Gmina Miejska w Chodzieży ogłasza przetarg
- Adres: 64-800 Chodzież, Paderewskiego
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 672 827 171 , fax. 672 827 232
- Data zamieszczenia: 2017-12-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska w Chodzieży
Paderewskiego 2
64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
tel. 672 827 171, fax. 672 827 232
REGON: 52455900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.wokiss.pl/chodziezm/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Omiatanie i zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Chodzieży w 2018 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: Omiatanie i zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Chodzieży w 2018 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: a. omiatanie, tzn. zamiatanie i oczyszczanie utwardzonych nawierzchni jezdni, chodników i placów z błota, piasku i innych zanieczyszczeń przy użyciu ręcznych narzędzi oraz zamiatarek mechanicznych samojezdnych. b. Omiatanie ulic odbędzie się: • w strefie I – dwa razy w tygodniu, • w strefie II – raz w tygodniu, • w strefie III – dwa razy w miesiącu, wg załączonego zestawienia powierzchni załączniki nr 5a, 5b, 5c do SIWZ. c. Omiatanie chodników i placów może być wykonywane ręcznie lub mechanicznie. d. Omiatanie jezdni należy wykonywać samojezdną zamiatarką mechaniczną. e. Opróżniania koszy ulicznych należy dokonywać w miarę potrzeb nie odnosząc się do harmonogramu częstotliwości omiatania ulic. f. Zamawiający podejmuje decyzję o uruchomieniu i odwołaniu „akcji zima”. Wykonawca usługi każdorazowo zawiadamia wyznaczonego pracownika Urzędu Miejskiego o podjętych działaniach. g. W okresie obowiązywania „akcji zima” czas reakcji Wykonawcy od wezwania nie będzie dłuższy niż 30 min. Nie obowiązuje tutaj podział strefowy zawarty w pkt b. h. W okresie zimowym zamiast omiatania ulic obowiązuje odgarnianie śniegu z jezdni oraz chodników wraz z likwidacją gołoledzi. i. Do likwidacji gołoledzi w okresie zimowym Wykonawca będzie wykorzystywał materiały (piasek, sól drogową) zgromadzone i przygotowane przez Zamawiającego. j. Oczyszczanie miasta i akcje zimowe obejmują codzienną 8 godzinną pracę ludzi i sprzętu w okresie od poniedziałku do soboty. Praca ponad 8 godzin na dobę i w dni świąteczne rozliczana będzie oddzielną fakturą, na podstawie przepracowanych m-g i r-g. k. Zachęca się Wykonawców do odbycia wizji lokalnej w celu prawidłowego przygotowania oferty oraz uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do przygotowania i złożenia oferty. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 11. Dokumenty wymagane przez zamawiającego, które należy dołączyć do oferty: a. formularz oferty W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. b. oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VII ust. 2 niniejszej SIWZ (oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu i spełnia warunki udziału w postępowaniu); W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z wykonawców. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. c. zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem VII ust. 6 pkt b. SIWZ; jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. d. pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowę o współdziałaniu, z której będzie wynikało przedmiotowe pełnomocnictwo. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. e. dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza), względnie do podpisania innych dokumentów składanych z ofertą, chyba że zamawiający może je uzyskać w za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 r., poz. 570 z późn. zm.), a wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z dokumentów złożonych wraz z ofertą. f. oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 12. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej: a. w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; b. ww. oświadczenie oraz ewentualne dowody wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy. c. w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną, d. ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3
Dodano: 2024-01-19 - Utrzymanie czystości i porządku na terenie Gminy Golina w roku 2024
Dodano: 2024-01-02 - Prowadzenie Gminnego Schroniska dla bezdomnych zwierząt w 2024 roku w im. Miasta i Gminy Ostrzeszów
Dodano: 2023-12-05 - Zimowe utrzymanie ulic na terenie miasta Puszczykowa – sezon zimowy 2023/2024 i 2024/2025
Dodano: 2023-09-04 - Prowadzenie w roku 2023 Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3
Dodano: 2022-11-24 - Prace porządkowe na rzecz Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o.
Dodano: 2022-07-28 - Zamówienie publiczne w trybie art. 214 ust. 1 pkt 7 Pzp do zamówienia podstawowego pn. Letnie oczyszczanie pasów drogowych miasta Poznania w 2022 roku w Rejonie I – Stare Miasto – Centrum.
Dodano: 2022-07-13 - Uporządkowanie i wykaszanie terenów bez prawnego użytkownika
Dodano: 2021-02-12 - Interwencyjne wypompowywanie mieszaniny wody opadowej, roztopowej oraz piasku z miejsc retencjonowania, w sytuacji zagrożenia ludzi i mienia lub nieprzejezdności drogi publicznej na terenie miasta Poznania.
Dodano: 2021-01-14 - Prowadzenie w 2021 roku Międzygminnego Schroniska dla Bezdomnych Zwierząt w Wysocku Wielkim przy ul. Pruślińskiej 3
Dodano: 2021-01-12