Przetargi.pl
Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych z częścią kosztową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji, z podziałem na 3 części

Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-368 Łódź, ul. Piotrkowska 190
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6649100 , fax. 042 6649102
  • Data zamieszczenia: 2013-03-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
    ul. Piotrkowska 190 190
    90-368 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6649100, fax. 042 6649102
    REGON: 10007730100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych z częścią kosztową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji, z podziałem na 3 części
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia dla poszczególnych części jest: Część 1: Usługa opracowania projektów budowlanych wykonawczych, z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i opinii, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, wraz z częścią kosztową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji: a) Przebudowa przyłącza wodociągowego w ul. Broniewskiego 97/99 (przyłącze z PEHD, L=43 m DN 110 mm, likwidacja istniejącego przyłącza azbestocementowego ? 80 L= 45,4 m), realizacja nowego przyłącza z podłączeniem do sieci wodociągowej w ul. Broniewskiego, b) Przebudowa przyłącza kanalizacyjnego w ul. Broniewskiego 97/99 (L=53,3 m, DN 160 mm, PCV) - likwidacja istniejącego przyłącza podłączonego do kanału JI 0,60X1,10 m w ul. Anczyca, realizacja nowego przyłącza z podłączeniem do sieci kanalizacyjnej w ul. Broniewskiego. Część 2: Usługa opracowania projektów budowlanych wykonawczych, z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i opinii, w tym uzyskanie pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych wraz z częścią kosztową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji: a) Modernizacja punktu pomiarowego nr 115 (wymiana szafy pomiarowej, sterownika i urządzeń transmisji danych oraz instalacja urządzeń przepływu dwukierunkowego z włączeniem do sterowania), w rejonie Al. Włókniarzy i ul. Lutomierskiej; b) Modernizacja punktu pomiarowego nr 114 wraz z zasilaniem energetycznym (modernizacja: wymiana szafy pomiarowej, sterownika i urządzeń transmisji danych oraz instalacja urządzeń przepływu dwukierunkowego z włączeniem do sterownika, zasilanie: budowa linii kablowej zasilającej pkt 114 Al. Jana Pawła II/Mickiewicza); c) Modernizacja rozdzielni głównej n.n. wraz z tablicą synoptyczną w przepompowni wody Widzew-Wschód oraz doposażenie obwodów AKPiA w urządzenia ochrony przeciwprzepięciowej (modernizacja rozdzielni RG n.n. i tablicy synoptycznej: demontaż istniejącej rozdzielni, montaż rozdzielni dwusekcyjnej, demontaż istniejącej tablicy, montaż tablicy mozaikowej, roboty budowlane; montaż urządzeń ochrony przeciwprzepięciowej); d) Modernizacja pompowni tyrystorowej dla Tomaszowa Mazowieckiego (demontaż i likwidacja kaskady tyrystorowej wraz z pompami, montaż nowych agregatów pompowych sterowanych falownikami, modernizacja zasilania i sterowania; e) Wyposażenie technologiczne, energetyka, automatyka oraz plac manewrowy dla studni nr 4 w Bronisławowie (w zakresie technologii: zakup podwodnego agregatu pompowego, kolumny tłocznej, przepustnicy międzykołnierzowej głównej i odpowietrzającej, klapy zwrotnej, przepływomierza elektromagnetycznego i armatury, roboty montażowe; roboty elektryczne: montaż szafy zasilająco-sterowniczej w pobliżu studni nr 4, montaż baterii kondensatorów wraz z okablowaniem w istniejącej stacji, wyposażenie głównej szafy sterowniczej w sterowni pompowni w dodatkowy układ sterowania, instalacja oprogramowania i włączenie w system wizualizacji, wymiana transformatorów 6,3/04Kv 400kVA - 2 szt. Rozruch systemu, w zakresie placu manewrowego: wykonanie zjazdu z drogi gminnej, utwardzenie płytami drogowymi placu manewrowego wokół studni, montaż bramy dwuskrzydłowej w istniejącym ogrodzeniu zewnętrznym). Część 3: Usługa opracowania projektów budowlanych wykonawczych, z uzyskaniem niezbędnych uzgodnień i opinii, w tym uzyskanie decyzji zatwierdzającej projekt prac geologicznych oraz pozwolenia na budowę / zgłoszenie zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych, wraz z częścią kosztową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz pełnieniem nadzoru autorskiego dla inwestycji: Modernizacja dolnokredowych studni głębinowych wodociągu Dąbrowa - studnia nr 1 ujęcie Dąbrowa (odwiercenie nowego otworu studziennego, likwidacja starego otworu, budowa obudowy studni, układu technologicznego i elektrycznego oraz zagospodarowaniem terenu wokół studni) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 10 do SIWZ (odpowiednio dla części: w Załączniku 10a - dla części 1, w Załączniku 10b - dla części 2, w Załączniku 10c - dla części 3). Wymagania techniczne Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o. o. w Łodzi znajdują się w Załączniku 11 do SIWZ (odpowiednio dla części: w Załączniku 11a - dla części 1, w Załączniku 11b - dla części 2, w Załączniku 11c - dla części 3). Szczegółowe zasady pełnienia nadzoru autorskiego reguluje Załącznik nr 9 do SIWZ - Wzór umowy (odpowiednio dla części: Załącznik 9a - dla części 1, Załącznik 9b - dla części 2, Załącznik 9c - dla części 3) oraz Załącznik nr 3 do Wzoru umowy (Zasady pełnienia nadzoru autorskiego)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: Dla części 1: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. Dla części 2: 7.500,00 PLN. Dla części 3: 4.500,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: a. pieniądzu; b. poręczeniach bankowych; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych. 3. W przypadku składania wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być bezwarunkowa, nieodwołalna i płatna na pierwsze pisemne żądania Zamawiającego, musi być wykonalna na terytorium Rzeczpospolitej Polski, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać minimum elementy: a. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancję) oraz wskazanie ich siedzib. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nazwy wszystkich członków podmiotu wspólnego z zaznaczeniem, że działają oni jako podmiot wspólny, np. poprzez następujący zapis:- Zostaliśmy poinformowania, że w związku z organizowanym przez Państwa postępowaniem o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest (nazwa zadania), w którym na mocy swojej oferty uczestniczą: - tu należy wymienić wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia - zwani łącznie Wykonawcą, wymagane jest wniesienie wadium w wysokości b. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją; c. kwotę gwarancji; d. termin ważności gwarancji -nie krótszy niż termin związania ofertą-; e. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: i. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; ii. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; iii. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; f. zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 15 ust. 3 i 4 Regulaminu Sektorowego nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 8 ust. 1 Regulaminu Sektorowego lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia, poręczenie musi być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i musi zawierać następujące elementy: a. wskazanie podmiotu, za który poręczyciel dokonuje poręczenie. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zaleca się w treści poręczenia, jako Wykonawcę -podmiot, za który poręczyciel dokonuje poręczenia) wskazać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - w sposób analogiczny jak opisany przykładowo powyżej w pkt 3.a.; b. precyzyjne wskazanie zobowiązania będącego przedmiotem poręczenia; c. kwotę, do wysokości której poręczyciel będzie zobowiązany; d. wskazanie terminu, z którego upływem wygasa zobowiązanie, przy czym poręczenie o charakterze terminowym nie może zostać odwołane. 5. Zamawiający przypomina, iż niniejsze postępianie prowadzone jest na podstawie Regulaminu Sektorowego a nie ustawy prawo zamówień publicznych. W związku z czym jeżeli w treści dokumentów wadialnych będzie odniesienie do ustawy prawo zamówień publicznych Zamawiający ich nie uzna i oferta nie będzie w sposób właściwy zabezpieczona wadium. 6. Na dokumencie potwierdzającym wniesienie wadium powinna być zawarta minimum informacja w postaci zapisu Dotyczy -tytuł zamówienia- 7. Miejsce i sposób wniesienia wadium: a. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany przez Zamawiającego rachunek bankowy: 35 1060 0076 0000 3310 0019 3507. Do oferty zaleca się dołączyć kopię polecenia przelewu. b. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w sekretariacie, w siedzibie Zamawiającego w godzinach 8.00-16.00, a do oferty dołączyć kopię dokumentu wadium. 8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek wskazany przez Zamawiającego dokona przeksięgowania kwoty na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 9. Wadium składane przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia może być wniesione przez jednego z Wykonawców wchodzących w skład podmiotu wspólnego ale w imieniu wszystkich członków podmiotu wspólnego (wszyscy członkowie wchodzący w skład podmiotu wspólnego powinni być wymienieni). 10. Zwrot wadium następuje niezwłocznie jeżeli upłynął termin związania ofertą, po zawarciu umowy lub unieważnieniu postępowania. 11. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, który został wykluczony z postępowania, lub którego oferta została odrzucona. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym były one przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający oświadcza, że zatrzymanie wadium wraz z odsetkami nastąpi, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 14. Zamawiający może zatrzymać wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 15 ust. 3 Regulaminu Sektorowego nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 8 Regulaminu Sektorowego lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach