Przetargi.pl
Opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2014

Miasto Zamość ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Rynek Wielki 13
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6392084 , fax. 084 6393054
  • Data zamieszczenia: 2013-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Zamość
    Rynek Wielki 13 13
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6392084, fax. 084 6393054
    REGON: 95036874700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa (zwana dalej usługą lub zamówieniem) obejmująca opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, korekta tekstu, wykonanie i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderów promocyjnych oraz kalendarzy na rok 2014. 2.Przedmiot zamówienia udzielany jest w podziale na 2 zadania. Zadanie nr 1: FOLDER PROMOCYJNY Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 1 jest opracowanie graficzne, przygotowanie, skład, druk i dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego folderu promocyjnego Miasta Zamość, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego. Opis: -format: A4 (210x297), -ilość stron: 20 (z okładką), -kolorystyka: 4+4 (CMYK + CMYK), -papier: kreda mat, o gramaturze 135g, -oprawa: szyta na dwie zszywki, -uszlachetnianie: lakier offsetowy na całości, -nakład: 20.000 egz., -wersja językowa: język polski, -druk z gotowych plików PDF, -pakowanie: po 100 egzemplarzy, -druk na 4 kolorowej maszynie offsetowej z lakierem w linii z wykorzystaniem rastra spekta lub odpowiednikiem rastra hybrydowego. Zadanie nr 2: KALENDARZ Przedmiotem zamówienia w zakresie Zadania nr 2 jest opracowanie graficzne, przygotowanie, nadruk oraz dostarczenie w opakowaniach zbiorczych do Zamawiającego kalendarzy na rok 2014. Opis: Parametry kalendarzy: -kalendarz trójdzielny, -w ilości 1000 szt., Główka kalendarza: -główka wypukła kaszerowana na tekturze falistej, z gąbką introligatorską, -wymiary: 320 mm (+/- 10 mm) x 220 mm (+/- 10 mm), -papier: karton co najmniej 215 g/m2 (wysokobielony), -druk: offsetowy, pełnokolorowy 4+0, -folia: błysk jednostronnie. Kalendarium zrywane: -papier: offset nie mniej niż 90 g/m2, -3 bloczki po 12 kartek (miesiąc poprzedni, obecny- wyróżniony innym kolorem i następny), -każdy miesiąc na osobnej kartce, -druk dwukolorowy 2+0, -nazwy dni i miesięcy w 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim, rosyjskim, -numeracja tygodni, polskie imieniny i święta w każdym miesiącu (poprzedni, bieżący i następny), UWAGA: Wymiary kalendarium powinny zostać tak dobrane przez Wykonawcę, aby zapewnić przejrzystość i czytelność informacji. Podkład (plecy) kalendarza: -wykonane z kartonu o gramaturze co najmniej 300 g/m2, -druk: offsetowy, pełnokolorowy 4+0, -folia: błysk jednostronnie, -miejsce na nadruk: pod pierwszym i drugim kalendarium nie mniej niż 3,5 cm, pod trzecim kalendarium nie mniej niż 5 cm, Wymiar całkowity kalendarza po rozłożeniu: -szerokość kalendarza: od 310 mm do 330 mm, -wysokość kalendarza: nie mniej niż 765 mm, Wykończenie kalendarza: -opaska z przesuwanym okienkiem w kolorze czerwonym, -zawieszka do powieszenia (UWAGA: główka bez otworu do zawieszenia), -każdy kalendarz dostarczony w formie złożonej, zafoliowany folią termokurczliwą. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SzOPZ) dla Zadania nr 1 znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ i stanowić będzie Załącznik nr 1 do umowy po jej zawarciu w odniesieniu do tego zadania. 4.Wzór umowy stanowi załącznik nr 6a (dla Zadania nr 1) i 6b (dla Zadania nr 2) do SIWZ. 5.Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych na jedno lub dwa zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997928
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamosc.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach