Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-228 Olsztyn, Al. Wojska Polskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. +48 (89) 5398240 , fax. +48 (89)5269156
- Data zamieszczenia: 2019-10-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie
Al. Wojska Polskiego 37
10-228 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. +48 (89) 5398240, fax. +48 (89)5269156
REGON: 51002236600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/poliklinika_olsztyn
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym InfoMedica/AMMS - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest opieka serwisowa nad oprogramowaniem informatycznym InfoMedica/AMMS objętym nadzorem autorskim producenta, a zainstalowanym w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji z Warmińsko-Mazurskim Centrum Onkologii w Olsztynie. 2. Serwis oprogramowania komputerowego InfoMedica/AMMS firmy Asseco Poland S.A. obejmuje następujące moduły: 1) Apteczka Oddziałowa; 2) Apteka; 3) Blok Operacyjny; 4) Finansowo-Księgowy; 5) Obsługa kasy gotówkowej; 6) Koszty; 7) Rejestr Sprzedaży; 8) Wycena Kosztów Normatywnych; 9) Gospodarka Materiałowa; 10) Symulator JGP; 11) Grafik; 12) Kadry; 13) Płace; 14) Laboratorium; 15) Punkt Pobrań; 16) Ruch Chorych; 17) Środki Trwałe; 18) Wyposażenie; 19) Zlecenia; 20) Przychodnia AMMS - Rejestracja, Gabinet Lekarski, Statystyka i rozliczenia NFZ; 21) Przychodnia AMMS - Gabinet Zabiegowy; 22) MPI - e-Rejestracja AMMSy; 23) AMMS Patomorfologia. Nowe moduły zakupione z projektu: 24) Ruch chorych, Zlecenia w AMMS; 25) Elektroniczna Dokumentacja Medyczna; 26) E-wyniki; 27) E-powiadomienia; 28) E-recepta; 29) E-skierowanie; 30) E-zlecenie; 31) E-wymiana elektronicznej dokumentacji medycznej; 32) E-dokumentacja medyczna. 3. W ramach opieki serwisowej oprogramowania aplikacyjnego InfoMedica/AMMS Wykonawca musi zapewnić: a) instalowanie i wdrażanie aktualnych wersji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem; b) pomoc w usunięciu awarii Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem, w tym powstałej z winy Zamawiającego lub wskutek wypadków losowych; c) bieżące optymalizowanie konfiguracji oprogramowania, uwzględniające potrzeby Zamawiającego; d) pomoc w awaryjnym odtwarzaniu, na wniosek Zamawiającego, stanu Oprogramowania Aplikacyjnego i zgromadzonych danych archiwalnych, poprawnie zabezpieczonych przez Zamawiającego na odpowiednich nośnikach danych; e) doradztwo w zakresie rozbudowy środków informatycznych, dokonywanie ponownych instalacji Oprogramowania Aplikacyjnego objętego niniejszym zamówieniem w przypadkach rozbudowy infrastruktury informatycznej Zamawiającego; f) prowadzenie rejestru kontaktów z Zamawiającym, obejmującego wizyty serwisowe i wykonane czynności, w tym zmiany konfiguracji oprogramowania; g) obsługę telefoniczną (hot-line) i internetową Zamawiającego; h) nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem bazy danych Oracle wykorzystywanej do obsługi systemu informatycznego InfoMedica/AMMS; i) jedna wizyta serwisowa miesięcznie w siedzibie Zamawiającego. W ramach obsługi telefonicznej (hot-line) i internetowej Zamawiający może zgłosić pytania na temat używanych produktów, zwłaszcza Oprogramowania Aplikacyjnego. Obsługa telefoniczna ma na celu pomoc przy rozwiązywaniu bieżących problemów użytkowników objętych niniejszym zamówieniem. Opieka serwisowa będzie świadczona zdalnie za pomocą łączy lub w uzasadnionych w siedzibie Zamawiającego (po dwustronnym uzgodnieniu, a w przypadku nieuzgodnienia terminu, w terminie wskazanym przez Zamawiającego). Powyższe nie dotyczy wizyty, o której mowa w pkt 3 ppkt i). 4. W ramach administracji bazy danych Oracle Wykonawca musi zapewnić: a) utrzymanie ciągłości pracy systemów baz danych Oracle; b) instalację, konfigurację oraz administrację baz danych; c) obsługę sytuacji awaryjnych; d) diagnozowanie i rozwiązywanie pojawiających się problemów, w szczególności problemów wynikających z zakleszczeń, zarządzania przestrzeniami tabel; e) przeprowadzanie monitoringu baz danych w odniesieniu do procesów, obiektów (kompilacja niepoprawnych obiektów, tworzenie nowych obiektów, nadawanie uprawnień do obiektów itp.) oraz raportów (AWR, SatsPack), monitorowanie integralności danych; f) rozwijanie i przeprowadzanie konkretnych procesów baz danych tj.: bezpieczeństwo, backup (przygotowywanie oraz implementacja procedur backup'owych); g) informowanie placówki medycznej o pojawiających się problemach związanych z pracą bazy danych; h) opracowywanie i uaktualnianie dokumentacji systemowej; i) liczba godzin administratora Wykonawcy do wykorzystania w ciągu miesiąca 6 h; j) strojenie bazy danych (segmenty pamięci SGA, UNDO, TEMP, Pliki dzienników, buforów dziennika, strojenie CBO) w zakresie administracyjnym (nie dotyczy strojenia aplikacji); k) rozwiązywanie pojawiających się problemów i dostarczanie wsparcia Zamawiającemu (nie dotyczy optymalizacji aplikacji umieszczonej w bazie danych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72000000-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opieka serwisowa nad oprogramowaniem aplikacyjnym InfoMedica/AMMS
Dodano: 2023-02-17 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udostępnienia systemu do zarządzania wizytami klientów w punktach obsługi Urzędu Miasta Olsztyna.
Dodano: 2021-02-23 - Postępowanie o udzielenie zamówienia na usługę udostępnienia systemu do zarządzania wizytami klientów w punktach obsługi Urzędu Miasta Olsztyna.
Dodano: 2020-12-21 - Usługa opracowania programistycznego platformy internetowej do zarządzania gospodarstwem rolnym wraz z przeprowadzeniem wstępnych badań użytkowników.
Dodano: 2020-08-27 - Usługa obsługi serwisowej oprogramowania „Zintegrowany System Biblioteczny ALEPH” dla Biblioteki Uniwersyteckiej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
Dodano: 2020-02-25 - usługa sprawowania opieki informatycznej nad posiadanym przez zamawiającego oprogramowaniem Bank Krwi wraz z jego modułami, doradztwem i konsultacjami
Dodano: 2020-01-24 - Opieka serwisowa nad oprogramowaniem komputerowym InfoMedica/AMMS
Dodano: 2019-11-19 - "Budowa e-usług publicznych w zakresie infrastruktury drogowej powiatu lidzbarskiego”
Dodano: 2019-11-06 - Usługa opieki powdrożeniowej dla systemu informatycznego SIMPLE.ERP eksploatowanego przez Uniwersytet Warmińsko- Mazurski w Olsztynie.
Dodano: 2019-10-21 - Dostawa laboratoryjnego systemu informatycznego LSI wraz z integracją z systemem HIS Clininet Samodzielnego Publicznego Zespołu Gruźlicy i Chorób Płuc w Olsztynie
Dodano: 2019-08-07