Przetargi.pl
Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego przebudowy pomieszczeń po oczyszczalni ścieków z przeznaczeniem do magazynowania odpadów medycznych oraz na myjnię środków transportu zewnętrznego dla potrzeb SPZZOZ w Gryficach

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg

  • Adres: 72-300 Gryfice, ul. Niechorska 27
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 3842127 , fax. 091 3842127
  • Data zamieszczenia: 2009-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
    ul. Niechorska 27 27
    72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 3842127, fax. 091 3842127
    REGON: 00031028400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.medicam.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie wielobranżowego projektu budowlanego przebudowy pomieszczeń po oczyszczalni ścieków z przeznaczeniem do magazynowania odpadów medycznych oraz na myjnię środków transportu zewnętrznego dla potrzeb SPZZOZ w Gryficach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej (projekt budowlany wraz z projektami wykonawczymi wszystkich branż) przebudowy pomieszczeń w budynku po oczyszczalni ścieków na magazyn-chłodnię do przetrzymywania odpadów medycznych i myjnię środków transportu zewnętrznego (wózki do przewożenia odpadów medycznych, odpadów komunalnych itp. ) w Gryficach przy ul. Niechorskiej 27.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742220001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 50 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium - 1.000 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. To jest: a) Przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. To jest: a) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Architektów, b) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, d) Dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a) Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 50 000, 00 zł. w dniu otwarcia ofert. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia . Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia- w oparciu o informacje zawarte w wymaganych w SIWZ dokumentach.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. Na potwierdzenie spełniania warunków, o których mowa w pkt. I. rozdz. II SIWZ do oferty należy dołączyć: b. Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Ustawy - Załącznik nr 1. d. Wykaz wykonania min. jednej dokumentacji projektowej chłodni w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, oraz załączenie dokumentów potwierdzających że ta usługa została wykonana należycie. e. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniej niż 50 000,00 zł ważna w dniu otwarcia ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medicam.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach