Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 04-022 Warszawa, Walewska 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2023-04-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy
Walewska 4
04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
REGON: 015259640 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zgnpragapld.waw.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga–Południe m. st. Warszawy w 2023 i 2024 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga–Południe m. st. Warszawy w 2023 i 2024 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6.2. Zakres zamówienia obejmuje min.1) roboty ogólnobudowlane,2) roboty sanitarne,3) roboty elektryczne.3. Zakres prac określa: opis przedmiotu zamówienia, przedmiary robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 10 i 11 do SWZ. W przypadku zleceń dotyczących lokali dla osób niepełnosprawnych Zamawiający może przewidzieć w zleceniu szczególne rozwiązania techniczne niezbędne dla zapewnienia dostępności dla tych osób. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości prac podanych przez Zamawiającego w trakcie realizacji zamówienia poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac oraz zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót) z powodu konieczności dostosowania prac do bieżących potrzeb Zamawiającego. Podane pozycje i ilości w przedmiarach robót mają charakter szacunkowy i służą jedynie do porównania ofert. Przedmiar robót obejmuje najczęściej występujące roboty budowlane remontów pustostanów w okresie ostatnich 3 lat. 4. Maksymalna ilość przekazanych zleceń (adresów) wynosi 7 sztuk tygodniowo.5. Czas wykonania zamówienia będzie wynosił od 14 do 28 dni roboczych odrębnie dla każdego zlecenia w zależności od zakresu robót występujących w danym pustostanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45454100-5
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości: 12.000,00 zł.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu opisane poniżej;2) nie podlegają wykluczeniu na podstawie:a) art. 108 ust. 1 ustawy,b) art. 109 ust. 1 pkt 1, 4 – 10 ustawy.2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków określonych w ust. 1:1) Zamawiający nie stawia warunków odnośnie sytuacji ekonomicznej i finansowej.2) w celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie.Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 2 roboty budowlane wewnątrz budynku o wartości minimum 800.000,00 zł brutto każda z nich, które swym zakresem obejmowały jednocześnie prace ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne, (wszystkie prace wykonane w ramach jednej umowy).Zamawiający uzna również roboty budowlane o których mowa powyżej zrealizowanych na podstawie pojedynczych zleceń w ramach jednej umowy, przy czym łączna wartość tych robót min. 800.000,00 zł brutto (każda z robót);b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej: 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego 1 osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacji elektrycznych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego,Zamawiający uzna potwierdzenie spełnienia warunku, w przypadku, gdy Wykonawca będzie dysponował mniejszą, łączną liczbą osób niż wskazana powyżej (np. 2 zamiast 3) pod warunkiem, że osoby którymi dysponuje Wykonawca będą posiadały łącznie wszystkie wymienione powyżej uprawnienia; 8 pracownikami przewidzianymi do wykonywania robót ogólnobudowlanych przy realizacji zamówienia, w tym:• 5 robotnikami budowlanymi robót wykończeniowych i pokrewnych,• 3 malarzami, 2 robotnikiem wykwalifikowanym w specjalności instalacji sanitarnej, 3 robotnikami wykwalifikowanymi w specjalności instalacyjnej elektrycznej posiadającymi świadectwo kwalifikacyjne - wydane przez Stowarzyszenie Elektryków Polskich lub Komisję o równorzędnych kwalifikacjach co SEP – zezwalające na pracę przy urządzeniach i instalacjach elektrycznych oraz odpowiednie kwalifikacje, przy czym:• 2 z robotników wykwalifikowanych musi posiadać uprawnienia typu „E” z pomiarami,• 1 z robotników wykwalifikowanych musi posiadać uprawnienia typu „D” z pomiarami.Osoba proponowana do pełnienia funkcji kierownika robót musi posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie wystarczające do wykonywania tych funkcji w odniesieniu do robót objętych zamówieniem i odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie – Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 2351, z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.).W przypadku, gdy Wykonawca wykazuje osoby, które nabyły kwalifikacje wymagane do wykonywania działalności w budownictwie poza terytorium RP, osoby te muszą posiadać decyzje w sprawie uznania kwalifikacji w danej branży budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2020 r., poz. 220 z późn. zm.) lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 z późn. zm.).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-09
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy w 2023 i 2024 r. na terenie AN1 - roboty podobne nr 1 do umowy GN/PS/46/23/NZ z dn. 24.05.2023 r. (ZP/TP/Rb/24/23)
Dodano: 2023-11-08 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy w 2023 i 2024 r. na terenie AN7-roboty podobne nr 1 do umowy GN/PS/45/23/NZ z dn.24.05.2023 r. (ZP/TP/Rb/18/23).
Dodano: 2023-09-05 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga–Południe m. st. Warszawy w 2023 i 2024 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 7
Dodano: 2023-04-18 - Odnowienie lokali mieszkalnych przekazanych do jednorazowej dyspozycji Dzielnicy Praga-Południe na terenie m.st. Warszawy – roboty podobne nr 2 do um. GN/PS/26/22/NZ z 04.05.2022 r. (ZP/TP/RB/9/22).
Dodano: 2023-04-04 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy w 23 na terenie AN7 –roboty podobne nr 3 do umowy 95/21/NZ/GN/PS z dnia 10.11.2021 r. (ZP/TP/Rb/61/21).
Dodano: 2023-02-15 - Odnowienie pustostanów w bud. adm. przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2023 r. na terenie AN Nr 1 – rob. podobne nr 3 do umowy 84/21/NZ/GN/PS z dnia 26.10.2021 r. (ZP/TP/Rb/62/21).
Dodano: 2023-02-15 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Płd. m. st. Wa-wy w 23 na terenie AN7 –roboty podobne nr 3 do umowy 95/21/NZ/GN/PS z dnia 10.11.2021 r. (ZP/TP/Rb/61/21).
Dodano: 2023-01-25 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga – Południe m. st. Warszawy w 2022 i 2023 r. na terenie Administracji Nieruchomości Nr 6
Dodano: 2022-08-16 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga- Południe m.st. Warszawy w 2021 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 5
Dodano: 2021-03-02 - Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga- Południe m.st. Warszawy w 2021 roku na terenie Administracji Nieruchomości Nr 1.
Dodano: 2021-02-22