Przetargi.pl
Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę drogi łączącej ulicę Rabowicką z drogą krajową nr 92 w Jasiniu gm. Swarzędz

Gmina Swarzędz ogłasza przetarg

  • Adres: 62-020 Swarzędz, Rynek 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 65 12 000 , fax. (061) 65 12 211
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Swarzędz
    Rynek 1 1
    62-020 Swarzędz, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 65 12 000, fax. (061) 65 12 211
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swarzedz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego na budowę drogi łączącej ulicę Rabowicką z drogą krajową nr 92 w Jasiniu gm. Swarzędz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1.Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę dla: budowa drogi łączącej ulicę Rabowicką z drogą krajową nr 92 w Jasiniu gm. Swarzędz. Opracowanie winno zawierać następujące projekty: 2.projekt robót drogowych, 3.projekt stałej organizacji ruchu, 4.projekt konstrukcji wiaduktu, 5.projekt odwodnienia, 6.projekt oświetlenia drogowego, 7.projekt usunięcia kolizji kabli energetycznych PKP, 8.projekt usunięcia kolizji kabli energetycznych ENEA S.A., 9.projekt usunięcia kolizji kabli teletechnicznych PKP, 10.projekt usunięcia kolizji kabli telekomunikacyjnych NETIA S.A., 11.projekt technologii robót wraz z fazowaniem i harmonogramem robót dla określenia niezbędnych zamknięć torowych i wyłączeń napięć fazowych oraz ograniczeń w prowadzeniu ruchu pociągów, 12.projekt obejmujący technologię ruchowo - przewozową, 13.projekt sygnalizacji świetlnej wraz z koordynacją i częścią elektryczną, 14.projekt zieleni wraz z inwentaryzacją, 15.plansza zbiorcza uzbrojeń, 16.badania geologiczne, 17.raport oddziaływania na środowisko, 18.Operat wodno - prawny, 19.kosztorysy przedmiarowe (ofertowe), inwestorskie , 20.specyfikacje wykonania i odbioru robót, 21.harmonogram wykonania inwestycji z podziałem na poszczególne branże Zakres opracowania: Projekt winien zostać wykonany zgodnie z opracowaną koncepcją przez Biuro Usług Projektowych GLOB-PROJEKT z Poznania. 22.Podstawy opracowania: 22.1.dostarczane przez Zamawiającego: - mapy zasadnicze, mapy stanu prawnego i wypisy z rejestru gruntów, terenu przewidzianego do realizacji inwestycji - mapy zostaną dostarczone przez Urząd Miasta i Gminy Swarzędz. - koncepcja drogowa: budowa drogi łączącej ulicę Rabowicką z drogą krajową nr 92 w Jasiniu 22.2.dostarczane, realizowane lub wykorzystywane przez Wykonawcę: - mapy zasadnicze, mapy stanu prawnego i wypisy z rejestru gruntów, terenu zamkniętego PKP wraz z obsługą geodezyjną - wytyczne i informacje - uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz, u gestorów sieci, PKP i Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Poznaniu - decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, - decyzja o ustaleniu lokalizacji drogi (dla terenu gminy oraz dla terenów zamkniętych) - badania geotechniczne na trasie projektowanych obiektów. - uzgodnienia i opinie wymagane prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi, 23.Forma i zakres opracowania: 23.1.Dokumentacja projektowa powinna być opracowana w zakresie i formie niezbędnej do uzyskania pozwolenia na budowę i wykonania zadania. 23.2.projekty winny zawierać w szczególności: - operat wodno - prawny - w przypadku jeśli wymagają tego przepisy - wytyczne i informacje - uzyskać w Urzędzie Miasta i Gminy Swarzędz, - uzgodnienia i opinie wymagane prawem budowlanym i przepisami wykonawczymi - części dotyczącej umocnienia i ewentualnego odwodnienia wykopów, - projekt stałej organizacji ruchu z niezbędnym uzgodnieniami, zatwierdzony przez właściwy organ zarządzający ruchem. - części dotyczącej usunięcia kolizji, uzgodnionych z odpowiednimi zarządcami uzbrojenia, - plansza zbiorcza uzbrojeń uzgodniona z ZUD (przy Staroście i przy PKP S.A.) - plan sytuacyjno - wysokościowy z naniesionymi istniejącymi rzędnymi terenu potwierdzonymi przez geodetę oraz projektowanymi rzędnymi w miejscach charakterystycznych, - szczegółowych kosztorysów inwestorskich (po 2 szt.) - należy opracować odrębne kosztorysy dla poszczególnych elementów dokumentacji projektowej - szczegółowych przedmiarów robót (kosztorysy ślepe po 2 szt.) - należy opracować odrębne przedmiary dla poszczególnych elementów dokumentacji projektowej - kosztorysy winny uwzględniać także nadzory inspektorów z ramienia właścicieli mediów (ENEA, AQUANET, GAZOWNIA, NETIA, TELEKOMUNIKACJA PKP ENERGETYKA, PKP TELEKOMUNIKACJA, TP S.A.), w przypadku jeśli uzgodnienia właścicieli mediów taki obowiązek nakładają oraz inne koszt np. wyłączenia prądu. - decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi - opracowanie dotyczące zieleni powinno zawierać: 1. wykonanie inwentaryzacji zieleni w obszarze objętym projektem budowlanym, w tym również na działkach prywatnych w zakresie objętym projektem przyłączy, w tym określenie liczby drzew (wraz z obwodami i średnicami mierzonymi na wysokości 130,0 cm) i powierzchni zajmowanej przez krzewy - z podaniem gatunku, ogólnego stanu zdrowotnego i ewentualnych widocznych uszkodzeń; 2. opis zabezpieczenia drzew i krzewów przed uszkodzeniami powodowanymi zmianą warunków gruntowo-wodnych w wyniku realizacji inwestycji i pracą urządzeń na placu budowy; 3. projekt zieleni (wycinki lub nasadzenia) uzgodniony z Zamawiającym - Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - oświadczenie o kompletności dostarczonej dokumentacji, - pozwolenia na budowę, 24.Biuro projektów ma obowiązek uzgodnić z Zamawiającym technologię wykonania i materiały przewidziane do realizacji zadania objętego projektem budowlanym. 25.Zobowiązuje się biuro projektowe do przekazywania Zamawiającemu wniosków wystąpień o decyzje i uzgodnienia oraz organizowania spotkań z przedstawicielami Zamawiającego w celu powiadomienia o zaawansowaniu robót. 26.Dokumentację opracować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego Dz.U. Z dnia 16.09.2004 r. 27.Dokumentację należy wykonać w 5 egzemplarzach - w formie papierowej, (odrębne teczki dla poszczególnych elementów dokumentacji określonych w pozycjach opisanych w pkt. 1). Należy również złożyć 2 egzemplarze planów sytuacyjno-wysokościowych z opracowania O. W. I. (z naniesionymi pasami roboczymi) i pokolorowanymi projektowanymi sieciami. Całą dokumentację zapisaną na nośniku cyfrowym (całość w formacie pdf). 28.Dokumentacja zostanie uznana za przekazaną Zamawiającemu po jej zatwierdzeniu przez Referat Spraw Komunalnych, Inwestycji i Obsługi Inwestora Urzędu Miasta i Gminy Swarzędz i podpisaniu protokołu zdawczo-odbiorczego. 29.Termin realizacji zadania upływa w dniu - zgodnie z zapisem SIWZ, do dnia tego konieczne jest uzyskanie pozwolenia na budowę. W cenie ofertowej należy uwzględnić koszty uzyskania wszystkich uzgodnień, decyzji i wykonania badań niezbędnych do prawidłowego i kompletnego opracowania dokumentacji projektowej oraz koszty pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji objętej dokumentacją projektową. Zamówienie do 206.000 EURO
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 19.000,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)Posiadają uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia. b)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: dysponują: co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji projektanta bez ograniczeń w specjalnościach: -drogowej (co najmniej 1 osoba), -mostowej (co najmniej 1 osoba), -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (co najmniej 1 osoba), -telekomunikacyjnych (co najmniej 1 osoba), -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (co najmniej 1 osoba). Wszystkie osoby muszą posiadać aktualną przynależnością do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa (załączyć kopie stosownych uprawnień i zaświadczeń dla każdego projektanta), dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia geodezyjne (załączyć kserokopię stosownych uprawnień), wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dotyczące projektowania w zakresie: - budowa lub przebudowa drogi o klasie technicznej Z lub wyższej, wraz z budową lub przebudową kanalizacji deszczowej o długości min. 1 km każda (każda referencja musi potwierdzać w/w zakres drogowy i kanalizacyjny), wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 usługi, odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia dotyczące projektowania w zakresie: - budowa i przebudowa obiektu mostowego. Wykonanie usług projektowych musi zostać potwierdzone referencjami, które potwierdzają zakres projektu, czas i miejsce wykonania oraz że usługi zostały wykonane należycie. c)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e)Załączą do oferty dokumenty zgodnie z Rozdziałem 3. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą, w skali spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda: 1.Wypełnionego i podpisanego DRUKU OFERTY (zgodnie z załączonym formularzem - ROZDZIAŁ 4); 2.Pełnomocnictwa dla jednego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Oświadczenia o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 1); 4.Upoważnienia do podpisania oferty - jeżeli nie wynika z załączonego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu, Zamawiający żąda: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 2.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM Nr 2); III. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: 1.Wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 4), oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 2.Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 3); 3.Pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 2, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował (zgodnie z ZAŁĄCZNIKIEM NR 5) 4.Dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, kwestię dokumentów składanych na potwierdzenie w/w faktów określa §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (DZ.U Nr. 87,poz. 605 z 2006r. i Dz.U. Nr.188, poz. 1155 z 2008r.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htt://bip.swarzedz.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach