Przetargi.pl
Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2015 roku.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy ogłasza przetarg

  • Adres: 04-022 Warszawa, ul. Walewska 4
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 300 35 27 , fax. 22 300 35 30
  • Data zamieszczenia: 2015-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
    ul. Walewska 4 4
    04-022 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 300 35 27, fax. 22 300 35 30
    REGON: 01044511900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Odnowienie pustostanów w budynkach administrowanych przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy w 2015 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie lokali mieszkalnych (pustostanów) w budynkach mieszkalnych znajdujących się na terenie administrowanym przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m. st. Warszawy. Zakres robót obejmuje m. in: - Roboty w branży ogólnobudowlanej - m.in. organizacja terenu robót, przygotowanie powierzchni ścian, sufitów do malowania, szklenie okien, obsadzenie ościeżnic stalowych w ścianach z cegieł i drzwi, roboty zduńskie, remont podłóg, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej. - Roboty w branży instalacji sanitarnych - m.in. remont instalacji wodnej, kanalizacyjnej, gazowej, ogrzewania etażowego. - Remonty w branży elektrycznej - m.in. wyodrębnienie obwodów elektrycznych, mocowanie puszek i gniazd wtyczkowych. 2. Części zamówienia: Część 1 - pustostany z zasobów administrowanych przez Administrację Nieruchomości nr 1 i Administrację Nieruchomości nr 6, Część 2 - pustostany z zasobów administrowanych przez Administrację Nieruchomości nr 5, Część 3 - pustostany z zasobów administrowanych przez Administrację Nieruchomości nr 7 Szacunkowa ilość lokali mieszkalnych do odnowienia, dla każdej części osobno, wynosi minimum 10 a maksymalnie 70 lokali. 3. Zakres prac i warunki ich wykonania określają przedmiar robót stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. Przewidywany zakres robót ma charakter pomocniczy, służy tylko do porównania ofert i może ulec zmianie w trakcie realizacji umowy poprzez zmniejszenie lub zwiększenie ilości prac czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót), z powodu konieczności dostosowania robót do bieżących potrzeb Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) realizacji robót będących przedmiotem umowy przez osoby posiadające niezbędne uprawnienia, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm. zwanym dalej Prawo Budowlane), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, 2) wykonania przedmiotu umowy z zachowaniem należytej staranności, jakiej należy oczekiwać od profesjonalnego przedsiębiorcy prowadzącego działalność gospodarczą w zakresie wykonawstwa robót budowlanych, 3) realizacji robót zgodnie z przepisami BHP oraz BIOZ, 4) zastosowania materiałów spełniających warunki określone w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409; dalej: Prawo Budowlane), 5) dostarczenia niezbędnych protokołów, atestów, prób, badań, sprawozdań dotyczących rzeczy i robót oraz gwarancji producenta na wbudowane materiały, 6) dostarczenia norm, aprobat technicznych i gwarancji, 7) dokonania utylizacji odpadów we własnym zakresie i na własny koszt, a dokumentacje przekaże Zamawiającemu, 8) ustalenia lokalizacji, wykonania i utrzymania niezbędnego zaplecza technicznego i placu składowego materiałów, doprowadzenia odpowiednich mediów na czas budowy wraz z uzyskaniem warunków technicznych bez dodatkowego wynagrodzenia, 9) zabezpieczenia ciągów eksploatacyjnych i ewakuacyjnych, 10) zabezpieczenia i oznakowanie prowadzonych robót oraz ich bezpośredniego otoczenia, a także utrzymanie stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami BHP bez dodatkowego wynagrodzenia, 11) bezwzględnego przestrzegania terminów wykonywania robót zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, jak również zawiadomienie użytkowników obiektów, w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, włączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia, 12) usuwania wad i usterek w wyznaczonym terminie w czasie trwania robót oraz w okresie gwarancyjnym i rękojmi, 13) używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapewnienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, 14) bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, 15) złożenia dokumentów potwierdzających wywiązanie się z obowiązków wynikających z ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz. U. 2013 poz. 21), w zakresie gospodarki wytwarzanymi odpadami po wykonaniu każdego zlecenia jednostkowego. Z chwilą wywiezienia odpadów z terenu Zamawiającego Wykonawca przejmie na siebie całkowitą odpowiedzialność za dalsze gospodarowanie tymi odpadami, w tym ich stan i bezpieczeństwo podczas transportu oraz procesu odzysku lub unieszkodliwiania. 16) zawiadomienia użytkowników obiektów, w których będą prowadzone roboty o ewentualnych utrudnieniach wynikających z prowadzonych robót, wyłączeniach urządzeń, nośników energii, dopływu wody - z co najmniej jednodniowym wyprzedzeniem (z wyjątkiem sytuacji awaryjnych). Wykonawca odpowiada za szkody wynikłe z braku właściwego powiadomienia, 17) zabezpieczenia instalacji i urządzeń na terenie robót i w jego bezpośrednim otoczeniu do dnia odbioru poszczególnych robót, 18) wykonania niezbędnych prób, badań, pomiarów, zabezpieczeń, włączeń i odbiorów technicznych wraz z opłatami, 19) uporządkowania terenów sąsiadujących, usunięcie wszelkich urządzeń związanych z realizacją robót, pozostałości materiałów, gruzu i śmieci do dnia odbioru poszczególnych robót, 20) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; Wykonawca zobowiązany jest również na własny koszt usuwać niezbędne materiały, odpady, śmieci i niepotrzebne urządzenia prowizoryczne i składować urządzenia i materiały w taki sposób, aby nie stwarzały zagrożenia dla zdrowia i mienia osób trzecich. W trakcie realizacji robót utrudniających komunikację, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpieczne przejście do wszelkich lokali, 21) umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom organu państwowego nadzoru budowlanego, do których należy wykonywanie zadań określonych ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.; dalej Prawo Budowlane) oraz udostępnianie im danych i informacji wymaganych tą ustawą. 22) kompletowania na bieżąco w trakcie wykonywania robót dokumentacji, w tym protokołów niezbędnych przy odbiorze, 23) wykonania innych, niezbędnych obowiązków związanych z realizacją robót. 5. Zlecanie i rozliczanie robót: 1) Prace zlecane będą sukcesywnie w miarę potrzeb w ciągu całego okresu obowiązywania umowy w formie jednostkowych zleceń. 2) Jednostkowe zlecenie będzie podstawą wykonania robót. Będzie ono zawierać m.in. wskazanie: miejsca wykonywania robót, rodzaju i zakresu robót, oraz terminu rozpoczęcia i odbioru robót. Termin zakończenia prac określony w zleceniu, może być przedłużony tylko na pisemny wniosek Wykonawcy za zgodą Inspektora Nadzoru ze strony Zamawiającego. Zlecenie będzie każdorazowo wystawione przez Zamawiającego w formie pisemnej i przekazywane osobiście Wykonawcy lub faksem, zgodnie ze wzorem zlecenia stanowiącym Załącznik nr 3 do wzoru umowy (Załącznik nr 8 do SIWZ). 3) Maksymalna ilość przekazanych zleceń (adresów) wynosi 7 sztuk tygodniowo. 4) Czas wykonania zamówienia będzie wynosił od 14 do 28 dni odrębnie dla każdego zlecenia jednostkowego, w zależności od zakresu robót występujących w danym pustostanie. 5) Wprowadzenie na budowę, podczas którego nastąpi przekazanie Wykonawcy kluczy do lokalu nastąpi w okresie 3 dni roboczych od momentu przekazania zlecenia. Czynność przekazania kluczy do lokalu przez inspektora nadzoru i odbioru kluczy przez Wykonawcę, zostanie potwierdzona w protokole wprowadzenia. 6) Rozliczenie wykonanych robót (realizowanych na podstawie wystawionych zleceń) będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. 7) Roboty które zostały ujęte w przedmiarach, rozliczane będą na podstawie cen jednostkowych zawartych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ ). 8) Roboty które nie zostały ujęte w przedmiarach robót załączonych do SIWZ a niezbędne do wykonania, rozliczane będą na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę metodą szczegółową. Kosztorys powykonawczy musi być sporządzony w oparciu o odpowiednie normy katalogowe (KNR, KNNR), stawkę Rg i narzuty podane w ofercie (wynikające z kosztorysu ofertowego dla robót najczęściej występujących). Natomiast w odniesieniu do kosztów materiałów, urządzeń i sprzętu nie ujętych w kosztorysie ofertowym - według średnich cen publikowanych w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego za kwartał poprzedzający okres wykonania robót. W przypadku braku ceny materiałów w zeszytach SEKOCENBUD dla woj. mazowieckiego rozliczenie ich nastąpi w oparciu o ceny zawarte w fakturze zakupu. Rozliczenie kosztów pracy sprzętu nastąpi według średnich cen publikowanych zeszytach SEKOCENBUD dla woj. Mazowieckiego. 9) Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu powykonawczego w terminie 5 dni roboczych od dnia podpisania protokołu odbioru stanowiącego Załącznik nr 6 do wzoru umowy. 10) Podana ilość prac ujęta w kosztorysie ofertowym (sporządzonym na podstawie przedmiaru robót (Załącznik nr 6 do SIWZ), ma charakter szacunkowy i będzie służyła jedynie do porównania i wyboru najkorzystniejszej oferty. W związku z tym, Zamawiający zastrzega sobie zmianę ilości prac poprzez ich zmniejszenie lub zwiększenie czy też zmianę zakresu prac poprzez dodanie nowych pozycji (innych jak w przedmiarze robót), w zależności od faktycznych potrzeb Zamawiającego, na co Wykonawca wyraża zgodę i oświadcza, że nie będzie dochodził roszczeń z tytułu zmian ilościowych czy też zakresu prac występujących w trakcie realizacji umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454541005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium na całość zamówienia wynosi 21.000,00 zł. (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych) a w przypadku składania ofert częściowych: na część 1: 7.000,00 zł, na część 2: 7.000,00 zł, na część 3: 7.000,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena kosztorysu ofertowego brutto dla robót pozostałych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zgnpragapld.waw.pl/strona/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach