Przetargi.pl
Opracowanie kompleksowych projektów budowlano – wykonawczych na budowę wodociągów w ul. Jachowicza, Sejmowej i Frezjowej oraz kanałów sanitarnych w ul. Kolumny, Łucji w Łodzi

Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 90-368 Łódź, Piotrkowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. +48426649100 , fax. +48426649102
  • Data zamieszczenia: 2017-09-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o.
    Piotrkowska 190
    90-368 Łódź, woj. łódzkie
    tel. +48426649100, fax. +48426649102
    REGON: 100077301
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie kompleksowych projektów budowlano – wykonawczych na budowę wodociągów w ul. Jachowicza, Sejmowej i Frezjowej oraz kanałów sanitarnych w ul. Kolumny, Łucji w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje następujące zadania: 1) opracowanie kompleksowych projektów budowlanych wykonawczych wraz z przedmiarem robót, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót umożliwiającą realizację inwestycji, zawierającą niezbędne do wykonania zadania dokumentacje branżowe, kosztorysy, uzgodnienia, decyzje oraz prawomocne pozwolenie na budowę (zwaną dalej na potrzeby niniejszego postępowania „dokumentacją projektową”), dla: a) Część 1 – „Opracowanie kompleksowych projektów budowlanych wykonawczych na budowę wodociągów w ulicach Jachowicza, Sejmowej i Frezjowej w Łodzi” z podziałem na zadania: Zadanie 1 – Budowa wodociągu w ul. Jachowicza na odcinku od istniejącego wodociągu w ul. Słowackiego do istniejącego wodociągu w ul. Podmiejskiej o długości ok.200m , Zadanie 2 – Budowa wodociągu w ul. Sejmowej na odcinku od istniejącego wodociągu na wysokości ul. Lokatorskiej do wysokości posesji nr 6 o długości ok. 60 m, wraz z likwidacją zdroju zlokalizowanego na wysokości posesji nr 4, Zadanie 3 – Budowa wodociągu w ul. Frezjowej na odcinku od istniejącego wodociągu na wysokości działki nr 238/2 do wysokości działki nr 238/21 o długości ok. 90 m. b) Część 2 – „Opracowanie kompleksowego projektu budowlanego wykonawczego na budowę kanału sanitarnego w ulicy Kolumny w Łodzi”: Zadanie 1 – Budowa kanału sanitarnego wraz z odejściami bocznymi w ul. Kolumny w Łodzi na odcinku istniejącego kanału sanitarnego na wysokości posesji nr 36a do wysokości posesji nr 121 o długości ok. 1161 m, c) Część 3 – „Opracowanie kompleksowego projektu budowlanego wykonawczego na budowę kanału sanitarnego w ulicy Łucji w Łodzi” Zadanie 1 – Budowa kanału sanitarnego wraz z odejściami bocznymi w ul. Łucji na odcinku od włączenia do istniejącego kanału sanitarnego na wysokości posesji nr 37 do wysokości posesji nr 31 o długości ok. 90 m, 2) sprawowanie nadzoru autorskiego nad zgodnością realizowanych inwestycji z dokumentacją projektową, na zasadach określonych we wzorze umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ (opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. w Łodzi). Szczegółowe zasady pełnienia nadzoru autorskiego reguluje załącznik nr 6 a/b do SIWZ (Wzór umowy)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71320000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: • Część 1 – 1 400,00 zł (słownie: jeden tysiąc czterysta złotych i 00/100 ) • Część 2 – 1 300,00 zł (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych i 00/100) • Część 3 –500,00 zł (słownie: pięćset złotych i 00/100) W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia należy wnieść wadium w wysokości odpowiadającej sumie wadiów dla tych części. 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 gwarancjach bankowych; 2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych 3. Zamawiający przypomina, iż niniejsze postępowanie prowadzone jest na podstawie Regulaminu Udzielania Zamówień Sektorowych przez ŁSI sp. z o.o., a nie ustawy Prawo zamówień publicznych. W związku z czym, jeżeli w treści dokumentów wadialnych będzie odniesienie do ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający ich nie uzna i oferta nie będzie w sposób właściwy zabezpieczona wadium. Szczegółowe informacje na temat wadium i zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarte są w Rozdziale 10 SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 418 000 euro. Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych w ŁSI sp. z o. o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym), który jest udostępniony na stronie internetowej Zamawiającego www.bip.lsi.net.pl. W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w III.5.1)1. ogłoszenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia swoich zasobów (o ile Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów) 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w odniesieniu do podmiotów udostępniających swoje zasoby (o ile Wykonawca będzie korzystał z takich zasobów);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach