Przetargi.pl
Odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2014/2015

Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku ogłasza przetarg

  • Adres: 13-306 Kurzętnik, ul. Sienkiewicza 48
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 056 4748230 , fax. 056 4748230
  • Data zamieszczenia: 2014-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych w Nowym Mieście Lubawskim z/s w Kurzętniku
    ul. Sienkiewicza 48 48
    13-306 Kurzętnik, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 056 4748230, fax. 056 4748230
    REGON: 87112473300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.e-bip.org.pl/zarzdrogpow
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie i usuwanie śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2014/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi związane z odśnieżaniem i usuwaniem śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego w sezonie zimowym 2014/2015 Przedmiot zamówienia obejmuje : zadanie 1 : Podstawienie nośnika do piaskarki P-3 (nr inwentarzowy 6/7/582) i pługa patrolowego w celu odśnieżania niewielkiej pokrywy śniegu i usuwania śliskości na drogach powiatowych powiatu nowomiejskiego. Wymagany samochód ciężarowy o ładowności min. 10 ton i długości skrzyni min.5,20 m. zadanie 5 : Załadunek do piaskarek, na bazie ZDP w Kurzętniku, materiałów do zwalczania śliskości dróg. Wymagana ładowarka o pojemności łyżki min. 1 m3. zadanie 12 : Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,25 m3. zadanie 14 : Podstawienie ładowarki kołowej o pojemności łyżki min. 1,8 m3. Przez podstawienie nośnika rozumie się podstawienie na bazę ZDP lub wyznaczoną drogę powiatową pojazdów/maszyn wymienionych w pkt. 3.2 SIWZ wraz z uprawnionymi kierowcami/operatorami, od chwili wezwania do czasu odwołania. Do obowiązków wykonawcy należy zapewnienie prawidłowej obsługi podstawionego nośnika na cały czas prowadzenia akcji (w szczególności konieczności prowadzenia akcji całodobowej). Oferta powinna być skalkulowana i określać wynagrodzenie za 1 godzinę pracy (dla zadań 1, 5, 12, 14) oraz za 1 godz. dyżuru na bazie ZDP (dla zadań 1 i 5). Zamówienie nie przewiduje dyżurów dla podstawionych ładowarek (zadanie 12 i 14). W cenę oferty należy wkalkulować w szczególności : a) zakup i montaż lampy błyskowej w kolorze pomarańczowym (dla zadania 1, 12 i 14), b) wszelkie materiały eksploatacyjne niezbędne do pracy podstawianego nośnika oraz powierzonego sprzętu, c) oleje i materiały napędowe niezbędne do prawidłowej pracy piaskarek (dla zadnia 1). Normy zużycia tych materiałów wynoszą : 1,5 l/godz. oleju napędowego, 2,5 % oleju silnikowego ( w stosunku do ilości zużytego oleju napędowego) d) dbanie o stan techniczny powierzonych urządzeń oraz obsługę techniczną tych urządzeń e) wszystkie ewentualne naprawy przekazanych w użytkowanie piaskarek f) czas pracy kierowców i operatorów, w tym również w czasie liczonym jako dyżur (dla zadań 1 i 5) Przez pracę rozumie się : a) dla zadania 1 : czas załadunku piaskarki mieszanką piasku z solą, czas odśnieżania/usuwania śliskości dróg powiatowych na trasie wg zlecenia osoby kierującej pracami zimowego utrzymania dróg b) dla zadnia 5 : czas załadunku piaskarek mieszanką piasku z solą c) dla zadań 12 i 14 : czas odśnieżania dróg powiatowych na trasie wg zlecenia osoby kierującej pracami zimowego utrzymania dróg Przez dyżur (zadanie 1 i 5) rozumie się : a) dla zadania 1 : czas oczekiwania na pracę liczony od chwili stawienia się na bazie ZDP do momentu załadunku piaskarki i wyjazdu na trasę b) dla zadania 5 : czas oczekiwania na kolejne załadunki piaskarek liczony od chwili stawienia się na bazie ZDP Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach, z których każda obejmuje poszczególne zadania opisane w pkt. 3.2 SIWZ Szczegółowy zakres usług zawiera specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia przez wykonawców wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.e-bip.org.pl/zarzdrogpow
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach