temu zobowiązaniu znajduje się w załączniku nr8do SIWZ. 5. Wszelkie sprawy związane z przewróceniem, przemieszczaniem, koszy w inne miejsce będące skutkiem aktu wandalizmu należy zgłosić Zamawiającemu, to stronie którego leży przywrócenie ich do stanu używalności. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje również utrzymanie w czystości terenu w bezpośrednim otoczeniu kosza ulicznego tzn. 1m². 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wywóz odpadów powstałych w skutek imprez publicznych, organizowanych przez samorząd. Zamawiający uprzedzi wykonawcę o przedmiotowym wydarzeniu w terminie 3 dni przez rozpoczęciem. Wykonawca zobowiązany jest do postawienia koszy w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ilość koszy będzie każdorazowo ustalana, jednak z doświadczenia z ubiegłych lat wynika, że średnia ilość kontenerów i pojemników potrzebnych do zabezpieczenia 5 dużych imprez wynosi odpowiednio 1 kontener kp-6, 13 szt. pojemników 240l, 2 pojemniki 1200l, natomiast do zabezpieczenia 7 średnich imprez 13 szt. pojemników 240l, 2 pojemniki 1200 l. W ciągu trwania umowy Zamawiający przewiduje nie więcej 12 imprez samorządowych. Ta usługa wlicza się w przedmiot zamówienia z tym, że Wykonawca rozliczy usługę osobną fakturą. 8. Zagospodarowanie odpadów leży po stronie Wykonawcy. Opłatę za zagospodarowanie odpadów ponosi Wykonawca. Opłata za zagospodarowanie będzie rozliczana osobno. Faktury mają być wystawiane co miesiąc. Cena obejmuje opłatę za opróżnianie koszy, transport do miejsca zagospodarowania odpadów oraz poniesioną opłatę za zagospodarowanie przez Wykonawcę. 9. Nie później niż w dniu podpisania umowy Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana winien przedłożyć oświadczenie o miejscu składowania odpadów (podać miejsce składowania odpadów oraz załączyć stosowną umowę zawartą ze składowiskiem odpadów) 10. Zamawiający przewiduje, że w trakcie trwania umowy, dostawi nowe kosze w ilości nie większej niż 20 szt. Po zakończeniu umowy, kosze podlegają zwrotowi Wykonawcy. 11. W przypadku wystąpienia katastrof naturalnych lub nieprzewidzianych wydarzeń Wykonawca zapewni dodatkowe kontenery KP-6 i ustawi je w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Stosowna umowa zostanie zawarta w trybie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90500000-2

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach