Urząd Miejski w Policach ogłasza przetarg
- Adres: 72-010 Police, ul. Stefana Batorego 3
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 4311830 , fax. 91 4311832
- Data zamieszczenia: 2010-08-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Policach
ul. Stefana Batorego 3 3
72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 4311830, fax. 91 4311832
REGON: 81168539000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.police.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opracowanie projektu budowlano -wykonawczego kanalizacji sanitarnej i deszczowej w m. Tanowo i Witorza gm. Police. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie projektu budowlano-wykonawczego kanalizacji sanitarnej i deszczowej w miejscowości Tanowo i Witorza gm. Police. 2. Zadanie obejmuje opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej (kolektory), kanały i przykanaliki, przepompownie ścieków, odtworzenie nawierzchni dróg wraz z częścią kosztową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Odprowadzenie ścieków z m. Tanowo i Witorza rurociągiem tłocznym do studzienki rozprężnej nr 19 w m. Trzeszczyn wg projektu wymienionego w pkt 3 ppkt b. 3.Tereny objęte do opracowania projektów budowy sieci zawiera załączona do SIWZ mapa poglądowa (załącznik nr 5) 4. Zamawiający udostępni Wykonawcy przedmiotu umowy posiadane dokumentacje: a) opracowanie projektowe MOSBAU Biuro Projektów Ochrony Środowiska w Szczecinie dotyczące: Budowy kanalizacji ściekowej w miejscowości TANOWO i WITORZA z 2005 roku (opracowanie obejmuje kanalizację sanitarną części miejscowości Tanowo i Witorza - załącznik nr 5) b) opracowanie projektowe MOSBAU Biuro Projektów Ochrony Środowiska w Szczecinie dotyczące: Odprowadzenie ścieków i wód opadowych z rejonu ul. Tanowskiej w Policach oraz m TRZESZCZYN z 2005 roku. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: a) wykona aktualne wtórniki map sytuacyjno-wysokościowych wraz z wykazem badania stanu władania działkami w granicach opracowania oraz działkami sąsiadującymi z inwestycją, b) dokona wstępnego uzgodnienia tras kolektorów sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej z administratorami cieków wodnych, urządzeń i uzbrojenia terenu znajdujących się w obszarze projektowanych sieci tj.: Regionalnym Zarządem Gospodarki Wodnej, Powiatowym Zarządem Dróg, Telekomunikacją Polską SA, Wielkopolską Spółką Gazownictwa Oddział Zakład Gazowniczy w Szczecinie, Urzędem Miejskim w Policach, c) dokona uzgodnień przebiegu tras kolektorów sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej z Zachodniopomorskim Zarządem Dróg Wojewódzkich w Koszalinie (droga wojewódzka nr 115 w Tanowie - ul. Szczecińska) d) opracuje dokumentację geologiczno - inżynierską dla kolektorów sieci i przepompowni ścieków z określeniem warunków gruntowo - wodnych, e) dokona ostatecznego ustalenia tras kolektorów sieci oraz lokalizacji obiektów z nimi związanych takich jak: przepompownie ścieków, miejsca przejść pod ciekami, drogami itp., f) wykona wstępne projekty podziału nieruchomości pod przepompownie, g) wykona obliczenia bilansu ścieków i dokona sprawdzenia wydajności przepompowni ścieków PTr 1 i PTr 2 oraz przepustowości rurociągów tłocznych z tych przepompowni, zlokalizowanych w m. Trzeszczyn - wg projektu wymienionego w pkt 3 ppkt b, h) określi zapotrzebowanie na energię elektryczną i uzyska warunki zasilania elektrycznego dla przepompowni ścieków, i) dokona uzgodnień oraz uzyska zgody na wejście w teren od administratorów obiektów i urządzeń oraz właścicieli działek, j) dokona uzgodnienia rozwiązań projektowych kolektorów, przepompowni oraz systemu monitoringu z administratorem kanalizacji tj. Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Policach , ul. Grzybowa 50, k) wykona wszystkie opracowania pomocnicze niezbędne dla uzyskania zgód na wykonanie sieci oraz uzyska wszelkie uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę, l) wystąpi i uzyska decyzje o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego w Wydziale Urbanistyki i Architektury tutejszego Urzędu, m) uzyska decyzje o środowiskowych uwarunkowaniach budowy wyżej wym. kanalizacji sanitarnej i deszczowej, n) opracuje raport o oddziaływaniu inwestycji na środowisko, jeżeli takie będzie wymagane, o) uzyska decyzję o pozwoleniu wodno-prawnym (wykonanie operatu wodno-prawnego), p) uzyska uzgodnienia w zakresie uwarunkowań archeologicznych, q) opracuje projekty wykonawcze sieci i urządzeń kolektorów sanitarnych i deszczowych oraz obiektów towarzyszących w branży technologicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, akpia i drogowej, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 2007 roku - Prawo budowlane (t.j. Dz. U.06.156.1118 z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.03.120.1133) wraz z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji oraz oświadczeniem projektanta, a także sprawdzającego, o sporządzeniu projektu budowlanego, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej r) opracuje projekty wykonawcze zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz.U.04.202.2027 z późniejszymi zmianami), wraz z kompletem wymaganych uzgodnień, opinii i decyzji, s) opracuje projekty budowlane dopływów (przykanaliki) do działek przyległych, zakończonych na granicy nieruchomości, a ich układ wysokościowy zaprojektuje w powiązaniu z przyszłym układem wysokościowym przyłączy kanalizacyjnych. Dokumentację projektową należy wykonać po 6 egzemplarzy w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD), w formie plików zapisanych w formacie PDF. t) opracuje przedmiar robót oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r.(Dz.U.04.220.2027) w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz programu funkcjonalno- użytkowego, Specyfikację techniczną i przedmiary robót należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD), w oryginale a także dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF. u) opracuje kosztorysy inwestorskie zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz.U.04.130.1389), Dokumentację kosztorysową należy wykonać w 2 egzemplarzach w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej (płyta CD), w wersji oryginalnej a także dodatkowo w formie plików zapisanych w formacie PDF. v) opracuje wniosek wraz z niezbędnymi materiałami pozwalającymi na uzyskanie przez Wykonawcę odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych określonych Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999r. (Dz.U.99.43.430) - w przypadku lokalizacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej w jezdni, w) opracuje informację dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (w przypadku, gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów), x) Wystąpi i uzyska w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzji administracyjnych i wszelkich uzgodnień, warunków technicznych, pozwoleń na budowę, oświadczeń dla wykonania niniejszego zamówienia. y) Jeżeli w trakcie opracowywania projektów nastąpi zmiana wyżej wym. przepisów lub wejdą w życie nowe regulacje prawne, należy uwzględnić przy realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem odpowiednich wniosków wraz z załącznikami ponosi w całości Wykonawca 4. Wykonawca realizuje zamówienie na podstawie pełnomocnictwa do działania w imieniu i na rzecz Gminy Police - do załatwiania wszelkich spraw związanych z niniejszym zamówieniem, w tym wystąpienia wszelkich wymaganych prawem decyzji, uzgodnień, opinii i pozwoleń, niezbędne do opracowania wyżej wym. projektu. 5. Zaleca się, aby Wykonawca przed sporządzeniem oferty dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Koszt dokonania wizji lokalnej terenu budowy ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca w trakcie prac projektowych jest zobowiązany informować Zamawiającego o stopniu zaawansowania prac oraz proponowanych rozwiązań projektowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do oceny, korekty i akceptacji proponowanych rozwiązań w trakcie prowadzonych prac projektowych. 7. Złożony przez Wykonawcę projekt (zakres i forma ) musi spełniać wszelkie formalne i faktyczne wymagania niezbędne do ogłoszenia przetargu a następnie do rozpoczęcia robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713222003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaniu wadium nie jest pobierane.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.police.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- EZ-ZPS-10/2016 - Modernizacja 17 sztuk studni głębinowych - wymiana obudów wraz z wymianą sterowania i falownikami na Ujęciu Wody w Stargardzie.
Dodano: 2016-04-15 - Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami w miejscowości Sosnówko, sieci wodociągowej rozdzielczej na odcinku Łosośnica - Łosośniczka z przyłączami w miejscowości Łosośniczka oraz sieci wodociągowej na odcinku Łabuń Mały - Potuliny w Gminie Resko
Dodano: 2015-11-25 - Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci wodociągowej rozdzielczej z przyłączami w miejscowości Sosnówko, sieci wodociągowej rozdzielczej na odcinku Łosośnica - Łosośniczka z przyłączami w miejscowości Łosośniczka oraz sieci wodociągowej na odcinku Łabuń Mały - Potuliny w Gminie Resko
Dodano: 2015-11-06 - Budowa podłączeń budynków do zbiorczego systemu kanalizacyjnego w gminie Barwice w formie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2012-07-11 - Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Ługowina, Smólsko, Prusim
Dodano: 2011-09-26 - Projekt budowlano - wykonawczy remontu instalacji zimnej i cieplnej wody w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2011-06-06 - Wykonanie projektu budowlano - wykonawczego sieci wodociągowej rozdzielczej wraz z przyłączami w miejscowości Policko, Gmina Resko
Dodano: 2011-01-05 - Wykonanie projektu budowlanego sieci rozdzielczej wodociągowej w rejonie ulic Gałczyńskiego, Zielonej i Ogrodowej w Mielnie.
Dodano: 2010-10-14 - Wykonanie projektu budowlanego fragmentów sieci rozdzielczych wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w ul. Ogrodowej i Jantarowej w miejscowości Unieście, gmina Mielno
Dodano: 2010-10-13 - Wykonanie projektu budowlanego fragmentów sieci rozdzielczych wodociągowych i kanalizacji sanitarnej w miejscowości Gąski, gmina Mielno
Dodano: 2010-05-04