Przetargi.pl
Opracowanie projektu dla zadania zatytułowanego w budżecie Gminy Olsztynek jako Modernizacja nawierzchni ulicy Grunwaldzkiej, Inwalidów, Mazurskiej, Jagiełły, Staromiejskiej i Strażackiej w Olsztynku

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2016-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu dla zadania zatytułowanego w budżecie Gminy Olsztynek jako Modernizacja nawierzchni ulicy Grunwaldzkiej, Inwalidów, Mazurskiej, Jagiełły, Staromiejskiej i Strażackiej w Olsztynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje prace projektowe i nadzór autorski dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja nawierzchni ulicy Grunwaldzkiej, Inwalidów, Mazurskiej, Jagiełły, Staromiejskiej i Strażackiej w Olsztynku. 2.W zakres przedmiotu zamówienia wchodzą: a)Wykonanie dokumentacji geodezyjnej niezbędnej do celów projektowych. b)Uzyskanie map do celów projektowych. c)Wykonanie projektu budowlanego modernizacji nawierzchni ww. ulic zgodnie z założeniami zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), który stanowi załącznik numer 9 do niniejszego SIWZ. d)Wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów. e)Wykonanie Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. f)Wykonanie planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. g)Uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkich niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień itp. Ponoszenie wszelkich koszów administracyjnych, jakie okażą się niezbędne w trakcie realizacji zamówienia. h)Uzyskanie pozwolenia na budowę w Starostwie Powiatowym w Olsztynie. i)Dokumentacja powinna być opracowana w sposób pozwalający na przeprowadzenie na jej podstawie postępowania o udzielenie zamówienia na wykonanie robót budowlanych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (t. j. Dz. U. z 2015 roku, poz. 2164). Tzn. Wykonawca dokumentacji projektowej musi unikać w opisie używania nazw producentów, znaków towarowych lub parametrów jednoznacznie wskazujących na konieczność zastosowania materiałów lub urządzeń jednego producenta. j)Przekazanie na rzecz Zamawiającego wszelkich praw autorskich osobistych i majątkowych. k)Sprawowanie nadzoru autorskiego podczas prowadzenia robót budowlanych. l)Dwukrotna bezpłatna aktualizacja w/w kosztorysów inwestorskich i przedmiarów dla celów przeprowadzenia postępowania o udzielenia zamówienia publicznego lub złożenia wniosku o dofinansowanie. m)Pomoc Zamawiającemu w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie prac budowlanych na podstawie opracowanego projektu min. poprzez udzielanie odpowiedzi na pytania związane z opracowanym projektem. 3.Zaleca się aby wykonawca dokonał wizji w terenie przeznaczonym do prac projektowych w celu zapoznania się z zakresem prac, stanem istniejącym i warunkami objętymi przedmiotem zamówienia, oraz zdobycia wszelkich informacji, które mogą być konieczne do prawidłowej wyceny wartości prac projektowych. Koszt oględzin miejsca robót ponosi Wykonawca. 4.Na etapie projektowania Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z Zamawiającym istotnych elementów projektu oraz stosowanych rozwiązań technicznych. 5.Wymagane jest aby: Projekt budowlany został dostarczony Zamawiającemu w 4 egzemplarzach (dwa w wersji papierowej - ostemplowane przez Starostwo Powiatowe w Olsztynie pod decyzje pozwolenia na budowę, dwa w wersji elektronicznej - jeden w pliku o rozszerzeniu *.pdf, drugi w pliku o rozszerzeniu *.dwg, oba pliki na płycie CD). Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zostały dostarczone Zamawiającemu w trzech egzemplarzach (dwa w wersji papierowej, jeden w wersji elektronicznej w pliku o rozszerzeniu *.pdf). Przedmiary robót zostały dostarczone Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach (jeden egzemplarz w wersji papierowej, jeden egzemplarz w wersji elektronicznej w pliku o rozszerzeniu *pdf). Szczegółowy kosztorys inwestorski został dostarczony Zamawiającemu w trzech egzemplarzach (jeden egzemplarz w wersji papierowej, jeden egzemplarz w wersji elektronicznej w pliku o rozszerzeniu *.pdf, jeden egzemplarz w wersji elektronicznej w pliku o rozszerzeniu *.kst). Obszar planowanego projektu oznaczony na mapie w PFU stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach