Przetargi.pl
Oprogramowanie do Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu dla OKL PRz.

Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Powstańców Warszawy 12
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 8651250, 8653636, 8653535 , fax. 17 8651075, 865383
  • Data zamieszczenia: 2015-12-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza
    ul. Powstańców Warszawy 12 12
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, fax. 17 8651075, 865383
    REGON: 00017490000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oprogramowanie do Zarządzania Ciągłą Zdatnością do Lotu dla OKL PRz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Usługa dotyczy opracowania, instalacji oraz uruchomienia oprogramowania do Zarządzania Ciągłą zdatnością do Lotu floty samolotów użytkowanych i zarządzanych przez Organizację CAMO Politechniki Rzeszowskiej Ośrodka Kształcenia Lotniczego. Oprogramowanie powinno posiadać następujące cechu i funkcje: Cechy ogólne: - Zarządzanie flotą 20 samolotów - Śledzenie czasu eksploatacji zgodnie z licznikiem MTh oraz czasem zegarowym - Lokalizacja systemu na zdalnym serwerze - Możliwość użytkowania wszystkich funkcjonalności oprogramowania pod przeglądarką internetową, tj. dostępność dla użytkowników z dowolnego komputera wyposażonego w jedną z popularnych przeglądarek internetowych oraz połączenie z Internetem; dotyczy to także komputerów działających na bezpłatnym systemie operacyjnym typu open source. - Oprogramowanie oparte o system bazodanowy postgres. - Oprogramowanie napisane w języku PHP - Dostęp i jednoczesna praca w systemie z wielu stanowisk - Możliwość wprowadzania PDT-ów przez klientów (pilotów) w charakterze prognozy, bez udziału Personelu organizacji CAMO - zachowywanie pełnej historii statku powietrznego wraz ze wszystkimi komponentami - zapewnienie pomocy technicznej / IT dla Personelu organizacji CAMO dotyczące utrzymania sprawności i naprawy oprogramowania - przeprowadzenie szkolenia dla Personelu organizacji CAMO z obsługi i funkcjonowania oprogramowania Funkcje panelu administracyjnego - Zarządzanie kontami dostępowymi. - Zarządzanie listą organizacji wykorzystujących SP w zarządzaniu. - Zarządzanie typami statków powietrznych (podstawy prawne, lista AD/SB). - Zarządzanie typami komponentów (podstawy prawne, lista AD/SB). - Zarządzanie importem danych z systemów zewnętrznych. - Zarządzanie listą SP danej organizacji (operatora SP). - Zarządzanie listą komponentów będących w posiadaniu danej organizacji (operatora SP). - Zarządzanie kontami dostępowymi do panelu klienta (operatora SP). - Zarządzanie listą personelu upoważnionego do wykonywania przeglądów przed dniem lotnym. - Przeglądanie listy lotów/podsumowań wybranego SP. - Dodawanie podsumowań dziennych / podsumowań MTh dla wybranego SP. - Zarządzanie statusem zgodności z POT płatowiec (ograniczenia, grupy ograniczeń). - Montowanie i demontowanie komponentów (z zachowanie historii, pracy i ograniczeń przypisanych do danego komponentu). - Zarządzanie statusem zgodności z POT dla komponentów. - Zarządzanie statusem zgodności z POT dla czynności postojowych. - Generowanie statusu LLP. - Generowanie statusu TBO. - Zarządzanie rejestrem WO (zlecenia na prace) - generowanie WO na podstawie statusów zgodności z POT. - Zarządzanie rejestrem obsług planowych - wprowadzanie CRS-ów dostarczanych przez organizacje, aktualizacja ograniczeń z związku z wprowadzonym do systemu CRS-em. - Zarządzanie rejestrem usterek I obsługi nieplanowej - Zarządzanie statusem AD/SB (z uwzględnieniem śledzenia statusu biuletynów powtarzalnych na podstawie odpowiedniego statusu zgodności z POT) - Zarządzanie protokołem warzenia - Przeglądanie rejestru obsług planowych w perspektywie dokumentów. - Generowanie MS-ów (automatycznie na podstawie statusów zgodności z POT), generowanie powiązanego z danym MS-em Raportu o statusie. - Generowanie Raportów o statusie zawierających pełną informację na temat wybranego SP - Przeglądanie rejestru zbliżających się prac dla wszystkie SP w danej organizacji. (wraz z informacją czy został już wygenerowany WO) - Możliwość zarządzania SP zarówno w oparciu o czas lotu jak i liczniki motogodzin (więcej niż jeden na SP). - Możliwość obsługi samolotów wielosilnikowych. - Możliwość generowania metryki podzespołu wraz z przypisanymi SB i AD - Możliwość nadzorowania konserwacji silników w odniesieniu do codziennego nalotu Funkcje panelu klienta (użytkownika SP): - Zarządzanie kontami dostępowymi do panelu danej organizacji - Przeglądanie listy SP danej organizacji - Przeglądanie listy lotów, zestawień dziennych, zestawień MTh - Przeglądanie listy WO, (podgląd i wydruk poszczególnych dokumentów) - Podgląd ostatniego MS (z możliwością wydruku) dla wybranego SP - Rejestr PDT, możliwość generowania pustych arkuszy PDT dla wybranego SP - Możliwość generowania i przeglądania zbliżających się prac dla wszystkich SP danej organizacji. (wraz z informacją czy został już wygenerowany WO) - Możliwość zarządzania ewidencją osób upoważnionych do wykonywania przeglądów przed dniem lotnym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722121316
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 30 dni

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach