Przetargi.pl
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro - Prace związane ze świadczeniem usług Pogotowia w zakresie usuwania awarii elektrycznych w budynkach komunalnych i wspólnotowych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy - teren Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 2, Nr 3, Nr 4 i Nr 5 oraz Wspólnot mieszkaniowych: Gersona 42 i Witkiewicza 3. Oznaczenie sprawy: DNZP/3410/39/17

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 03-719 Warszawa, Jagiellońska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48228186741 , fax. +48228186741
  • Data zamieszczenia: 2017-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
    Jagiellońska 23
    03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. +48228186741, fax. +48228186741
    REGON: 011513343
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro - Prace związane ze świadczeniem usług Pogotowia w zakresie usuwania awarii elektrycznych w budynkach komunalnych i wspólnotowych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy - teren Administracji Obsługi Mieszkańców Nr 2, Nr 3, Nr 4 i Nr 5 oraz Wspólnot mieszkaniowych: Gersona 42 i Witkiewicza 3. Oznaczenie sprawy: DNZP/3410/39/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia dopływu energii elektrycznej do lokali mieszkalnych i użytkowych, poprzez usuwanie awarii, zgłaszanych telefonicznie przez użytkowników lokali poza godzinami pracy ZGN. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji zawierają załączniki stanowiące integralną część swz tj. Opis przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 4, Wykaz adresowy budynków - załącznik Nr 5 i projekt umowy – załącznik Nr 6.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50711000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) WADIUM – Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie ogółem 3 600,00 zł słownie: trzy tysiące sześćset złotych. Szczegółowe informacje dotyczące wadium, zawarte są w specyfikacji warunków zamówienia. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul. Senatorska 16 numer: 67 1030 1508 0000 0005 5087 2048.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: a) ofertę o treści zgodnej z załączonym wzorem formularza - wzór określony w załączniku Nr 1 do specyfikacji warunków zamówienia; b) wykaz usług wraz z załączeniem dowodów-poświadczeń potwierdzających, że usługi wykazane w wykazie potwierdzające spełnianie warunku udziału w postępowaniu zostały wykonane należycie lub są wykowywane należycie wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 do swz; c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z wymaganymi uprawnieniami- wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do swz; d) opłaconą polisę oraz oświadczenia złożonego w ofercie, a w przypadku jej braku innych dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. e) aktualny odpis właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; g) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; h) wadium - Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kserokopii dowodu wniesienia wadium - zgodnie z postanowieniami Rozdziału VIII specyfikacji warunków zamówienia; i) pełnomocnictwo – o ile ofertę podpisuje pełnomocnik.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach