Przetargi.pl
Opracowanie planu urządzenia lasu wraz z Programem ochrony przyrody i Prognozą oddziaływania planu na środowisko- dla lasów Urzędu Morskiego w Szczecinie, położonych w pasie technicznym wybrzeża morskiego i morskich wód wewnętrznych, na lata 2013-2022, wraz z aktualizacją granic

Urząd Morski w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-207 Szczecin, pl. Stefana Batorego 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4403423, 4403523 , fax. 091 4403441
  • Data zamieszczenia: 2013-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Morski w Szczecinie
    pl. Stefana Batorego 4 4
    70-207 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4403423, 4403523, fax. 091 4403441
    REGON: 00014501700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ums.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie planu urządzenia lasu wraz z Programem ochrony przyrody i Prognozą oddziaływania planu na środowisko- dla lasów Urzędu Morskiego w Szczecinie, położonych w pasie technicznym wybrzeża morskiego i morskich wód wewnętrznych, na lata 2013-2022, wraz z aktualizacją granic
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu planu urządzenia lasu dla Lasów Pasa technicznego Urzędu Morskiego w Szczecinie wraz z Prognozą oddziaływania tego planu na środowisko, według stanu na dzień 1 stycznia 2013 r. 2. Szczegółowy zakres prac, jakie w ramach przedmiotu zamówienia ma wykonać Wykonawca zawarty jest w Instrukcji Urządzania Lasu stanowiącej załącznik do Zarządzenia nr 55 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 21 listopada 2011 r. w sprawie Instrukcji Urządzania Lasu oraz zadań szczegółowych zapisanych w Załączniku nr 11 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) oznaczony jest kodami: 77231900 - 7 Usługi sektorowego planowania lasu, 77231400 - 2 Usługi oceny zasobów leśnych, 90711400 - 8 Usługi oceny oddziaływania na środowisko innych niż powodowanych przez branże budowlaną. 4. Sporządzenie projektu planu urządzenia lasu musi być wykonane zgodnie z: a) ustawą z dnia 28 września 1991r. o lasach (tekst jedn.. Dz. U. z 2011r. Nr 12, poz. 59 z późn., zm.), b) rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 listopada 2012r. w sprawie szczegółowych warunków i trybu sporządzania planu urządzenia lasu, uproszczonego planu urządzenia lasu oraz inwentaryzacji stanu lasu (Dz. U. 2012 r., poz.1302), c) ustawą z dnia 3 października 2008r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2008r. Nr 199, poz. 1227 z późn. zm.), d) pismem Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska (zn.spr.: WOOŚ-OSZP.411.69.2012.AM z dnia 30.03.2012r.). Pismo stanowi Załącznik nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, e) opinią sanitarną Państwowego Wojewódzkiego Inspektora Sanitarnego (zn. spr.: NNZ.9022.2.7.2012 z dnia 23.03.2012r. dla Lasów Ochronnych Urzędu Morskiego w Szczecinie na lata 2012-2022). Opinia stanowi Załącznik nr 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, f) obowiązującymi w Państwowym Gospodarstwie Leśnym Lasy Państwowe instrukcjami, zasadami i przepisami szczegółowymi (w tym ustaleniami Komisji Założeń Planu, Narady Techniczno-Gospodarczej, Komisji Projektu Planu, ustaleniami z narad roboczych), a w szczególności Zasadami Hodowli Lasu i Instrukcją Ochrony Lasu, 4.1. Wytyczne w sprawie wykonania, kontroli i odbioru przedmiotu zamówienia: a) Leśna Mapa Numeryczna musi zostać zaktualizowana zgodnie ze Standardem Leśnej Mapy Numerycznej z uwzględnieniem zmian wynikających z weryfikacji granic wydzieleń w oparciu o prace terenowe oraz w oparciu o pozyskaną ortofotomapę. Zdjęcia na podstawie których została wykonana ortofotomapa nie mogą być starsze niż 3 lata, licząc od dnia rozpoczęcia prac terenowych, b) Przy aktualizacji LMN należy wykorzystać wszelkie dostępne materiały geodezyjne, ewidencyjne i zdjęciowe znajdujące się w zasobach powszechnej ewidencji gruntów oraz Centralnego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej (koszt pozyskania materiałów ponosi wykonawca), 1.Formaty przekazywanych materiałów: a. dla wersji aktywnej shp; dwg b. dla wersji pasywnej GeoTIFF; PDF 2. układ współrzędnych jak w Ośrodkach Dokumentacji Geodezyjnej, a jeśli jest inny, niż PUWG 2000, to należy przejść na niego 3. skala podstawowa 1:2000 4. krój arkuszy 1:2000 i 1:5000 5. materiały pozyskiwane z Ośrodków Dok. Geod. część graficzna i część opisowa c) Wszelkie materiały, które powstaną w wyniku realizacji przedmiotu zamówienia stanowić będą własność Urzędu Morskiego w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz. U. z 2006r. Nr 90, poz. 631 z późn. zm.), d) Potrzebne do sporządzania planu urządzenia lasu dane i programy komputerowe stanowiące własność Urzędu Morskiego będą udostępnione wykonawcy na zasadach określonych, e) Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonanie części zamówienia f) Podstawą do wystawienia faktury za wykonaną przez Wykonawcę usługę jest protokół końcowej kontroli i odbioru robót. g) Powierzchnia lasów pasa technicznego określona na dzień 31.12.2012 r. zamieszczona jest w protokole KZP, który stanowi Załącznik nr 11 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia h) Powierzchnia lasów może się zwiększyć zmniejszyć o 20 ha co może być wynikiem weryfikacji ewidencji gruntów, obrotu nieruchomościami (zamian, kupna sprzedaży), przeniesienia lub wygaszenia zarządu w trakcie wykonywania prac urządzeniowych, co jednak pozostanie bez wpływu na wysokość wynagrodzenia, Opis materiałów, które Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: a)wydruki opisów taksacyjnych dla obrębów - w formacie A4 (układ poziomy), twarda okładka, opis nadruk - po 2 egz. (z przeznaczeniem dla IOW i OOW), b)wydruk opisania ogólnego (elaboratu) - w formacie A4, twarda okładka, opis - nadruk - 3 egz. (z przeznaczeniem dla IOW - 1egz. I OOW - 2 egz.); egzemplarze będą zawierały kieszeń z kompletem wymaganych instrukcyjnie map tematycznych. Należy przygotować elaborat 2 egz. (bez kieszeni) wraz z mapami dla RDOŚ i PWIS oraz nagrać na płycie CD, c)należy przygotować skrót elaboratu wraz z mapami na NTG dla RDOŚ i PWIS. d)wydruk wykazów projektowanych cięć dla obrębów- w formacie A4 (układ poziomy), twarda okładka - po 2 szt. (z przeznaczeniem dla IOW i OOW). Wydruk tabel obrębowych jako zał. do zatwierdzenia projektu PUL dla DGLP (szt.1) e)wydruki materiałów kartograficznych: wydruki map gospodarczych w skali 1:5000- w formacie A1 - 2 egz. (z przeznaczeniem dla Inspektoratu Ochrony Wybrzeża), wydruki map przeglądowych dla obrębów leśnych w skali 1:20000 i map sytuacyjnych dla IOW w skali 1:50000 - w sytuacji, złożone do formatu A4, mapy przeglądowe drzewostanów i projektowanych cięć rębnych przeznaczone dla IOW, Mapa przeglądowa cięć rębnych - oprócz wymogów oraz szczegółów określonych dla map przeglądowych w Instrukcji technicznej sporządzania i wydruku map leśnych (tom 3. Instrukcji urządzania lasu) - powinna zawierać informację zgodnie z ustaleniami KZP. f)program ochrony przyrody - wydruk w formacie A4 (układ pionowy), twarda okładka, z dołączoną (w kieszeni okładki) mapą sytuacyjno - przeglądową walorów przyrodniczo kulturowych obwodów w skali 1:50000 - 3 egz. (z przeznaczeniem dla UMS, RDOŚ, PWIS). g)należy przygotować na NTG - POP wraz z niezbędnymi mapami dla RDOŚ i PWIS (wydruk i płyta CD). h)wersje elektroniczne opracowanych materiałów - nagrane na nośnik optyczny wersje opisu ogólnego - elaborat, programu ochrony przyrody, prognozy. Zgodnie z ustaleniami KZP. i)wykonanie charakterystyki stanu lasu według gatunków panujących (wg § 119 IUL). j)materiały dla OOW ( zgodnie z ustaleniami KZP): część opisowa - oprawiona w twarde okładki, w formacie A4, w układzie poziomym - zawierająca: wyciąg z opisania ogólnego IOW (elaboratu) wyciąg z Programu ochrony Przyrody opis taksacyjny lasu dotyczący danego OOW wykaz projektowanych cięć rębnych z podziałem na lata dotyczący danego OOW, wykaz projektowanych cięć przedrębnych dotyczący danego OOW, wykaz projektowanych zadań z hodowli lasu dotyczący danego OOW, część kartograficzna zawierająca: mapę gospodarczo - przeglądową drzewostanów dla zasięgu danego OOW podklejona na płótnie w skali 1:10000 - wykonana w sytuacji, złożona do formatu A4, mapę gospodarczo - przeglądową cięć rębnych i gruntów do zalesienia dla zasięgu danego OOW podklejona na płótnie w skali 1:10000 - wykonana w sytuacji, złożona do formatu A4. Dla każdego OOW zostanie sporządzona następująca ilość egzemplarzy: część opisowa - 1 egz., mapa gospodarczo - przeglądowa drzewostanów podklejona na płótnie - 1 egz., mapa gospodarczo - przeglądowa cięć podklejona na płótnie - 1 egz. Materiały opisowe i kartograficzne do Strategicznej oceny oddziaływania Planu Urządzenia Lasu na środowisko i na obszar Natura 2000. Prognoza w formie opisowej wydruk (oprawiony z nadrukiem) - 3 egzemplarzy + plik tekstowy, mapa przeglądowa z naniesionymi stanowiskami oraz siedliskami gatunków ptaków chronionych oraz z załącznika I Dyrektywy Rady 79EWG z dnia 02 kwietnia 1979 r. (z późn. zmianami) w skali 1:20000 na obręby leśne - 3 egzemplarzy, mapa siedlisk przyrodniczych ( w tym punktowych) i stanowisk gatunków roślin wymienionych w załączniku I i II Dyrektywy Rady 92 43 EWG z dnia 21 maja 1992 r. w skali 1:20000 na obręby leśne 3egzemplarzy. należy przygotować na NTG - Prognozę wraz z mapami dla RDOŚ i PWIS (wydruk i płyta CD). Materiały opisowe i kartograficzne należy nagrać na nośnik optyczny (CD DVD) wszystkich w w kompozycji mapowych w formacie PDF, a opracowania tekstowe w źródłowym formacie edytowalnym oraz pliki PDF.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 772319007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000 PLN (słownie złotych : dziesięć tysięcy ), 2) Wadium może być wniesione w następujących formach, według wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Urzędu Morskiego w Szczecinie w Narodowym Banku Polskim O/O Szczecin Nr 06 1010 1599 0028 9913 9120 0000 ; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158. z późn. zm.). 3) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4) Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 5) Kserokopię wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty. W przypadku złożenia wadium w formie określonej w pkt 2) b-e do oferty należy załączyć kserokopię pokwitowania świadczącego o zdeponowaniu oryginałów dokumentów w kasie Urzędu. 6) Zamawiający dokona niezwłocznie zwrotu wadium : a) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 8, b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 7) Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9) Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana : a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ums.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach