Przetargi.pl
Oodbiór i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Głusk oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ( PSZOK) w okresie od 01.02.2015r. do 30.04. 2016r.

Gmina Głusk ogłasza przetarg

  • Adres: 20-385 Lublin, ul. Głuska 140
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 7518760 , fax. 81 7518650
  • Data zamieszczenia: 2014-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Głusk
    ul. Głuska 140 140
    20-385 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 7518760, fax. 81 7518650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glusk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Oodbiór i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Głusk oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ( PSZOK) w okresie od 01.02.2015r. do 30.04. 2016r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór i zagospodarowanie zmieszanych i zbieranych selektywnie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Głusk oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych ( PSZOK) w okresie od 01.02.2015r. do 30 .04.2016r. (15 miesięcy). Informacje o Gminie istotne dla zamówienia ( dane na dzień 30.09.2014 r.) Liczba mieszkańców zameldowanych na pobyt stały i czasowy: 9629. Ilość sołectw: 16 ( 17 wsi ). Ilość budynków w zabudowie wielorodzinnej (wspólnoty mieszkaniowe ) - 2. Powierzchnia gminy 64 km2. Na terenie gminy Głusk w przeważającej części dominuje zabudowa jednorodzinna i zagrodowa. Ilość gospodarstw domowych wg złożonych deklaracji 2787.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 15 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składający ofertę obowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 5.000,- złotych ( słownie: pięć tysięcy złotych). Termin wniesienia wadium upływa dnia 11.12.2014 r. o godz. 10.00 . O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek zamawiającego ( środki mają muszą być na koncie do godz. 1000 w dniu 11.12.2014 r.). Wadium może być wniesione w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr : 24 8689 0007 0000 3580 2000 0060 lub w formach wymienionych w art. 45 ust 6 pkt. 2-5 ustawy Pzp. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium lub jego poświadczoną kopię.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Częstotliwość dodatkowej obsługi PSZOK-u
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugglusk.bip.lubelskie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach