Przetargi.pl
Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014

Gmina Opinogóra Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717024, 6717085 , fax. 023 6736110
  • Data zamieszczenia: 2013-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Opinogóra Górna
    ul. Z. Krasińskiego 4 4
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717024, 6717085, fax. 023 6736110
    REGON: 13037834400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odśnieżanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych w sezonie zimowym 2013/2014 na terenie gminy Opinogóra Górna polegające na ich odśnieżaniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części (zadań): 1. Część (zadanie) nr 1 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1, 2. Część (zadanie) nr 2 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2, 3. Część (zadanie) nr 3 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3, 4. Część (zadanie) nr 4 pn. Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4, 5. Część (zadanie) nr 5 pn. Usługi odśnieżania ładowarką czołową. Uwaga: Niniejsze postępowanie dotyczy części (zadań) nr 1, 2, 3, 4 Część (zadanie) nr 1. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 1. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Pomorze, Elżbiecin, Chrzanówek, Chrzanowo, Władysławowo, Kąty, Zygmuntowo, Czernice, Bogucin. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym ok. 22 km dróg gminnych i około 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na ok. 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Część (zadanie) nr 2. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 2. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Opinogóra Górna, Opinogóra Dolna, Opinogóra Kolonia, Przedwojewo, Kotermań, Dzbonie, Kołaki-Kwasy, Janowięta, Bacze, Rąbież, Wola Wierzbowska, Wierzbowo, Łaguny. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 28 km, w tym 21 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 196 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Część (zadanie) nr 3. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 3. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Długołęka (wsie Długołęka, Klonowo, Trętowo-Mazarnięta), Goździe, Kołaki-Budzyno, Wilkowo, Załuże-Imbrzyki (wsie: Niemierzyce, Trętowo-Pełzy), Patory, Pokojewo, Sosnowo Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Część (zadanie) nr 4. Nazwa: Odśnieżanie dróg gminnych w rejonie 4. Opis: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie dróg gminnych polegające na ich odśnieżaniu w sołectwach: Pałuki, Przytoka, Kobylin, Pajewo-Króle, Łęki, Kołaczków, Wólka Łanięcka, Rembowo, Rembówko. Orientacyjna długość dróg gminnych w ww. miejscowościach wynosi łącznie 29 km, w tym 22 km dróg gminnych i ok. 7 km dróg wewnętrznych (lokalnych). Orientacyjny czas pracy jednostki sprzętowej szacowany jest na 203 godzin. Rzeczywista wielkość zamówienia będzie uzależniona od warunków pogodowych. Podział gminy na zadania znajduje się w załączniku nr 6. WYMAGANIA SPRZĘTOWE: 1. Zamawiający wymaga posiadanie przynajmniej jednej jednostki sprzętowej na jedno zadanie, która będzie odśnieżała drogi gminne. 2. Przez jednostkę sprzętową mogąca odśnieżać drogi gminne uważa się ciągnik z napędem 4x4 z zamontowanym pługiem do odśnieżania o mocy przynajmniej 110 KM. 3. Jednostka sprzętowa musi być sprawna technicznie, dopuszczona przez właściwe organa do ruchu na drogach publicznych, mieć zamontowaną lampę ostrzegawczą z pomarańczowym migającym światłem ostrzegawczym oraz dodatkowe oświetlenie. 4. Sprzęt zatrudniony do prac winien być wyposażony w liny holownicze, haki, łopaty itp. WARUNKI ORGANIZACYJNE: 1. Przystąpienie pojazdów i sprzętu do pracy, zgodnie z dyspozycją Zamawiającego, po otrzymaniu powiadomienia nastąpi w czasie nie dłuższym niż 1 godzina. 2. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy, 3. Wykonawca podstawia do pracy jednostki transportowe i sprzętowe zaopatrzone niezbędną ilość paliwa i uzupełnia je we własnym zakresie. 4. W przypadku awarii jednostki sprzętowej Wykonawca zobowiązany jest podstawić do pracy zastępczą jednostkę sprzętową w czasie nie dłuższym niż 2 godziny. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, szczególnie w przypadku występowania wyjątkowo niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia. 6. Wykonawca we własnym zakresie zapewni bieżącą i stałą obsługę naprawczo - remontową. 7. Jednostki sprzętowe muszą posiadać bezpośrednią łączność, poprzez telefony komórkowe - z Urzędem Gminy celem między innymi przekazywania informacji dotyczących stanu dróg, panujących warunków atmosferycznych, oraz dyspozycyjności. WARUNKI EKONOMICZNE: 1. Wykonawca obsługuje jednostkę sprzętową oraz zaopatruje ją w paliwo i materiały eksploatacyjne, których koszty są wliczone w cenę wynagrodzenia podstawowego. 2. W cenę wynagrodzenia wliczone są wszystkie pochodne wynagrodzenia (ZUS, podatek, itp.) 3. Zamawiający ponosi opłaty za sprzęt i pojazdy wg faktycznie przepracowanego czasu pracy na podstawie potwierdzonych dokumentów przez upoważnionego pracownika. 4. W dniach ustawowo wolnych od pracy (wolne soboty, niedziele i święta) będą stosowane ceny jak w pozostałe dni tygodnia. 5. Za dojazd do pracy koszt ponosi Wykonawca. 6. Wykonawca zobowiązany jest do rejestracji czasu pracy na drukach wg wzoru dostarczonego przez Zamawiającego, co będzie stanowiło podstawę do wystawienia rachunku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 906200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) dla części (zadania) nr 1: 600 zł (słownie: sześćset złotych). 2) dla części (zadania) nr 2: 600 zł (słownie: sześćset złotych). 3) dla części (zadania) nr 3: 600 zł (słownie: sześćset złotych). 4) dla części (zadania) nr 4: 600 zł (słownie: sześćset złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Glinojecku Oddział w Opinogórze Nr 25 8229 1015 0000 0345 2000 0070 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty natomiast oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w kasie Urzędu Gminy w Opinogórze Górnej lub także dołączyć do oferty w sposób umożliwiający wypięcie i zwrot w sytuacjach przewidzianych ustawą Prawo zamówień publicznych. 7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugopinogora.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach