Przetargi.pl
„Odnowienie elewacji oraz dachu budynku Izby Regionalnej w Makowie Podhalańskim wpisanego do rejestru zabytków województwa małopolskiego.”

Gmina Maków Podhalański ogłasza przetarg

  • Adres: 34-220 Maków, Szpitalna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 874 97 40 , fax. 33 8749751
  • Data zamieszczenia: 2024-03-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Maków Podhalański
    Szpitalna
    34-220 Maków, woj. małopolskie
    tel. 33 874 97 40, fax. 33 8749751
    REGON: 072181959
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.makow-podhalanski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Odnowienie elewacji oraz dachu budynku Izby Regionalnej w Makowie Podhalańskim wpisanego do rejestru zabytków województwa małopolskiego.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    „Odnowienie elewacji oraz dachu budynku Izby Regionalnej w Makowie Podhalańskim wpisanego do rejestru zabytkówwojewództwa małopolskiego.”Przedmiot zamówienia obejmuje następujący zakres robót:1) Wykonanie projektu do uzgodnień z WUOZ w Krakowie,2) Opracowanie projektu architektoniczno-budowlanego, na podstawie którego wykonywane będą roboty budowlane3) Uzyskanie pozytywnej opinii WUOZ, w tym uzyskanie niezbędnych pozwoleń na budowę/zgłoszeń robót budowlanych na podstawie przepisów ustawy z 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz.U.2023 poz. 682)4) Wykonanie robót budowlanych polegających na:a. odnowieniu dachu poprzez wymianę/malowanie obróbek blacharskich, elementów rynien, oczyszczenie i impregnację pokrycia dachowego, wymianę pojedynczych dachówekb. Odnowieniu północnej elewacji budynku Miejskiej Biblioteki Publicznej w Makowie Podhalańskim obejmującym m.in.: remont elewacji z boniami oraz remont cokołu, wymianę drzwi wejściowych do budynku, naprawę schodów kamiennych przy drzwiach wejściowych, naprawę schodów oraz bariery kamiennej prowadzących do podcienia wraz z wymianą posadzki w podcieniu, wykonanie opaski przy budynku w zakresie zgodnym z załączonym przedmiarem robót.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w przedmiarze, programie funkcjonalno-użytkowym obiektu, rysunkach poglądowych załączonych do SWZ stanowiących integralną część dokumentacji prowadzonego postępowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wartość: 1 500,00 PLN Szczegółowe informacje dotyczące wadium znajdują się w Rozdziale XV SWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nazwa warunku:Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówOpis warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca biorący udział w postępowaniu złoży oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ.Nazwa warunku:Warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowejOpis warunku:Wykonawca spełni warunek, jeżeli przedstawi Zamawiającemu dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia. W prowadzonym postępowaniu Zamawiający wymaga sumy gwarancyjnej ubezpieczenia na kwotę co najmniej 100 000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych 00/100).Nazwa warunku:Warunek dotyczący zdolności do występowania w obrocie gospodarczymOpis warunku:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy prowadzący działalność gospodarczą lub zawodową, byli wpisani do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych biorący udział w postępowaniu złoży wypis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem.Nazwa warunku:Warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowejOpis warunku:1. Wykonawca spełni warunek – zdolności technicznej, jeżeli wykaże Zamawiającemu, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował 2 zamówienia w zakresie robót budowlanych związanych z budową, przebudową, remontem lub modernizacją budynków objętych ochroną konserwatorską odpowiadających przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 75 000,00 złotych (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100) brutto każda.2. Wykonawca spełni warunek – zdolności zawodowej, jeżeli wykaże Zamawiającemu, że do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego, będzie dysponował zatrudnionych na umowę o pracę, w sposób określony w Art. 22 § 1 ustawy z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495), w szczególności osób odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości prac lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji lub uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania zatrudnienia co najmniej 2 osób w wymiarze pełnego wymiaru czasu pracy (pełny etat) wykonujących prace fizyczne na terenie budowy oraz 1 osoby posiadającej aktualne uprawnienia do wykonywania prac związanych z obiektami zabytkowymi w zakresie przedmiotu zamówienia (na podstawie ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami)Nazwa warunku:Niepodleganie wykluczeniuOpis warunku:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach