Przetargi.pl
Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji w ramach realizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej na obszarze powiatu rawickiego

Powiatowy Zarząd Dróg ogłasza przetarg

  • Adres: 63-900 Rawicz, ul. Podmiejska 10
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 065 5453474
  • Data zamieszczenia: 2016-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg
    ul. Podmiejska 10 10
    63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie
    tel. 065 5453474
    REGON: 41110357800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji w ramach realizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej na obszarze powiatu rawickiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego dla zadania pn. Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji w ramach realizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej na obszarze powiatu rawickiego. Zakres prac obejmuje opracowanie Programu Funkcjonalno-Użytkowego, dla zadania pn. Budowa infrastruktury rowerowej jako alternatywny sposób komunikacji w ramach realizacji Planu Gospodarki Niskoemisyjnej na obszarze powiatu rawickiego. Projekt będzie realizowany w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, Osi Priorytetowej 3. Energia, Działania 3.3. Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska, Poddziałania 3.3.1. Inwestycje w obszarze transportu miejskiego. Zadanie obejmować będzie budowę ciągu pieszo-rowerowego na odcinku około 18 km od miejscowości Rawicz do miejscowości Osiek, w ciągu drogi powiatowej nr 5484P Rawicz - Dubin, oraz dostosowanie istniejącej infrastruktury do ruchu rowerowego w miejscowości Rawicz na odcinku ok. 4 km (na odcinku od skrzyżowania ulic: Wały Powstańców Wlkp. - ul. 17-Stycznia - ul. Kamińskiego w Rawiczu, poprzez ulice: 17-Stycznia, Rynek, ul. Wojska Polskiego, ul. Piłsudskiego, Alejka Dworcowa, ul. Dworcowa - PKP). W ramach Projektu pobudowany zostanie parking na 40 miejsc postojowych na działce nr ewid. gruntu 913/1 w Rawiczu, nastąpi wymiana istniejących lamp (zgodnie z załączonym audytem energetycznym), postawione zostaną 4 lampy na nowym parkingu. Do zadań projektanta należeć będzie także zaprojektowanie miejsc na wiaty na rowery i infokioski, które usytuowane będą na działkach: 136/6 (Rawicz), oraz na działce 913/1. Szczegółowy opis zakresu prac do wykonania zawarto w załącznikach. Program Funkcjonalno-Użytkowy należy opracować zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). Celem opracowania jest precyzyjne ustalenie wymagań Zamawiającego, odnośnie pełnego zakresu prac projektowych, a także zakresu niezbędnej dokumentacji formalnoprawnej i robót budowlanych. Ponadto PFU stanowić będzie podstawę kalkulacji kosztów całego przedsięwzięcia i przygotowanie oferty cenowej przez potencjalnych Wykonawców prac projektowych i robót budowlanych. Program funkcjonalno-użytkowy ma służyć do przeprowadzenia postępowania przetargowego, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych, w celu wyłonienia Wykonawcy zamówienia na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych. Wykonawca odpowiedzialny będzie za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do aktualizacji opisu przedmiotu zamówienia i jego wartości szacunkowej w przypadku ich dezaktualizacji przed terminem ogłoszenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego zaprojektowania i wykonania robót budowlanych. Do obowiązków Wykonawcy należy rozwiązywanie problemów wynikłych w trakcie prowadzenia przez Zamawiającego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w tym udzielanie wyjaśnień do SIWZ i ewentualne dokonanie uszczegółowienia programu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do powołania osoby ze strony Wykonawcy jako biegłego. Jeżeli zajdzie taka konieczność Wykonawca jest zobowiązany do stawienia się w siedzibie Zamawiającego w dniu następującym po dniu, w którym nastąpiło wezwanie. W przypadku kiedy w toku realizacji inwestycji nastąpi konieczność zmiany programu funkcjonalno-użytkowego Wykonawca zobowiązany będzie do naniesienia stosownych zmian w cenie oferty w terminie wskazanym przez Zamawiającego. Program funkcjonalno-użytkowy musi być opracowany przez osoby/zespół specjalistów, które/którzy posiadają odpowiednie uprawnienia wymagane przez Ustawę Prawo budowlane lub inne obowiązujące akty prawne. Obowiązkiem Wykonawcy PFU będzie wskazanie w programie funkcjonalno użytkowym, takich rozwiązań, które zapewnią późniejszą prawidłową realizację inwestycji przy zachowaniu parametrów technicznych drogi, zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności przestrzegać warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie - określonych w rozporządzeniu Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. (Dz. U. nr 43, poz. 430 ze zmianami). Wykonawca przygotuje na podstawie PFU zbiorcze zestawienie kosztów planowanej inwestycji zgodnie z wytycznymi zawartymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym. Integralną część opisu przedmiotu zamówienia stanowią m.in.: 1) projekt budowlano-wykonawczy na rozbudowę drogi powiatowej nr 5484P Rawicz - Dubin na odcinku Rawicz - Osiek w zakresie ciągu pieszo-rowerowego, będący załącznikiem do niniejszej specyfikacji, 2) koncepcja przebiegu ciągu pieszo-rowerowego w miejscowości Rawicz, stanowiąca załącznik do niniejszej specyfikacji, będąca załącznikiem do niniejszej specyfikacji, 3) wykaz działek obejmujących zakres Projektu, będący załącznikiem do niniejszej specyfikacji, 4) audyt energetyczny, będący załącznikiem do niniejszej specyfikacji. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert równoważnych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713230008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną