Przetargi.pl
OPRACOWANIE PROJEKTÓW KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DLA GMIN CZARNA DĄBRÓWKA, LIPNICA, MIASTKO (OBSZAR WIEJSKI), PARCHOWO, STUDZIENICE I TRZEBIELINO

Powiat Bytowski ogłasza przetarg

  • Adres: 77-100 Bytów, Ul. 1-go Maja 15
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 059 822 80 00 , fax. 059 822 80 01
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Bytowski
    Ul. 1-go Maja 15 15
    77-100 Bytów, woj. pomorskie
    tel. 059 822 80 00, fax. 059 822 80 01
    REGON: 77097970800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbytowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE PROJEKTÓW KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DLA GMIN CZARNA DĄBRÓWKA, LIPNICA, MIASTKO (OBSZAR WIEJSKI), PARCHOWO, STUDZIENICE I TRZEBIELINO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje OPRACOWANIE PROJEKTÓW KOMPLEKSOWEJ MODERNIZACJI EWIDENCJI GRUNTÓW, BUDYNKÓW I LOKALI DLA POTRZEB POWIATOWEGO ZASOBU GEODEZYJNEGO I KARTOGRAFICZNEGO DLA GMIN CZARNA DĄBRÓWKA, LIPNICA, MIASTKO (OBSZAR WIEJSKI), PARCHOWO, STUDZIENICE I TRZEBIELINO. Zamawiający przewiduje etapowanie (podział na 2 etapy) każdej części zamówienia. Zakresy etapów ujęto w pkt 6 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykonanie ETAPU 1 poszczególnych części ustalone zostaje na 30 dni od dnia zawarcia umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713532009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy spełniają określone przez Zamawiającego warunki tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tzn: a) przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, b) przedstawią aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne oraz społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) przedstawią aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 ustawy; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: a) przedstawią wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj.: przedstawią wykaz co najmniej czterech osób (w tym kierownika roboty i 3 wykonawców prac) uczestniczących w wykonaniu zamówienia; kierownik roboty musi posiadać przewidziane przepisami prawa uprawnienia do samodzielnego wykonywania prac z zakresu geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, a także rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych; b) przedstawią wykaz zrealizowanych co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzonych przez właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że co najmniej 3 projekty modernizacji zostały uzgodnione przez wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz zatwierdzone przez starostę, oraz załączą kopie dokumentów potwierdzających wykonane usługi. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymienionych w pkt. 9 specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. przedstawią wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności tj.: przedstawią wykaz co najmniej czterech osób (w tym kierownika roboty i 3 wykonawców prac) uczestniczących w wykonaniu zamówienia; kierownik roboty musi posiadać przewidziane przepisami prawa uprawnienia do samodzielnego wykonywania prac z zakresu geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne, a także rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych. Do informacji należy dołączyć kopie uprawnień. 6. przedstawią wykaz zrealizowanych co najmniej 3 usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, potwierdzonych przez właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że co najmniej 3 projekty modernizacji zostały uzgodnione przez wojewódzkiego inspektora nadzoru geodezyjnego i kartograficznego oraz zatwierdzone przez starostę, oraz załączą kopie dokumentów potwierdzających wykonane usługi.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiatbytowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach