Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rajsko gmina Oświęcim

Zakład Komunalny Gminy Oświęcim Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, Sportowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 848 69 39, , fax. -
  • Data zamieszczenia: 2018-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny Gminy Oświęcim Sp. z o.o.
    Sportowa 9
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 33 848 69 39, , fax. -
    REGON: 36273401000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zkgo.gminaoswiecim.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rajsko gmina Oświęcim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej w sołectwie Rajsko, Gmina Oświęcim obejmującej: 1. Projekt budowlano-wykonawczy sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej o długości ok. 2,5 km wraz z tłoczniami ścieków, której przebieg określa Załącznik nr 8 do SIWZ, obejmującej odcinek od Szkoły Podstawowej przy ulicy Edukacyjnej, odcinek wzdłuż ulicy Różany Potok, przejście przez drogę wojewódzką DW 933(skrzyżowanie ulic Przemysłowej z Pszczyńską), odcinek biegnący ulicą Słowiańską do ulicy Janusza Korczaka z zakończeniem w studni przepompowni ścieków znajdującej się na terenie Fundacji "Bliżej Człowieka" przy ulicy Korczaka - 2. Projekt budowy przyłączy sanitarnych: a) szkołę podstawową przy ulicy Edukacyjnej, b) budynek Centrum Usług Wspólnych przy ulicy Edukacyjnej, c) budynek Ochotniczej Straży Pożarnej przy ulicy Św. Floriana, d) przedszkole samorządowe w Rajsku przy ulicy Rabatkowej, e) inne obiekty użyteczności publicznej będące w strefie planowanego zamierzenia f) w przypadku gospodarstw domowych (budynki jednorodzinne) w ilości min. 60, kanalizacja sanitarna zaprojektowana ma być do granicy posesji (nieruchomości) zakończona korkiem. 3. Do obowiązków Wykonawcy należy: a) opracowanie projektu zagospodarowania terenu wykonany na zaktualizowanym podkładzie mapowym w skali 1:500 wraz z uzgodnieniami branżowymi i ZUDP, b) opracowanie projektów branżowych sieci kanalizacji sanitarnej w tym przyłączy wraz z ewentualnymi projektami w zakresie kolizji z istniejącym uzbrojeniem terenu, c) uzyskanie wszelkich wymaganych warunków, pozwoleń i decyzji, uzgodnień i opinii niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz do realizacji inwestycji na podstawie wykonanej dokumentacji, d) opracowanie materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, e) uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji projektowej oraz projektowanych rozwiązań technologicznych i materiałowych, f) uzgodnienie dokumentacji projektowej z Przedsiębiorstwem Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. Oświęcim, ul. Ostatni Etap 6, g) uzyskanie zgody Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. Oświęcim, ul. Ostatni Etap 6na włączenie zaprojektowanej kanalizacji sanitarnej do sieci kanalizacyjnej będącej jego własnością oraz przyjęcia ścieków, h) uzyskanie w imieniu Zamawiającego prawomocnego pozwolenia na budowę lub/i dokonanie zgłoszenia robót dla których pozwolenie nie jest wymagane w tym przypadku konieczne jest uzyskanie ze Starostwa braku sprzeciwu dokonanego zgłoszenia, i) bezpłatne udzielanie odpowiedzi na pytania Wykonawców w ramach postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, 4. Wymagania dotyczące opracowań projektowych i pełnienia nadzoru autorskiego: a) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia winien zapoznać się koncepcją techniczno-ekonomiczną odprowadzenia ścieków na terenie gminy Oświęcim dla zakresu Rajsko autorstwa firmy San Projekt S.C. (opracowanie w posiadaniu Urzędu Gminy Oświęcim z siedzibą przy ulicy Zamkowej 12 z grudnia 2012r). b) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia winien zapoznać się z koncepcją odprowadzenia ścieków z części obszaru sołectwa Rajsko, położonego w Gminie Oświęcim wraz oceną efektywności ekonomicznej wybranych elementów kanalizacji sanitarnej pkt. 7.1. kanalizacja grawitacyjna - Wariant A. (opracowanie w posiadaniu Zamawiającego) Załącznik Nr 9 do SIWZ c) Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia winien zapoznać się koncepcją budowy ronda - skrzyżowanie drogi wojewódzkiej DW 933 (ulica Pszczyńska) z ulicą Przemysłową - Załącznik nr 10 do SIWZ. d) Odtworzenie dróg gminnych asfaltowych po wykonanej kanalizacji należy przyjąć na całej szerokości (zgodnie z pierwotnym stanem) wraz z podbudową i poboczami. e) Projekt powinien być tak opracowany, aby system kanalizacji umożliwiał odprowadzenie ścieków nie tylko z obszarów oznaczonych tym opracowaniem, ale przewidywał możliwość włączenia innych zlewni i terenów przewidzianych w przyszłości pod rozbudowę - dalsza część sołectwa Rajsko. f) Przedmiary robót powinny zawierać ich opis w kolejności technologicznej, z uwzględnieniem etapowości robót budowlanych, z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych opracowanych na zasadach określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.). g) Kosztorysy inwestorskie powinny być wykonane zgodnie Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.2004.130.1389). h) Dokumentacja powinna być wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U.2013.1129 j.t.) oraz wytycznymi i uzgodnieniami Zamawiającego. i) Dokumentacja powinna zawierać wszystkie niezbędne opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe oraz prawomocne pozwolenie na budowę lub umożliwiać zgłoszenie robót dla których pozwolenie nie jest wymagane. j) Wykonawca w dokumentacji projektowo-kosztorysowej nie może wskazywać znaków towarowych, lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i jednocześnie, gdy nie może użyć w opisie dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy lub równoważne. W przypadku zastosowania w/w stwierdzenia "lub równoważne" Projektant zobowiązany jest określić cechy (kryteria, parametry) równoważności i w jaki sposób równoważność ta może być weryfikowana przez Zamawiającego. k) Przy sporządzaniu dokumentacji projektowo-kosztorysowej Wykonawca zobowiązany jest do stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. l) Dokumentacja winna być wykonana w stanie kompletnym, spójna i skorelowana we wszystkich branżach wchodzących w jej skład w celu przeprowadzenia postępowania przetargowego na wykonanie robót budowlanych, posiadać wszystkie niezbędne, opinie, uzgodnienia i sprawdzenia projektowe w zakresie wynikającym z przepisów. ł) Dokumentację projektową należy wykonać w formie papierowej w 8 egzemplarzach w tym 4 projekty budowlane i 4 projektów wykonawczych, natomiast kosztorysy, przedmiary robót i STWiOR w wersji papierowej w 2 egzemplarzach. m) Dokumentacja w formie elektronicznej dostarczana Zamawiającemu musi być zapisana na płycie CD/DVD w tym rysunki w formacie dwg oraz pdf, tekst w formacie .doc (Ms Word); .xls (Ms Excel). n) Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania w rozwiązaniach projektowych wyrobów budowlanych (materiałów i urządzeń) dopuszczonych do obrotu i powszechnego stosowania z uwzględnieniem specyfiki zadania inwestycyjnego, którego dotyczą. o) W ramach prawa opcji, na pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca będzie sprawować nadzór autorski nad robotami wykonywanymi w ramach i zgodnie z ustawą Prawo Budowlane. 5. Zakres rzeczowy obejmuje m.in. wykonanie: a) przedmiaru robót zawierającego opis robót budowlanych z uwzględnieniem etapowości ich realizacji, w kolejności technologicznej ich wykonania z podaniem ilości jednostek przedmiarowych robót wynikających z dokumentacji projektowej oraz podstaw do ustalenia cen jednostkowych robót lub nakładów rzeczowych zgodnie z treścią rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r, (Dz.U.Nr 202, poz. 2072) 3 egz. dla każdej z branż, b) kosztorysu inwestorskiego opracowanego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (D.U. Nr 130, poz. 1389 z 2004r.) 3 egz. dla każdej z branż, c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zawierającej zbiory wymagań w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości stosowanych materiałów, sposobu wykonania i oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót, użytego sprzętu oraz zakresu prac, które powinny być ujęte w cenach poszczególnych pozycji przedmiarowych 3 egz., d) sporządzenia wyrysów i wypisów z rejestru gruntu w rozbiciu ujmujące parcele objęte inwestycją, uzyskanie zgody właścicieli działek na wejście w teren zarówno dla trasy kanalizacji jak i urządzeń (np. tłocznie, studnie kanalizacyjne, słupy energetyczne itp.). Zamawiający żądał będzie podpisu właścicieli nieruchomości na podkładzie mapowym z naniesioną trasą i urządzeniami. 6. Warunki realizacji: a) Wykonawca zobowiązuje się do zapoznania Zamawiającego z treścią uzyskanych uzgodnień, b) w przypadku braku możliwości realizacji inwestycji zgodnie z projektem z powodu jego wad i błędów kosztorysowych, projektant zobowiązany jest uzupełnić projekt nieodpłatnie i pokryć koszty robót budowlanych jako dodatkowych i niezbędnych do wykonania. c) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego udzielania Zamawiającemu odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania Wykonawców w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane, stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. d) Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania prawomocnego pozwolenia na budowę lub/i braku sprzeciwu dokonanego zgłoszenia. e) dokumentacja winna być sporządzona z zachowaniem przepisów prawa. 7. Rękojmia: Zamawiający wspólnie z Wykonawcą rozszerzają termin odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia do upływu terminu odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady obiektu, wykonanego na podstawie dokumentacji - 5 lat od dnia odbioru przedmiotu zamówienia. 8. Warunki odbioru prac: a) obiór dokumentacji odbędzie się w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokolarnego jej przekazania przez Wykonawcę. b) do składanej dokumentacji należy załączyć wykaz opracowań i oświadczeń projektanta o jej kompletności oraz zgodności jej wykonania z obowiązującymi przepisami. c) Zamawiający dokona jej sprawdzenia pod względem formalnym i w przypadku braku zastrzeżeń podpisze protokół odbioru. Protokół odbioru stanowił będzie podstawę do złożenia faktury za wykonane zamówienie. 9. Warunki rozliczenia: a) wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu zamówienia ustala się w formie wynagrodzenia ryczałtowego, b) rozliczenie Wykonawcy za przedmiot umowy nastąpi fakturą końcową po otrzymaniu braku sprzeciwu lub/i prawomocnego pozwolenia na budowę, c) Zamawiający przewiduje częściowe fakturowanie w wysokości 80% wynagrodzenia ustalonego w ust. 1 po zakończeniu wszelkich prac i odbiorze ich przez Zamawiającego oraz po otrzymaniu decyzji o pozwoleniu na budowę lub/i dokonanego zgłoszenia robót. Pozostała kwota 20% wynagrodzenia zostanie zrealizowana po uzyskaniu przez Zamawiającego prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę lub i braku sprzeciwu do zgłoszenia. c) termin płatności faktury częściowej i końcowej wynosi 21 dni od daty jej złożenia wraz z protokołem odbioru opracowania bez zastrzeżeń, e) z chwilą zapłaty wynagrodzenia za dokumentację projektową, Zamawiający nabywa nieodpłatnie na czas nieokreślony pełne autorskie prawa majątkowe do opracowania stanowiącego przedmiot zamówienia, f) prawa te dotyczą następujących pól eksploatacji opracowań: wprowadzenie do komputera, jego utrwalenie i zwielokrotnienie, publikowanie w formie pisemnej i elektronicznej, umieszczanie na stronach internetowych Urzędu Gminy Oświęcim oraz innych podmiotów, g) Projektant nie będzie wnosił żadnych roszczeń związanych z wykorzystaniem opracowania projektowego przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322200-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 13.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 500.00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 PLN). 13.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2018-07-27 do godz. 12:00. 13.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ABS Bank Spółdzielczy w Andrychowie, 30 8110 1023 2003 0302 1037 0002; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110). 13.4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą. 13.5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 13.6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego. 13.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp. 13.8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 13.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. ZAŁĄCZNIK NR 3 DO SIWZ Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów. ZAŁĄCZNIK NR 6 do SIWZ Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wzór Formularza oferty ZAŁĄCZNIK NR 1 do SIWZ Pełnomocnictwo - Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilka Wykonawców składających ofertę wspólną.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach