Przetargi.pl
OPRACOWANIE KART EWIDENCYJNYCH ZABYTKÓW NIERUCHOMYCH

Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-063 Zielona Góra, ul. Kopernika 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 324 73 90, 324 74 11 , fax. 68 325 37 45
  • Data zamieszczenia: 2011-06-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Zielonej Górze
    ul. Kopernika 1 1
    65-063 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 324 73 90, 324 74 11, fax. 68 325 37 45
    REGON: 00610698100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lwkz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OPRACOWANIE KART EWIDENCYJNYCH ZABYTKÓW NIERUCHOMYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie 100 kompletów kart ewidencyjnych zabytków nieruchomych (tj. 200 kart jednostkowych) - układów urbanistycznych i ruralistycznych położonych na terenie województwa lubuskiego, dla obiektów wymienionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków, krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granicę niezgodnie z prawem (Dz. U. Nr 113, poz. 661) - wzór karty ewidencyjnej według załącznika nr 2 rozporządzenia. 3. Karty ewidencyjne zabytków nieruchomych należy wykonać zgodnie ze wzorem karty ewidencyjnej zabytków nieruchomych, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Karty ewidencyjne zabytków nieruchomych powinny być sporządzone na białym kartonie o gramaturze co najmniej 250 g/m2, w formacie: karta podstawowa - A3 lub minimalnie większa (złożona do formatu A4), wkładki - A4. 5. Karty ewidencyjne zabytków nieruchomych powinny być wykonane w dwóch identycznych egzemplarzach dla każdego obiektu. 6. Kolorowe odbitki fotograficzne do karty w formacie od 7x10 cm do 9x13 cm, należy wykonać na błyszczącym papierze fotograficznym (nie dopuszcza się drukowania zdjęcia bezpośrednio na karcie, bez względu na technikę jego wykonania - cyfrową czy analogową). Zdjęcia należy przyklejać do karty przy pomocy taśmy dwustronnie klejącej. 7. Wkładki należy wykorzystywać dwustronnie, przy czym jedna wkładka to jeden załącznik. 8. Kartę ewidencyjną zabytków nieruchomych wraz z załącznikami należy umieścić w przezroczystej kopercie tzw. koszulce, zbliżonej formatem do rozmiarów karty. Karta musi być wykonana w sposób gwarantujący jej trwałość. W przypadku grubych kart grzbiet należy wzmocnić. 9. Szczegółowy opis zawartości (wymaganych elementów) karty ewidencyjnej zabytków nieruchomych stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. 3.10. Karty ewidencyjne zabytków nieruchomych należy wykonać w formie papierowej oraz elektronicznej (tekst karty w formie plików tekstowych, łącznie z dokumentacją fotograficzną należy dostarczyć na szczegółowo opisanej płycie CD lub DVD). 11. W terminie do 31 sierpnia 2011 r. wybrany Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w siedzibie Zamawiającego 10 sztuk próbnych kart ewidencyjnych zabytków nieruchomych w formie papierowej w celu zweryfikowania poprawności ich wykonania z wymaganiami SIWZ. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonaniu próbnych kart, Wykonawca zobowiązany będzie dokonać stosownych poprawek w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego i ponownie przedstawić próbne karty do weryfikacji. W przypadku ponownego stwierdzenia nieprawidłowości Zamawiający zastrzega sobie prawo odstąpienia od umowy ze skutkiem natychmiastowym, bez konieczności regulowania wynagrodzenia na rzecz Wykonawcy. 12. W przypadku gdy zajdą okoliczności, które uniemożliwiają wykonanie kart dla obiektów, o których mowa w pkt 3.1. SIWZ, Zamawiający zastrzega sobie prawo do wyznaczenia zamiennych obiektów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 741131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lwkz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną